@2011, ik zie hem ook hoor op naar de knaltesten! hier weinig te melden.. ga zo ff s naar school brengen, naar de koffieochtend en daarna ff 7 fruitmanden voor manlief bestellen in de stad.. daarna maar weer in huis aan de gang.. gelukkig leuke dingen in het vooruitzicht.. gaat de tijd wat sneller
@2011: ik zie hem ook hoor, maar nog wel heeeeel vaag. Maar je zit ook nog 5 dagen voor NOD zie ik in je banner... Dus hopelijk wordt ie de komende dagen duidelijker. Ik zou de k2v5 proberen, die zijn gevoeliger en makkelijker te beoordelen. Succes! En....als je wil lekker testen hoor Heb ik ook gedaan. Als het je gerust stelt, kan het jou dan schelen... Y30: ik was ook iets eerder begonnen met de ovulatietestjes. Ook voor het geval dat mn ei net iets eerder zou zijn. Dus ik zou het gewoon doen, kan je het niet missen deze maand. Succes. mamav2b: hoe is het? Ga je vandaag weer testen of wacht je nog even? Spannend hoor bij je. Hier geen bijzonderheden. Vandaag aan het werk dus niet zoveel tijd om hier te spieken vandaag. Dus kom vanavond weer even kijken.
2011, spannend he meid... Ik hoop voor je op veel roze gloed hihi! Ik zou probeeeeeeeeeeren... (als het je lukt, maar dat zal wel niet hahaha......) op NOD te testen! Maar ik weet dat het heel moeilijk is dat wachten!
Ik kom hier ook mee babbelen. Ik heb vrijdag een vmk gehad met 5 weken en 1 dag. We willen deze ronde weer voor gaan. Het is ons eerste kindje. Hopelijk komt mijn cyclus weer snel goed op gang
Na dit forum te hebben gelezen (sorry niet alles zijn 136pag.) wil ik me hier ook melden. Ik heb 11 jan. een miskraam gehad. Deze is met medicijnen opgewekt. Half februari was ik alweer ongesteld, dus erg netjes. En ook mijn eisprong al gehad. Nu ben ik weer aan het wachten tot mijn nod a.s. komt. Maar ik voel me weer hetzelfde als toen ik zwanger was. Dezelfde kwaaltjes, dus ben benieuwd. Vanwege endometriose en een dubbele baarmoeder was het voor ons een heel groot wonder dat ik zwanger was geraakt. Ik hoop dat het ons nog een keer gegund is.
Ik heb vandaag getest (1 of 2 dagen voor NOD)...negatief.... Nu maar afwachten of ik inderdaad ongesteld word, en anders in het weekend nog een keer een test misschien... Ik had tot het weekend willen wachten, maar dat is dus al niet gelukt... Nou ja, zolang ik nog niet ongesteld ben, is alles nog mogelijk natuurlijk!
Ha meiden, FF snel een berichtje, moet zo aan de poets krijg vanavond en morgen een logé, dus weinig tijd om te komen kletsen tot donderdag. @Anna: Vervelend zo'n witte test, maar wie weet op NOD of er na. Succes met afwachten. @nieuwe meiden: Welkom! jammer dat jullie deze ellende ook mee hebben gemaakt, maar leuk dat jullie mee kletsen. @2011: al bij de kruidv. geweest? @moederv2: nog geen ongi? Blijft spannend!!
Dank jullie wel voor het warme welkom. Als ik de berichten zo teruglees zijn er een hele hoop positieve ervaringen die mij weer een beetje hoop geven!
O.k. meiden, had nog ff gechecked of er nog nieuws was van iemand. Mijn stiefmoeder kan ieder moment komen, dus tot donderdag!
Ja ik vind het ook erg prettig om het zo te lezen. Lees dat bij de meeste de cyclus weer goed op gang komt. Daar ben ik het bangste voor. Of dat het erg lang duurt voordat ik weer zwanger ben. Het is maar afwachten
dat was ook mijn angst... en na de 2de keer was die angst nog groter... cyclus duurt wel iets langer.. en nu maar afwachten of we er ook weer zwanger worden..
Jannie, goed bezig lekker klussen... Dees, welkom...... helaas...... Anna, wat jammer.... hopelijk op je NOD toch alsnog posi!
@y30, hier nog steeds geen ongi en helaas weer een witte test. Begin nu de moed echt wel te verliezen. heb het idee dat de kwaaltjes ook minder worden. Alleen erg moe, maar dat kan ook door het gesnotter komen. @nieuwe, wat naar dat jullie hier me kletsen. Die ervaring had ik jullie liever niet gegegund. @Sansky, wat ben je er weer vroeg bij zeg! Nog steeds helemaal op de roze wolk?
Vandaag de eerste mogelijkheid voor NOD (weet niet wanneer de eisprong precies was...), en nog geen tekenen van een menstruatie (op de buikpijn na dan...). In ieder geval nog geen spoortje bloed te zien, maar ja, dat kan ineens beginnen natuurlijk! We blijven hoop houden!