zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@lien: ik had toen ik nog BV gaf steeds zo'n korte LF en na de miskraam weer. Bij mij werd ie langer toen ik visoliecapsules ging gebruiken.
    En dat je niet zwanger kunt worden met een korte LF heeft alles te maken met hoe lang jouw lijf er over doet om een eitje in te laten nestelen. Als dat snel gaat, dan wordt je wel zwanger, maar aangezien innestelen tot wel 2 weken kan duren, is een korte LF daar niet echt helpend bij en dan kan een bevrucht eitje idd toch afgestoten worden.
    Overigens weten ze daarvan de cijfers nog helemaal niet, dat klinkt heel heftig, dat een bevrucht eitje niet innestelt, maar er doen onder medici schattingen de ronde tussen de 75 en 90% van de eitjes die wel bevrucht worden, maar dan dus niet innestelen.
    Maar daar kun je dus wel wat invloed op uit oefenen door je LF langer te krijgen.

@dees: spannend. Had je altijd op dag 14 je ei dan?

2. lien123

lien123 Niet meer actief

@Rozemarijke: ja ik heb een maand lang visoliecapsules gebruikt, 200 mg, maar hielp bij mij niet. Misschien te weinig mg? Afgelopen maand Etos zwanger worden en gestopt met de BV (met pijn in mn hart) en lf was 3 dagen langer! Maar helaas niet zwanger. Hoeveel mg slik jij?

In mijn boek staat ook dat de innesteling de spannendste periode is, omdat het lichaam dat helemaal zelf moet doen en dat je daar verder niets aan kan doen, en dan daarom je maar 20% kans hebt per maand om zwanger te worden..en als je ouder wordt nog minder. :( Wordt over 2 maanden 34.

Gelukkig heb ik al een heerlijk meisje, en mocht het niet lukken, dan blijven we lekker met zn 3tjes. Ik weet niet of ik dan de mmm in zou gaan.

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    wil iemand mij erbij zetten?? 6 mei, miskraam gehad op 10 maart 2011...

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Als ik het goed zeg is het op dag 15 mijn ei. 14 dagen later word ik dan ongi. of hopelijk zwanger.
    Ik weet nog niet zo goed mijn ei te spotten op het slijm. ben hard bezig om daar naar te kijken.

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Deesjedees: je pendels geven in ieder geval goede hoop voor deze maand, zie ik! ;)

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ja dat klopt idd. Ik vind het erg leuk om dat te doen. Ben wel benieuwd wat er van waar is. Met mijn miskraam in maart had 1 iemand het goed. Dus nog ruim 2 weken wachten.
    Ben al heel blij als mijn cyclus zich goed oppakt.

7. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    April 2011

4 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk
    7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma
    10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk
    +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma
    +/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vmk,3e kindje)-feb en mrt'11vmk
    24/27 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk
    30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11
    30 Lien123 (3e ronde, 2e kindje) mk feb '11

Mei 2011
    +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma
    9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma

Zwanger

10-03 Moedervtomasz(1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26apr 2e echo +intake, 12nov uitgerekend
    21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 18/4 2e echo
    29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo - 10dec uitgerekend

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje

@Moi78 Ik durfte er je niet bij te zetten omdat ik niet zeker weet of ik het goed heb gedaan!
    Heb ik het goed gedaan??

Vandaag voor het eerst weer gewerkt (het zal jullie niet verbazen maar ik werk ook in de zorg verpleegkundige) viel het bij jullie ook zo zwaar??

Groetjes

Marinka

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Volgens mij moet je bij mei toch??? 4 april is al geweest toch?

6 mei, 1e kindje, miskraam gehad op 10 maart nieuwe ronde dus :)

9. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    #1589 MMarinka, 14 apr 2011
    Laatst bewerkt: 14 apr 2011

De eerste datum is wanneer je weer ongestel moet worden :)?? Sorry ik snap het niet! Voel me echt een beetje dom!!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    April 2011

4 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk
    7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma
    10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk
    +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma
    +/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vmk,3e kindje)-feb en mrt'11vmk
    24/27 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk
    30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11
    30 Lien123 (3e ronde, 2e kindje) mk feb '11

Mei 2011
    +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma
    6 moi78 (1ste ronde, ?? kindje) mrt'11 mk
    9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma

Zwanger

10-03 Moedervtomasz(1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26apr 2e echo +intake, 12nov uitgerekend
    21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 18/4 2e echo
    29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo - 10dec uitgerekend

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje

moi78, heb je erbij gezet... helaas welkom... niet jij ook al... lees het de laatste tijd veel te veel...
    maaaar gelukkig ook in dit topic veel roze :D

hier een heerlijke avond voor de boeg.. kan een nachtje lekker doorslapen.. de jongste is tot zondag uit logeren,... helaas ben ik er vrijdag-zondag ook niet, ben dan op kamp met jongelui (17+) dus moet er vanacht extra van genieten...

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Lien, nee :( had weer zo slecht geslapen!
    Echt balen.... zullen de hormonen wel zijn!

All, hier net lekker een flensje gebakken in de pan, gevuld met roomijs en aardbeien saus... hmmmmmmmmmmmm dat was smullen! :D

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Is niet dom hoor, gewoon ff wennen.
    De eerste datum is inderdaad je NOD (niet ongesteld dag), de dag waarop je dus normaal ongesteld zou worden, maar nu hopelijk niet.
    Ik neem aan dat dit niet 4 april is, want dan zou je nu al 10 dagen overtijd zijn:D

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @deesjedees: Lastig hé dat je na zo'n mk niet zeker bent over je eisprong. Vond ik deze maand ook een heel gedoe, voor de zekerheid maar veel geklust.
    Hoop voor jou dat je meteen weer op je oude cyclus zit.

@Mmarinka: Nog een vrouw uit de zorg, dat is al 4 :).

Hier: niks nieuws te melden, wachtbankje...
    Voel me wel iets relaxter op het wachtbankje dan vorige maand, misschien begint het wat te wennen.

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik denk dat mijn ei toch later is.
    Ik zou volgens mijn cyclus voor de miskraam morgen mij ei hebben. Heb dus helemaal nog geen vruchtbaarslijm.
    Misschien vanmiddag toch maar een ovutestje.
    Dan weet ik ieder geval iets.
    Had zo gehoopt dat mijn lichaam het goed op pakte.

15. lien123

lien123 Niet meer actief

deesjedees: jij ook al op zoek naar een ei? Ik heb gisteren ovu test gedaan, maar enkel licht streepje. Hier ook nog geen vruchtbaar slijm. Helemaal niets eigenlijk...

Ben nog een beetje vroeg denk ik.

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hopelijk vinden jullie snel jullie ei.... ;)

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Net ovutest gedaan.
    Heb daar een licht streepje.
    Meestal heb ik dan na een dag of 2 wel een knap test.
    Dit was de vorige 2 keer ieder geval.
    Ga dus heel hard duimen dat mijn ei eraan komt.
    Alvast maar goed klussen in het weekend.

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, hopen maar :)

Pff, hier een dip. Na een drukke en snotverkouden week moe en echt even een dip dus :( Ik wil helemaal niet nog minimaal 9 maanden moeten wachten op een kindje, het was verdorie de bedoeling dat ik nu 6 maanden zwanger rondliep! :(
    Bah, heb echt even helemaal de pee in, kan wel janken en overal tegenaan trappen tegelijk....

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rustig aan!
    Heel veel sterkte meis...
    Het is allemaal niet niks! :(
    Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!!!!
    Ik duim voor je..

20. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ten eerste: sterkte voor de meiden die op zoek zijn naar hun ei. Hopelijk spotten jullie hem snel.
    En voor de meiden op de wachtbank: spannend!!! Succes!
    Jannie, jij mag toch bijna testen?

Hier een behoorlijk dip!:x:x:x
    Gisteren weer bloed verloren en dit keer best veel (inlegkruisje redelijk vol) en rood.
    Schrok me helemaal rot! Dacht dat het weer gelijk mis ging. In de ochtend verloor ik nog veel slijm en dacht dat weer te voelen en toen bleek het bloed te zijn. Dat begon rond half 1 en duurde tot ongeveer 5 uur.
    Daarna was het gelukkig helemaal weg. Gisterenavond niks meer gezien en vandaag ook niet. En geen krampen gehad of stolsels verloren gelukkig.
    Net de vk gebeld en die kan er ook niet veel over zeggen. Ze vond het wel positief dat het gestopt was en ik geen krampen had. Maarja, die had ik vorige keer ook niet.
    Het is nu afwachten tot de echo over 1,5 week. En wachten duurt nu zoooooo lang:(
    Je hoort wel vaker van meiden die bloed verliezen en bij wie het goed gaat dus daar hou ik me nu maar aan vast.
    En we wilden het net dit weekend aan de ouders gaan vertellen, nu twijfel ik weer een beetje....

Deel Deze Pagina