zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Goeiemorgen!
    Hier ziek in bed vandaag. :( Denk een buikgriepje (diaree en misselijk en slap). Maar eens een dagje uitzieken want morgen moet ik echt werken. Moet een client helpen verhuizen en ze heeft verder niemand, dus meot wel. Dus vandaag maar uitzieken.....

@Y30: ik heb geen idee hoe je kan zien of je ei al is geweest. Misschien als je tempt wel, aan de stijging/daling. Maar zonder dat zou ik het niet weten..... Ik heb trouwens ook de opleiding MWD gedaan. Ik ben ouderenadviseur.

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    manoontje, beterschap
    y30, ook ik zou het niet weten meis..
    heb je google al geprobeerd?

hier weinig te melden.. vanmiddag een proefmake-up en kapsel doen voor een bruidje... altijd leuk!

3. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    @Manoontje Beterschap!!

4. lien123

lien123 Niet meer actief

Manoontje: beterschap. Trouwens jouw zoontje en mijn dochtertje schelen maar 2 dagen! Grappig!

Volgens mij kan je je ei spotten met ovulatietesten en temperaturen.
    Als je temp omhoog gaat, dan is je ei geweest.

Ik temperatuur niet, vind het teveel gedoe, en heb altijd een ei kunnen vinden, ik ga er nu van uit dat het ei de dag na de positieve test springt, dus nu ga ik het om de dag doen tot de test en bij positieve test wat vaker..:D hopen dat het zn vruchten afwerpt...

Rozemarijke: leuk dat je je eigen bedrijf wilt starten! Ik zou graag weer willen studeren, iets medisch, liefst geneeskunde, maar is een lang en zwaar traject...en wil er ook zijn voor mn kleintje....moeilijk...

5. lien123

lien123 Niet meer actief

Jannie: leuk een bruidje, ben je kapster?

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben jaren kapster geweest.. ben nu thuis bij de kids...

7. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Lien: leuke leeftijd is het nu he? Ze begrijpen je nu goed en kunnen steeds meer zelf. En het praten begint, zo leuk. Zou alleen wel handig zijn als ze echt kunnen praten en aangeven wat ze willen. Merk dat hij nu soms iets duidelijk wil maken maar boos wordt omdat ie het niet duidelijk kan maken.
    En hopelijk tegen de tijd dat de kleine komt begrijpt hij dat ook een beetje....

@all: hier voel ik me gelukkig weer beter. Vraag me nu toch af of het toch niet van de zwangerschap komt.... Maar kan natuurlijk ook toeval zijn. Had ik bij mijn zoontje ook rond deze tijd. Toen dacht ik ook dat de misselijkheid begon en was het ook een buikgriepje...

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ manoontje; mooi dat je je al weer wat beter voelt. Wel grappig hé al die meiden in het welzijnswerk.

Hier: heb ik zelf een indicatie gevonden waardoor ik denk dat ei geweest is. Transparante afscheiding is nu veranderd in witte. Meen me te herinneren dat ik al eens gelezen heb dat je plakkerige transparante afscheiding (vruchtbaarslijm) hebt voor je ei, en na je ei (dikkige) witte afscheiding. Herkent iemand dit?

Verder uiteindelijk gister toch niet geklust (had voor de zekerheid nog 1 avondje willen klussen, voor geval mijn ei vandaag zou springen, vorige cyclus was namelijk ook 31 dagen ((normaal 28)). De stemming was er gisteravond echter niet zo naar tussen mij en manlief, en ik vertik het om boos/ geïrriteerd te gaan klussen (hij zou dat bovendien al helemaal niet doen).
    Nou ja...als het klopt van die afscheiding dan had gisteravond toch al geen zin meer gehad, want heb al sinds gister eind van de middag witte afscheiding.
    We hopen maar gewoon dat de 5 dagen op rij klussen:$;) beloont wordt. Heb het idee dat ik mezelf nu al weer voor de gek houd, heb namelijk sinds vandaag een drukkend gevoel in mijn onderbuik, hmmm ;).

@Jannie: Meende dat het één dezer dagen jouw NOD was, klopt dat? Zal het lijstje er eens bij pakken, wie weet inspireerd dat de nieuwe meiden om aan te vullen:):)

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    April 2011

7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma
    10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk
    +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma
    +/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vmk,3e kindje)-feb en mrt'11vmk
    24/27 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk
    30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11

Mei 2011

Zwanger

10-03 Moedervtomasz
    21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk
    29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29apr echo - 10dec uitgerekend

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje

@Jannie: Zie dat ik een paar daagjes te vroeg was, wordt van het weekend pas echt spannend. Heb je eigenlijk zwangerschaps klachtjes dit keer?
    @moedervT, sansky en manoontje: Is het leuk als jullie net als ploon toevoegen wanneer de volgende echo is en wanneer jullie uitgerekend zijn?
    @2011: Ik heb je in maart op rood gezet, omdat je het zelf ongi noemde, maar twijfelde wel tussen rood en oranje. Dus mocht je het inmiddels meer ervaren als oranje gewoon veranderen hé!!
    Hoe is het nu met je?

10. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    @y30 is het de bedoeling om het lijstje aan te vullen met eigen ervaringen?? Zo ja wat is MMM??

Groetjes

Marinka!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Y30: ik ben creatief therapeut beeldend vormen, en in de dagelijkse praktijk inmiddels een functie van maatschappelijk werker, (ambulant hulpverlener).
    Verder heb ik bijna een opleiding Godsdienst Pastoraal Werk afgerond een paar jaar geleden, (toen Thirza werd geboren en een huilbaby bleek, kon ik niet meer doorgaan en ben ik gestopt met de opleiding. Omdat het inmiddels is veranderd naar competentiegericht leren en er plannen zijn dat je een tweede studie volledig zelf zou moeten gaan betalen, denk ik niet dat ik DAT nog af ga maken, maar goed). Maar met die opleiding kan ik iig iets op geloofsgebied en verlenen van pastoraat enzo.
    Als ik toch nog weer eens aan de studie ga, zal het ws iets van een postHBO coaching of supervisie zijn, denk ik...

@vruchtbaar slijm: daar ben ik niet zo belezen in.... ;)

@ei spotten zonder tempen en testen: je schijnt het aan je baarmoedermond te kunnen voelen, (als die hoog zit, zit je rond je ei, heb ik begrepen), en natuurlijk aan je afscheiding eventueel.

@jannie: o, ook zo'n leuk beroep dat je gemakkelijk thuis kunt doen! Leuk!

12. raspberry

O, en MMM staat voor de Medische MalleMolen...

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

drukte eindelijk weer afgenomen in huis...
    bruidje was er rond 14, rond 16 kwam de glaszetter ook nog en was toen net klaar met bruidje.. toen die weggingen kwam mijn schoonvader om ff de tondeuse erover heen te halen en daarna mijn 3 mannen ook nog maar ff onder handen genomen..

qua kwaaltjes, af en toe denk ik dat mijn ()() wat opgezet zijn, en soms een weeïg gevoel.. maar kan mezelf ook gek maken..
    heb er ook geen goed gevoel over deze x...

betreft afscheiding.. is een mooi overzicht van... ff de link weer opzoeken..

nu ff lekker bijlezen en lekker bankhangen..

14. raspberry

April 2011

+/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vmk,3e kindje)-feb en mrt'11vmk
    30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11

Mei 2011
    9 Rozemarijke, (4e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma

Zwanger

10-03 Moedervtomasz
    21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk
    29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29apr echo - 10dec uitgerekend

Zo, heb mezelf er maar weer even bij gezet ;) In het kader van positief blijven :D ;)

15. raspberry

@Jannie: hopen joh, nog een paar dagen en dan kun je testen dus. Herinner ik het me nu goed dat je wel pas na het weekend wilde testen?

16. lien123

lien123 Niet meer actief

#1556 lien123, 13 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2011
    Ik ga maar uit van een cyclus van 28 dagen, heb hele onregelmatige cyclus.

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Bedankt alvast.

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    April 2011

+/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vroege miskraam,3e kindje)-feb en mrt'11vroege miskraam
    30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vroege miskraam mrt '11
    30 Lien123 (3e ronde, 2e kindje) feb '11 mk

Mei 2011
    9 Rozemarijke, (4e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma

Zwanger

10-03 Moedervtomasz
    21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vroege miskraam
    29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vroege miskraam

@lien: heb de kleurtjes weer ff teruggebracht:D

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, het is een NOD lijstje. Dus je gaat naar de laatste lijst, je klikt op quote, en dan vul je je eigen nod datum in etc. Je kunt het zo overnemen van de andere meiden, alleen dan met je eigen gegevens natuurlijk.

20. lien123

lien123 Niet meer actief

Ja ik vind dit ook een hele leuke leeftijd. Ons meisje praat al best wel aardig, echt zo leuk. Nog niet iedereen begrijpt wat ze zegt, maar ik wel :D. Het is echt een schatje. Hier kan ze inderdaad ook soms gefrustreerd zijn, maar dat is vaak omdat ze iets niet mag, dan gaat ze gooien met alles wat ze in haar handen krijgt...;)

Deel Deze Pagina