Wat een goed idee, Ploon. Zodra ik mijn ongi krijg en ik zicht heb op mijn cyclus, zal ik het ook invullen. Ik heb deze hele week vakantie en ik ben lekker aan het genieten met mijn 2 mannetjes. Sem gaat volgende week wennen op school, dus ik ben me deze hele week mentaal aan het voorbereiden zodat ik niet in huilen uitbarst als ik hem wegbreng.
Kunnen jullie mij misschien een beetje meer inzicht geven? Ik had tijdens m'n ei (volgens ovu-testen) nagenoeg geen waarneembaar slijm. Nu dagen later heb ik wel wat slijm. Niet van dat rekbare, maar wel dat glibberige. Weten jullie wat dit in kan houden?
Ploon, ik heb van 11 --> 10 gemaakt, is dit het jaar waarin je de mk hebt gehad of..? Zo.... ik heb maar wat kleurtjes gemaakt, vul maar aan als je ideeen hebt
Weet je zeker dat je je ei gehad hebt dan? Wat ik weet... (wat ik zelf nog niet echt gespot heb) Is dat je eggwhite afscheiding hebt en dat dat rekbaar is. En heb je een foto van je ovutest gemaakt? Misschien kunnen we even met je meekijken. Ik zelf dacht ook dat ik hem gehad heb..... (dag 16) Maar schijnbaar ook niet. Nu ben ik door aan het testen, maar nog niks gespot. Misschien vanmiddag Glibberig? Is het doorzichtig en waterig?
Wel glibberig en wittig en wat waterig, maar niet heel veel. En ik heb doorgetest met de ovu-testjes tot ie weer omo-wit was en dat was eergister. Of die ovu-testjes moeten me voor de gek houden. Maar ik weet niet of dat kan. Ik had netjes eerst (do) een licht streepje toen vrijdag een positieve test, zaterdag en zondagavond een licht streepje, maandag niets (toen ik de volgende ochtend keek wel een licht streepje) en dinsdag omo-wit. Zie foto. Dus ik denk dat dit toch een duidelijk ei was of denk je anders? Anders gooi ik er zo nog een test tegen aan Good luck met jouw zoektocht naar je ei
Hier gaat ook alles goed. Maak me zelf soms onrustig door na te denken of we wel genoeg geklust hebben en door wat m'n lichaam soms doet (zoals nu die afscheiding, terwijl m'n ei toch heel duidelijk was, geloof ik). Maar verder ben ik eigenlijk helemaal niet onrustig. Heel anders dan vorige maand. Ik wacht eigenlijk rustig af en voel me goed. En dat is wel fijn. En hopelijk brengt het iets moois over 1,5 week.
@Ploon, ik denk idd aan je ovu's te zien dat je ei geweest is. En hoop dit natuurlijk ook voor je, en dat je lekker op rose mag! Rustig blijven is af en toe wel moeilijk. Vooral als je er zo onzeker over wordt, hoe en wat.. en geen zekerheid hebt. Ik probeer ook zo rustig mogelijk te blijven, al lukt dat ook niet altijd.... Ach ja, alles zal wel goed komen
Potverdrie.... net een ovu-testje gedaan en wat denk je: een heeeeeel licht streepje Wat betekent dat nu weer? Of zit er altijd iets LH in je lichaam dat dit kan voorkomen?
@Ploon; volgens mij heb je altijd wel wat LH in je urine zitten dus kan je wel een streepje krijgen. Je ovu test geeft alleen aan wanneer je piek is, en wanneer het streepje dus echt donker is. Dus maak je niet te druk hoor! Ik wilde mijn naam op de lijst erbij zetten, maar lukte me niet (ben niet zo handig met computers......) Maar: NOD 28 feb, 3e rondje, 2e kindje. Kan iemand hem er voor mij bij zetten. Goed idee trouwens!! Hopelijk mogen we onze namen snel op roze zetten!!!!
Februari 2011 25 26 27 28 Manoontje (3e rondje, 2e kindje) Maart 2011 1 2 3 4 5 6 7 Ploon (3e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Zwanger Ongesteld Miskraam MMM
Dank je wel!! Moet er ook niet te veel over nadenken... Dus ik ga het nu maar van me afzetten. En daarbij kan er nu toch niets meer aan veranderen dat we de laatste dagen niet geklust hebben en dit misschien niet zo slim is geweest. Maar daarbij... ik hou het er toch op dat m'n ei zaterdag was en t/m zaterdag genoeg geklust.... dussss....
Februari 2011 25 26 27 28 Manoontje (3e rondje, 2e kindje) Maart 2011 1 2 3 4 5 6 7 Ploon (3e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk 8 9 2011 (1e ronde, 1e kindje) - feb '11 ml 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Zwanger Ongesteld Miskraam MMM
Goedeavond!! Wat leuk zo'n lijstje...ben benieuwd hoe snel we weer allemaal op roze staan! Even misschien een stomme vraag he, maar wat is MMM??? (zo zie je maar weer, ik ben een echt forum-groentje..) @Ploon; Ik denk dat je gewoon van je eerste gevoel uit moet gaan, en je streepje op de test was super duidelijk! Dus...(proberen) niet meer te twijfelebn! @Manoontje...trek je het nog?? Ben je erg zenuwachtig?
Hihi, grappig, dat vroeg ik me tot vorige week ook af wat dat was (MMM). Ik heb dat wel met meer afkortingen die gebruikt worden in een forum. Ik had dat ook met DP en DPO (Days Past Ovulation). En ik zag bij jou ml staan (bij febr. 11), maar dat is al veranderd in mk. Want ik vroeg me al af wat ml was... Ik heb ook besloten niet meer na te denken over dat hele lichte streepje van vandaag en die iets waterige afscheiding. Zal wel zo horen. Je lichaam is toch een raar ding. Zo, ik ga weer klussen (in ons nieuwe huis ) en kom vanavond later nog even kijken of er nog iets geschreven is. Wel gezellig zo, vind ik.
Maar nog niet donker genoeg of dat al wel? Ik hoop het voor je... Dus vanavond aan de klus? Mag ik een vreemde vraag aan jullie stellen (ach alles waar we het hier over hebben gaat over dingen die we anders niet zo snel zullen bespreken, dus...): maar klussen jullie elke dag rond jullie ei of om de dag? Ik heb gehoord (dat zij mijn gyn zelfs ook) dat om de dag goed is, maar ik kan het niet laten om rond m'n ei elke dag te klussen. Je weet maar nooit. Maar ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik elke dag wel vaak vind.... Dus vandaar mijn vraag.