zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Ja he!
    Ik wilde me zo meteen even gaan aankleden.. en proberen nog wat te strijken :( krijg het allemaal niet echt gered...
    Die strijk blijft maar liggen!
    Moet straks naar een crematie :( een familie-lid is na een lang ziekbed overleden...

2. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Anna: wat jammer dat je een witte test had. Maar zoals je zelf al zegt, je bent nog niet ongesteld dus het zou nog kunnen. Ik duim voor je.
    @mamav2b: Jeetje wat een onzekerheid bij jou. En zeeeer vervelend die witte testjes. Heb je met de dokter nog afgesproken wanneer je weer mag komen als je niet ongi wordt? Omdat hij zei dat het dit weekend zou zijn......
    @Dees: welkom, vervelend dat je ook een miskraam hebt gehad. Maar zoals je hier al hebt kunnen lezen zijn er veel meiden die al heel snel weer zwanger zijn geworden, dus dat kan wel degelijk. (waaronder ik:D). Succes met afwachten en ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben
    @Jannie: succes met klussen;).
    @2011: hoe is het met jou testen? Worden ze al duidelijker?

@All: hier geen nieuws eigenlijk. Nog steeds geen echte klachten. Ben nog wel wat onzeker. Verlies wel veel witte vloed en ben telkens bang dat het bloed is. Dus ga regelmatig naar de wc om te checken.
    Maar geen spatje bloed te zien gelukkig.
    Heb ook de neiging om weer testjes te kopen en van het weekend even een testje te doen, gewoon om te zien dat ie nog positief is.
    Zucht, wat kan je jezelf toch onzeker maken......;)

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Manoontje, ik weet het.. zolang je niks voelt denk je..... heh.... zou het allemaal wel goed gaan daarbinnen? ;)

Witte vloed is heel normaal... en veel ook...
    Dat hoor je heel vaak in de zwangerschap, ik heb het zelf ook!

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ja, ik ook
    Maar ik ken het wel, heb dan het gevoel dat ik vloei, dan gauw naar de wc, blij dat t gewoon witte vloed is :p

Ik merk dat ik meer aan 't idee ga wennen.
    Maandag hed ik nog dat ik mezelf even energiek voelde en schrok omdat ik niet moe was;)
    Dat kwam gelukkig weer terug..........
    Ik ga me erbij neerleggen 't zal nu wel een keertje goed zitten, ik doe er alles aan, meer kan ik niet doen.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

wat jammer die onzekerheid... hoop op mooie testen meiden..

witte vloed hoort er idd bij.. doe je niets aan ;)

sansky, sterkte vandaag!

hier een dagje vol voorbereidingen.. woonkamer een grote sopbeurt, boodschappen doen, kadootjes inpakken, vanavond huis versieren.. heb er zin in :D dat maakt het wachtbankje dragelijker;)

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier denk ik een van de laatste dagen van de miskraam.
    Kunnen we binnenkort voor een beebje klussen.

Ik ga heel hard voor een positieve test duimen voor je. En je word dan vast gesponserd door bison kit.

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Jahoor, toch ongesteld....

Het was ook wel een wonder geweest: 13 dagen na curettage een eisprong, 1 poging wagen en dan zwanger worden...

Wel een prachtige cyclus van 27 dagen!! Op naar de volgende ronde!

Ik zal het lijstje nog even bijwerken.
    Dames die nog in spanning zitten: succes met wachten!

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Maart 2011

10 Moedervtomasz

20 GD (2e ronde, 1e kindje) 1 jan. '11 mk
    21 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk
    Jannie1980 ((1e ronde, 3e kindje)feb '11 vmk(2evmk bi 4wk3dg)
    24 Y30 (1e ronde na mk, 1e kindje) feb. '11 mk
    29 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk

April 2011

7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma
    10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk
    +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma
    +/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vmk,3e kindje)-feb en mrt'11vmk
    24/27 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen meis...
    wel een mooie cyclus... netjes 14 dagen na je ei ongi.. op naar de volgende ronde met een hoop kansen :D

zou eigenlijk het lijstje willen veranderen..
    een lijstje april/mei en eronder de zwangeren.. met de uitgereende datum(en evt hoeveelste ronde na mk)... ons doel en ons vertrouwen dat het ook bij ons goed gaat komen!
    anders verdwijnen ze straks.. en das zo zonde!

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

#1410 raspberry, 6 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2011
    He meiden :)

@Sansky: gecondoleerd met je familielid

@anna: balen zeg, maar ik had zelf toen zoiets van: na een MK en curettage ook wel even fijn dat m'n lijf nog ff wat langer de tijd krijgt om bij te komen... En iig wel je cyclus weer direct terug! :)

@nieuwen: helaas welkom! :(

@all: hier nog steeds aan het aftellen dus :) Gelukkig even drukke dagen op 't werk, met heftige dingen erbij, (een van de jongeren die ik begeleid, blijkt mogelijk een kindje te hebben bij een ex-vriendinnetje die nu in het ziekenhuis ligt na een ernstig ongeluk en ws gaat overlijden). Heel naar allemaal. Maar 't geeft mij weinig tijd om steeds met zwanger worden stil te staan, dus dat is dan weer een voordeel.
    Ben heel benieuwd, voel helemaal niks bijzonders, behalve wat minder eetlust en m'n laarzen zitten ineens ruimer, (ik val ook iets af, maar die ruimer zittende laarzen zullen eerder van een lagere bloeddruk en minder vocht vasthouden komen. Was bij Thirza ook, maar had het de afgelopen ronde ook... als ik stras zwanger ben, is dat wat mij betreft bevestiging dat het de vorige ronde heel vroeg mis is gegaan).
    Maar goed, aftellen dus, en volgende week dinsdag of woensdag voor het eerst testen, alhoewel ik verwacht dat het dan -ook als ik zwanger ben- nog wel niet positief zal zijn.... We'll see...

Edit: bedenk me netr nav een ander topic, dat ik wel weer vreselijk slecht slaap... :( Heftig dromen (intensief vooral, niet perse nare dingen), en steeds wakker 's nachts. Ik zie elk uur op mijn wekker weer, de laatste nachten. Had ik bij Thirza en bij de vorige zwangerschap ook... dus hopen maar dat het toch een voorteken is :)

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Mijn menstruatie zet nog niet echt door...
    Vanochtend had ik wat bruin, roze, slijm en een klein beetje rood door elkaar. Meteen er vanuit gegaan dat het mijn menstruatie was, omdat het qua dag klopte met de vermoedelijke eisprong en ik gisteren negatief testte.
    Ik gebruik altijd tampons. Na ongeveer 5 uur was de tampon nog bijna schoon, en ook met afvegen was er niks te zien (sorry voor de details...)
    Zodirect nog even kijken, voor ik naar bed ga.
    Nou weet ik dus eigenlijk nóg niks...

Het is ook zo raar dat ik me lichamelijk eigenlijk hetzelfde, zo niet beter, voel dan de afgelopen dagen.

Wat kan je lijf toch een spelletjes met je spelen he?

Heeft 1 van jullie ervaring met een hele lichte menstruatie na een miskraam?
    (Ik heb geen idee hoe mijn normale menstruatie moet beginnen, of eruit ziet..., maar dit lijkt me wel héél weinig...)

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @rozemarijke: dat slecht slapen, veel dromen en veel wakker liggen heb ik ook, en dat hoort voor mij ook echt bij een zwangerschap, maar ja...

Als de menstruatie niet verder doorzet, ga ik over een paar dagen voor de zekerheid tóch nog maar even een testje doen...

13. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    April 2011

Mei 2011

Zwanger

10-02 Moedervtomasz
    21-02 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk
    29-02 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31-02 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk

14. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    @Jannie, ik ben zo vrij geweest om het lijstje alvast aan te passen.
    @all; sta je er nog niet op, vul maar aan zou ik zo zeggen
    Voor alle zwangeren: inderdaad leuk om info erachter te zetten, wanneer uitgerekend en misschien eerstvolgende echo?
    Kunnen we meeleven en meeuitkijken..
    Ploon, heb jou ook alvast op roze gezet..

Hier gaat het wel, zit mezelf nog steeds gek te maken. Morgenochtend gaat er een nieuw testje tegenaan. Ik kan het nog steeds niet geloven en hou er ook serieus rekening mee dat dadelijk mijn ongi alsnog komt..
    Dromen heb ik inderdaad wel, maar goed, dat zegt wel nog helemaal niets bij mij, haha.

@Anna, lees het verhaaltje van Ploon maar, die dacht ook dat haar ongi eraankwam, maar bleek niets te zijn en teste positief....weet niet hoe het nu bij je is??

@mv2b, hoe gaat het?? Nog steeds niets?

15. lien123

lien123 Niet meer actief

He meiden,
    Ik lees al heel lang mee met jullie, heb zelf 12 februari MK gehad met 6 weken. Al weer ongesteld geweest na de MK en ben nu sinds 5 dagen heel licht ongesteld. Heel raar. Vanaf cyclus dag 27 zeg maar. Op dag 28 test gedaan maar negatief.

Ik vind het zo raar dat het niet doorzet, dus Anna27, ik heb het zelfde! Heb ook dochtertje van anderhalf, en bij haar had ik een innestelingsbloeding van 3 dagen. Maar ja, 5 dagen lijkt me toch wel heel lang...maar soms is het de hele dag weg en dan komt het de dag erna weer een beetje...snap het niet echt.

Ik ga vrijdag anders maar weer testen als het dan nog steeds niet doorzet, of is dit wishful thinking?

Hoe lang heb jij het al Anna?

16. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    @2011 dank je wel voor het op roze zetten. Jij en Mv2B zitten wel in spanning, hoor. Ik hoop dat jullie bij het onderste roze lijstje gevoegd kunnen worden. Maar dat hoop ik natuurlijk voor iedereen.
    @Anna; houd moed! Heb vertrouwen.
    Ik heb het lijstje weer even aangevuld.
    Slaap lekker allemaal.

April 2011

Mei 2011

Zwanger

10-03 Moedervtomasz
    21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk
    29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29apr echo - 10dec uitgerekend

17. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Jannie & Rozemarijke dank jullie wel... het was een heeeeeeeeeele mooie uitvaart..
    Erg droevig wel, maar dat is het altijd..
    En er waren zoveel kleine kinderen bij :(

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik weet niet zo goed of het nu doorzet of niet. Na een hele nacht slapen was het nog niet veel, maar ja, misschien moet het een beetje op gang komen...?
    Bij de zwangerschap die eindigde in een ma had ik een innestelingsbloeding van 4 dagen, heftiger dan dit.
    Ik begin wel weer wat meer menstruatiepijn te krijgen, dus het zal wel doorzetten... We wachten rustig af!

Als dit inderdaad de ongesteldheid is, ben ik rond mijn verjaardag weer vruchtbaar, en kan ik rond de verjaardag van mijn man testen. Ook wel leuk! (We maken overal maar het beste van, haha!)

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier was mijn eerste menstruatie ook een beetje gek nog, kwam langzaam op gang ook en dag 4/5 de heftigste dagen, ipv dag 2/3. En echt heftig, want kon elk uur verschonen toen...
    Maarja, wie weet is het toch een innesteling, (en dan niet zo gek dat je negatief testte, (je had toch getest?)).

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ben benieuwd. Ik had inderdaad van de gynaecoloog begrepen dat dit juist een hele heftige menstruatie kon zijn, al lees ik op internet ook andere verhalen...
    Ik had inderdaad negatief getest, we zullen zien! En anders zit ik alweer op dag 2 van mijn nieuwe cyclus: nog 25 te gaan!

Deel Deze Pagina