zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ploon, dat niet te vroeg testen begrijp ik volkomen. Ik ga sowieso zo laat mogelijk testen en mocht ik weer zwanger zijn dan wacht ik tot ik 8 weken ben voor ik de vk weer bel.

Maar goed, dat is allemaal voor in de toekomst want ik ben nog niet ongi. Ik zit nu op dag 44 en het lijkt er niet op dat het snel gaat komen. ;)

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Msischien heb ik het gemist, hoor, maar heb je ook een curettage moeten ondergaan?

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ploon, nee bij mij ging het vanzelf. Maar ik denk dat mijn lichaam er nog een beetje van slag is.

4. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Ploon: om mezelf die teleurstelling te bewaren wilde ik inderdaad ook niet voor NOD testen. Maar merk dat nu de datum dichterbij komt het weer begint te kriebelen. Vorige keer had ik wel op mn NOD gestest en positief en toen ging het ook nog mis dus dat zegt ook nog niet alles. Zucht...ik ben ook zo'n twijfelkont. Maar ik ga proberen in ieder geval te wachten tot zaterdag.
    En wat betreft de zwangerschapskwaaltjes; bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas vanaf ongeveer vanaf week 8 gevoeligere borsten maar daarvoor he-le-maal niks! Dus dat zegt ook niks hoor. Maar zowiezo kan het pas vanaf de innestelling zijn omdat je dan pas HCG gaat aanmaken. Dus de verhalen dat mensen het vanaf de eisprong al voelden dat ze zwanger waren zijn echt grote onzin!!

Hier weet ik nu toch wel zeker dat ik zere borsten heb. Dat heb ik dus nog nooit gehad. Dus ik ben nu stiekem toch wat grotere hoop aan het hebben dat het raak zou zijn....

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Heb 9 februari een miskraam gehad. Heb daarna nog een week behoorlijk gevloeid en toen was het ineens over. Heb gister een echo gehad om te kijken of alles schoon was en dat was gelukkig zo. Ook heeft ze naar mijn eierstokken gekeken en die waren alweer met de volgende cyclus bezig. Er zaten al diverse eitjes groot en klein. Heel apart om te zien. We hopen natuurlijk dat het deze maand gelijk weer zo mag zijn, maar weten ook heel goed dat het lang kan duren na een miskraam.

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Manoontje, voor mij zijn zere (en grotere) borsten hét teken dat ik zwanger ben. Bij allebei de zwangerschappen was het ook zo en is zo'n test puur ter bevestiging. Maar bij mijn mk bleven de testjes licht en ze werden niet donkerder. Dus als ik nu weer last heb van mijn borsten ga ik zo lang mogelijk wachten met testen omdat ik meteen een knaltest wil hebben. ;)

Maar als jij al symptomen hebt en als je nu al zin hebt om te testen, dan moet je dat vooral doen. Als je nou vrijdag of zaterdag een testje doet, maakt in principe niet zoveel uit.

Ik ga in ieder geval hard voor je duimen dat je een mooie streep te zien krijgt op zaterdag.:D

7. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik help je hopen ;)
    En Laika, ik duim ook voor jou dat het snel allemaal op regel is.

8. Ukkie nr1

Ukkie nr1 Nieuw lid

23 feb 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hen inmiddels twee miskramen achter de rug van 11 en 9 weken... Beide keren werd ik na precies 29 dagen weer ongesteld, zoals mijn cyclus ook meestal is. Maar ik zou het gewoon proberen. Wie niet waagt... Wie niet wint!

9. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Hier ging even iets fout..:$

10. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    @Manoontje, zere borsten had ik ook de vorige keer ook, zo ontzettend duidelijk en zo anders als normaal, dat als ik dat nu weer zou hebben ik het ook wel weet..
    dus duim nog steeds voor je!
    @Ploon, ik wilde dat ik dat kon, zo lang wachten met testen, neem me dat nu ook voor, maar weet niet zeker of ik dat ook echt vol kan houden..ben een beetje ongeduldig wat dat betreft!
    @Laika, hoop voor je dat alles snel weer gesetteld is..

En...denk dat ik me druk heb gemaakt om niets. Ben gestopt met de testjes maar had gelukkig getempt erlangsop en vandaag is de temperatuur met een halve graden gestegen, niet geweldig, maar wel genoeg om me weer wat zekerder erover te voelen. plus, vandaag zou volgens de 26 dagen mijn eisprong moeten zijn...dus dames, ik geloof dat ik hem heb gevonden:D
    Dank jullie wel dat ik hier moest stressen en jullie me hebben aangehoord!!!
    Nu op naar de volgende twee weken en hopen dat er iets blijft hangen :)

11. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh, fijn te horen.... :) Gelukkig maar! Goed dat je ook getempt hebt. Nu ben je weer wat gerustgesteld. Goed zo!
    @mamavan2boys; oh wauw al eitjes...Super! Dat is vlot. Laten we het hopen voor je.
    @Ukkienr1; good luck ook voor jou. Mag wel na 2 grote teleurstellingen. Zijn ze vanzelf op gang gekomen of .... ???
    @Manootje; hopen is natuurlijk nooit verkeerd. En met die symptomen.... :) Ik hoop dat ik ze ook gauw krijg ;)
    @Laika; pas na 8 weken de vk bellen? Hier mag je na een mk met 7/8 weken de eerste echo.... Heb jij trouwens nog een controle gehad (of gepland staan) voor na je mk? Kunnen ze misschien zien hoe het ervoor staat met je eitjes. Toen ik na 8 weken nog niet ongesteld was ben ik naar de gyn geweest gewoon voor m'n eigen gemoedsrust. Hij zei wel dat ik rustig moest afwachten, maar heeft wel bloed geprikt (kijken hoe de reserve van je eierstok is) en een echo gemaakt (maar toen zag hij nog geen activiteit bij de eitjes). Het grappige is dat ik diezelfde dag (een beetje) voor de 1e keer weer ongesteld werd (had het eigenlijk al in de gaten toen ik naar het toilet ging vlak voor de afspraak).
    Hier nu op weg naar een innesteling, hoop ik. Volgens internet zou dat komend weekend zijn. Ik denk dat ik maar een wit slipje aantrek, kan ik zien of ik iets bloed verlies :) Weet niet of ik dat eerder heb gehad (bij de 1e keer) maar ik draag bijna altijd zwart ondergoed... Dus nooit gezien. Laten we het hopen! En dan het vervolg....
    Tomtietomtietom.... we wachten rustig af met z'n allen.

12. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    :D:D:D, hahahaha, ik hoop voor je dat je een kleine innestelingsbloeding hebt!!! Grappig hoe je dat hier opschrijft, ik hoop het voor je!!! en inderdaad, nu rustig afwachten.....

13. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Tomtietomtietom....en we wachten, en we wachten.......
    Kan iemand die klok niet even vooruit zetten? haha
    Hoe dichterbij het komt hoe meer ik denk dat ik toch vrijdag al ga testen. Denk toch niet dat ik me kan inhouden.....

@2011, fijn dat je je ei nu goed hebt gevonden, dus nu echt op de wachtbank. Dus nu ook de klok vooruit wensen...
    @Ploon, ik hoop voor je dit weekend een innestelling! Wat zou dat super zijn.
    @ Laika, ik zou ook eerder de verloskundige bellen hoor. Volgens mij kan je inderdaad wel wat eerder terecht. Geeft ook wat meer gemoedsrust denk ik.

14. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hihi, vrijdag ;) Als je gevoel dat zegt, moet je dat gewoon doen!! :)
    @2011: soms verbaas ik mezelf wat ik hier allemaal schrijf. Zo open en zo eerlijk. Dat durf ik niet hardop te zeggen soms. Maar dat komt omdat dit zo anoniem is, maar toch fijn om elke dag dezelfde mensen te 'spreken'. Zo 'leer je elkaar toch een beetje kennen', al weten we niet wie we zijn.

15. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    @manoontje, vrijdag it is.... waarschijnlijk dan, zal aan je denken!!!
    @Laika, mijn vk gaf aan dat ik met 6 weken al een echo zou mogen als ik dat wil, niet voor het hartje maar om te zien of er echt iets zit..
    @Ploon, ja, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. In het "echte" leven ben ik veel te bang voor de opmerkingen of dat mensen het idee krijgen dat ik alleen nog maar hier mee bezig ben...
    Hier kan ik gewoon inderdaad zeggen wat ik denk en het mooiste is nog dat jullie dat dan gewoon begrijpen!

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    @All, goedemorgen meiden ;)
    Ik ben vandaag ook weer van de partij....

17. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Hallo dames, ik kom me hier ook even melden. Ik zit te wachten op m'n ongi na de curettage.. En daarna willen we er weer vol voor gaan eigenlijk :)

18. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Succes! Hopelijk komt het dan snel op gang bij je ;)

19. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hopelijk is je lichaam snel weer hersteld en kun je snel verder. Heb je nog een nacontrole in het ziekenhuis? En is het je eerste?
    Hé Sansky, ben je er weer? ;) Hoe is ie?
    En de rest van de dames; ook goedemorgen.
    Ik heb lekker een vrije dag. Heerlijk. Weinig gepland staan. Lekker klungelen in huis :) Ook wel fijn zo'n dagje.
    Misschien wel leuk om een lijstje bij te houden (net als op het NOD-forum eigenlijk). Maar hier hoeft niet alleen je NOD op te staan, maar misschien ook je ei of een afspraak bij de ha, vk of gyn. Dan weten we precies hoe het ervoor staat. Als je het leuk vindt van vul het lijstje maar aan met jouw gegevens.

Maart 2011

7
    Ploon, NOD (3e ronde, 1e kindje) - nov.11 mk

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #140 Ploon, 24 feb 2011
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
    Eigenlijk is mijn NOD waarschijnlijk 2 daagjes eerder gezien mijn ovu-testen, maar ik laat 'm toch maar zo staan. M'n ei was niet op maandag maar op zaterdag, dus mijn NOD is waarschijnlijk op 5 maart. Wanneer ik de test doe (als ik niet ongesteld word) dat weet ik nog niet ;) (zaterdag of pas maandag)

Deel Deze Pagina