Maia, welkom.... 2011, wat %^&*#$% voor je! :x All, Hallo!!! Fijn weekend gehad allemaal? Hier wel... lekker weertje, kraambeurs geweest, uit eten...... heerlijk
Goedemorgen allemaal, Even heel snel een berichtje, ben heel heftig ongesteld geworden, helaas dus....mag mijn naam gaan aanpassen in 2012, hahaha
Hmm, voor ons geloof ik ook geen kindje meer in 2011... gisteren een beetje rode afscheiding en vanochtend lichtelijk bij het plassen. Dus ik ga er maar vanuit dat dat vandaag of morgen doorzet en ik ongesteld ga worden Pfff, bah
Je ziet nu wel... Bij de een (mij bijvoorbeeld ) is het gelijk ''raak'' na de mk... En bij de ander... duurt het langer..... Je kunt er niets van zeggen, HELAAS!
goedemorgen! Bedankt voor het welkom dames! @2011 & rozemarijke: bij mij wordt het ook op z'n vroegst 2012. Nou ja, het is niet anders *zucht* @sansky: gefeliciteerd met je zwangerschap @manoontje: hopelijk mag je eerder de echo, lijkt me zo zenuwslopend dit
@Sansky: gaat het goed met je zwangerschap? Voel je je goed? Wanneer is je volgende echo? Oh, ik zie het al: 18 april @2011: Jeetje wat balen. Het zag er zo mooi uit. Ach eind 2011 of begin 2012 wat maakt het uit. Begin 2012 moet lukken @Rozemarijke: het zegt nog niets hè?! Ik had het ook (bruinachtige afscheiding 3 dagen voor mijn NOD) en toch . werd ik niet ongesteld! @Maia: helaas dat we je hier terug vinden. Maar toch welkom, hoor. Ik had je ook al een keer op een NOD-forum gespot (geloof ik). @Moedervanthomasz: Wauw al de 9 weken gepasseerd. Dat gaat mooi! Gaat het goed? @Jannie: het wachten nog vol te houden? Ga je wachten met testen tot je NOD? Hier alles goed. Voel me goed. Nagenoeg geen klachten eigenlijk (mn borsten beginnen iets pijnlijk te worden en af en toe een beetje misselijk, maar niet noemenswaardig), dus ik mag niet klagen. Al vind ik die kwaaltjes niet erg, omdat me dat een zekerder gevoel geeft dat ik echt zwanger ben. Maar de test gaf het vanochtend toch echt weer aan. Ik kon het niet laten. CB-test gaf 2-3 weken aan. Iets anders dan mijn cyclus zou zeggen. Dan zou ik de 5 weken al gepasseerd zijn, maar CB zegt 4-5 weken. Beetje vreemd, vind ik zelf, maar ach weet niet hoe secuur die testen zijn. Vandaag beginnen met de verhuisdozen pakken. We gaan over 2 weken verhuizen. Fijne zonnige maandag allemaal!
Ploon, ik voel me heel goed! Ben wel met vlagen misselijk, maar daar ben ik eigenlijk ook wel blij mee.... niet dat ik daar op sta te springen , maar dan weet ik wel dat er van alles gebeurd hier binnen in... Daarnaast ben ik wel moe door de dag heen..... het ene moment weer minder als de ander..... maar het is gemiddeld wel veel aanwezig.... Ik voel me echt heerlijk.... All, ik hoop dat jullie allemaal vlug op roze mogen! Ploon, heb jij al gebeld voor een echo ?
@2011: balen joh! @Rozemarijke: kan best een innestelling zijn, toch? Je NOD is toch pas over 3 dagen? Hier aan t bijkomen van een erg druk weekend. Gisteren familiedag gehad bij ons thuis, met zeer druk neefje en nichtje....vooral het nichtje is niet zo leuk....ze heeft een houten taartje naar ons dochtertje gegooid, zo op dr kop! Grrr...bloed onder mn nagels!!:x Verder alles ok, ben alleen nog steeds ongesteld, dit is al de 10e dag, dat is wel lang he, het duurde zo lang voordat het doorzette, hebben jullie dat ook wel eens?
@ ploon, zolang er geen kwaaltjes zijn heb ik totaal geen neiging om te testen.. ik hoop het vol te houden tot na mijn nod.. wil zowie zo pas na het weekend testen en eigenlijk pas het weekend erop.. hier druk bezig met de voorjaarsschoonmaak ga dus snel weer verder.. moet straks ook nog overblijven op school en vanmiddag komen ze een raam opmeten in de deur.. die heeft de oudste met zijn tas kapot geslagen
Goeiemorgen allemaal Even snel een berichtje vanaf mijn werk. Net de VK gebeld ivm het bloedverlies gisteren en ik mag een week eerder gelukkig de echo (de 26e). Nog eerder had volgens haar geen zin omdat je dan niet zoveel zag en je nog geen zekerheid zou hebben. Maar ik ben al blij met een week eerder
@all: ik heb 13 dagen geleden m'n ei gehad, dus morgen in principe NOD, alhoewel het de afgelopen rondes geen enkele keer nog helemaal regelmatig was en het dus wel even de vraag is hoe het precies loopt... Maar ik ben benieuwd, tot nog toe verder niets roods of bruins, wel viezige afscheiding wat gehad nog vanochtend. Ik hooooooop echt zo dat het WEL raak is!
Hoi dames, Hier na 61 dagen eindelijk duidelijkheid. Ben zojuist ongesteld geworden. Ben nog nooit zo blij om een ongesteldheid geweest. Nu kunnen we eindelijk weer verder. Zal deze maand hier niet zoveel te vinden zijn, want wil het allemaal een beetje gaan laten rusten. Als het zover is zal ik het jullie wel laten weten. (of als ik niet meer zonder jullie kan)
Wel jammer, maar ik begrijp dat je er 'blij' mee was. Dat had ik toen ook na 57 dagen. Daarna nog 2 keer ongesteld en toen zwanger! Dus.... ik hoop dat het voor jou nog sneller gaat. Succes!
Jammer voor je. Maar ik snap dat je blij bent dat je duidelijkheid hebt. En je kan nu weer vooruit denken. Snap ook wel dat je even afstand wil nemen. Had ik ws ook gedaan. Sterkte en hopelijk zien we je snel weer met goed nieuws.
Stertke meissie, komt goed met je.. Ben blij voor dat je ongi geworden bent... Knufff Hier inmiddels dag 3 van mijn ongi, en het was eergisteren en gisteren mega!!! Nu is het verminderd, zit ook niet meer in mijn urine, alleen in maandverband dus... Daar ben ik erg blij mee! Nu op naar de eisprong, maar eerst vrijdag een herhalingsecho bij de gyn, om te kijken of alles in mijn lichaam weer doet wat het moet doen Heb ovulatietesten binnen inmiddels, en denk dat ik vanaf dat 8 ga testen... Ik heb 20 stuks, en je hoeft toch niet 2 keer per dag te testen?????