zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    April 2011

7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma
    10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk
    +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma
    +/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vmk,3e kindje)-feb en mrt'11vmk
    24/27 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk
    30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11

Mei 2011

Zwanger

10-03 Moedervtomasz
    21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk
    29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29apr echo - 10dec uitgerekend

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje

Mezelf er ook bij gezet. Ik weet het alleen niet zeker.
    Ben gewoon van mijn vorige cyclussen uit gegaan.
    Zal hem denk ik wel bij moeten stellen.

2. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Nee hier helaas nog geen van beide. Ga het maar iets meer met rust laten misschiend dat het helpt. Wordt hier in ieder geval niet goed van.

3. lien123

lien123 Niet meer actief

Hier zet het toch door vandaag....duurde wel heel lang.
    Maar dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Gaat je lijf pas HCG aanmaken na de innesteling?

Anna27, hoe gaat het nu? Spannend hoor!

4. lien123

lien123 Niet meer actief

Heb je wel een regelmatige cyclus? Heb je al veel testen gedaan? Irritant he, die onzekerheid?!

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Was meestal wel regelmatig. Soms 3 dagen langer, maar zit nu al op dag 60 ongeveer. ben na de mk nog niet ongi geweest. Ja heb al heel veel testen gedaan. Ook vorige week een inwendige echo gehad, maar dat zag er allemaal goed uit. eisprong was geweest volgens ha. dacht dat ik afgelopen weeken of ongi zou worden of posi test, maar nog steeds geen van beide

6. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @lien123: ik herken het wel dat de eerste ongi na de miskraam raar is. Ik heb zelfs ook even getwijfeld of ik niet stiekem toch zwanger was. Het begon ook heel licht en duurde een paar dagen voordat het echt doorzette. En daarna was het een gewone ongesteldheid. Dus niet heftiger zoals je wel eens hoor. Helaas toch weer op naar een volgende ronde.
    @mamavan2b: Jeetje mina zeg. Jij moet wel geduld hebben hoor dit keer. Wat duurt het toch lang? Ga je de huisarts nog weer bellen?
    @Sansky: nog gecondoleerd.

@all: hier een beetje een rotdag op het werk dus geen zin om wat te doen, dus even op zp. Ben blij als het tijd is en ik lekker naar huis mag. Dan heb ik lekker weekend.

7. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    @mv2b, misschien helpt dit, was op zoek naar de aantal maximale dagen na eisprong tot aan menstruatie, dat is 16..Meestal 14, maar kan uitloop hebben van 12 tot 16...misschien heb je er wat aan...

@all, heb vanmorgen een testje gedaan, streep kwam binnen de tijd, maar is zo dun....rechts begin vaag mee te doen, maar ik vertrouw het niet, lijkt teveel op een indroogstreepje...wie zin en tijd heeft om mee te kijken, graag...

(ik heb trouwens ook nog 2v5 van kruitvat, maar die wil ik voor na het weekend bewaren ;))

8. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Het maakt toch niet uit hoe vaag het streepje is??? Als er maar een streepje is? En die is wel heel duidelijk. Een duidelijk +-je mijns inziens. Ik zou er toch eens een testje van KV tegenaan gooien. Wauw en dat zo ver voor NOD. Ik testte één dag voor NOD nog negatief. Super, hoor!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ha meiden,
    Eindelijk weer ff tijd om mee te kletsen :D, was gezellig met de logé, maar nu wel veel leeswerk;).

@Sansky; Gecondoleerd! Inderdaad altijd heftig als er veel kleine (huilende) kindjes bij zijn.
    @Moederv2: Wat onwijs vervelend voor je dat je nu nog niets weet! Kan me goed voorstellen dat je er zat van bent.
    @Anna: jammer dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde.
    @2011: Ik zie echt wel een plusje! Ik hoop dat ie steeds duidelijker wordt de komende dagen.
    @Jannie: goed idee om het lijstje aan te passen, is leuk op deze manier!
    @lien: welkom! Had ik nou goed begrepen dat je inmiddels ongi was geworden? Jammer. Ook voor jou op naar de volgende ronde.

Hier: weinig nieuws, nog geen positieve ovu test gehad, ik hoop morgen ochtend. Ik gebruik de digitale van cb met de smilies, ze zeggen dat je dan niet op het stripje naar de streepjes moet kijken. Maar waar ziet het apparaatje dan aan dat het wel of niet positief is? Wat ik namelijk wel gek vond is dat ik dinsdag een redelijk duidelijk tweede streepje zag, gister en vanmorgen maar heel vaag.
    Hoop nu dat ik mijn ei niet gemist heb, maar dan zou hij wel heel vroeg zijn geweest.

10. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Dank je wel meiden ;)

Goed idee Jannie :)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@2011: ik vind die kruisjestesten maar niks, maar dit lijkt me wel positief zo :) Nog even wachten op de andere tests dus :)

@mamavan2boys: tja, als huisarts afgelopen weekend je ongi verwachtte, kan het ook zijn dat een innesteling de boel vertraagd heeft, natuurlijk. Maar dan zou je over max twee weken moeten kunnen testen, op zich...
    Overigens is de medische wetenschap er nog niet zo over uit hoe lang de luteale fase duurt en mag duren. Hierboven wordt 16 dagen genoemd, maar ik heb zelfs 18 dagen gelezen en er schijnen ook regelmatig vrouwen een nog langere LF te hebben...
    Gemiddeld is ie iig wel 10-14 dagen en dat is dan ook het meest ideale voor een innesteling...

@all: hier ook weekend :) Morgen een opdracht voor een taart, en maandag zelfs 2, en tussendoor zaterdag even bij mijn broer en schoonzus op verjaardag, waar we de hele dag wel zoet mee zijn, want die wonen in Assen en wij in Den Bosch :)
    Genoeg afleiding dus :D

12. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    2011, ook ik vind die + testen van CB helemaal niks... :)
    Ik ben heel benieuwd als je die van Kruidvat gaat doen!!! :)

13. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Mijn menstruatie is nog steeds niet om over naar huis te schrijven... Maar ja, ik was wel even vergeten dat ik natuurlijk 4 weken geleden gecuretteerd ben, en dat er dus waarschijnlijk ook gewoon niet zoveel baarmoederslijmvlies is...

Als ik me net als vorige keer na de bloeding nog zo 'raar' voel, gooi ik er nog wel eens een testje tegenaan...

14. raspberry

Ja, dat kan natuurlijk :( Maar hoeft niet: ik bloedde hier dus enorm, die eerste menstruatie, (wel pas op dag 4 en 5 dus, maar OK). Maar daar ben ik, gezien de manier waarop de miskraam verliep, sowieso een kei in, blijkbaar... ;)

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Haha! Jij bent nogal een bloeder?
    Het valt bij mij 'normaal gesproken' (lees: bevalling en na de curettage) ook best wel mee, dus het zal wel kloppen...

16. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ik zie toch echt een plusje.... dat is toch een kruidvattestje ??? ik hou ook nie zo van die plustestjes... maar streepje is streepje en ik zie een plusje... hij gaat het niet aangeven als er niks is

17. raspberry

@Anna: ja, ik heb normaal al wel redelijk zware menstruaties, en bij mijn miskraam ben ik bijna leeggebloed :( Binnen een kwartier kon ik niet meer staan of zitten omdat mijn hoofd helemaal licht werd en het me zwart voor de ogen wegtrok en met de ambulance toen afgevoerd, (toen bloedde ik inmiddels 3 kwartier).

Had vanochtend trouwens in de hema, even gehurkt gezeten om laag in de schappen te kunnen kijken, sta ik op en ga toch bijna weer onderuit :( Duurde echt lang voor ik weer wat zag, 't was me helemaal zwart voor ogen!
    Dat in combi met het feit dat ik aan het afvallen ben, (en ik snoep nog net zo hard als altijd), en vocht aan het kwijtraken ben, doet me wel hopen dat het deze ronde raak is.... bij Thirza had ik de hele zwangerschap een hele lage bloeddruk, (90 om 55), en dat was tijdens de miskraam ook het geval, (ambulancebroeder vond het raar dat mijn hartslag wel normaal bleef. Ik heel nuchter: o, heb ik altijd als ik zwanger ben.... :D).
    Tegen dus normaal een gemiddelde bloeddruk van 110 om 75...
    Heb m'n bloeddruk nog niet gemeten, maar dat zou ik voor de lol eigenlijk ergens even moeten doen :)

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Jeetje, dat klinkt wel heftig inderdaad!!
    ik ben trouwens alleen vlak na de bevalling leeggelopen: ik ben thuis bevallen, ging allemaal goed, maar ik durfde niet te gaan plassen.... Doordat mijn blaas zo vol zat, kon mijn baarmoeder niet goed krimpen oid. Toen ik uiteindelijk naar de wc ging, ging er echt een kraantje open. Na daar een tijdje vol verbazig naar te hebben gekeken heb ik toch maar de kraamverzorgster geroepen, die al vrij snel zei: "O, maar het moet nu wel stoppen, anders gaat het niet goed". Ik heb toen maar niet gezegd dat ik datzelfde al minstens een keer was verloren... (veel te bang dat ik alsnog naar het ziekenhuis moest!).
    Snel weer in bed gaan liggen, maar inderdaad wel wat licht in mijn hoofd al...

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannnend meis..

hier bijna geen bloed.. bij de bevallingen minimaal, bij de mk's minimaal en een ongi is bij mij ook bijna niets..

tijdens mijn zwangerschappen een bloeddruk van 50/95 dus ook mega laag...... lekker aan de zoute drop ;) maar wel vocht vast houden in de enkels en vingers;)

hier trouwens geen ei gevoelt:( dus word echt afwachten... voel hem normaal altijd... zou dit dan een ronde zonder ei zijn? of is mijn lijf gewoon mega van slag:(
    worden een lange 2 weken:(

ga ff de feestboel opruimen... morgen lekker uitslapen want de oudste hou ik thuis.. was om 4.30 al wakker en lag er pas om 21.15 in:$ dus nu al lekker weekend...

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rozemarijke, heftig zeg! :$

Deel Deze Pagina