Ow ow meisje toch... Hopelijk is toch alles goed.. En idd geen krampen en dat het gestopt is: goed teken! Maar ook geen garantie idd omdat je dat de vorige ook niet had, krampen. Probeer toch maar positief te blijven, anders word je gek die 1,5 week nog...
He goh meis toch... Baal baal!!! Maar ik hoop dat deze dikke knuffel je een beetje opvrolijkt!!!! KNUFFFFFELLLLL
@ rozemarijke, dikke knuf! @manoontje.. mag woensdag testen, maar wil wachten tot zondag... dan ben ik die rot datum voorbij (4w3d, waarbij het 2x misging) ook een dikke knuf voor jou... maar waarom mag je niet eerder voor een echo? hoor zoveel meiden al vroeger gaan.. al is dat bij mijn vk ook niet zo hoor.. mag dan ook pas met 7wk @deesjedees, veel plezier dit weekend met je mannetje hier klaar voor vertrek.. tassen staan klaar, huisje bijna aan kant... moet alleen de oudste nog ff ophalen van school, die word door zijn vader naar zijn neefje gebracht voor vanacht.. ben het hele weekend weg, dus op zijn vroegst zondagavond pas weer online.. wel lekkere afleiding.. gaan de dagen lekker snel.. en als ik terugkomt begint de spannende week....
Thanks meiden, dat doet goed Heb er even lekker van zitten janken, van die knuffels, dus dan is het er maar weer even uit. Koelkast en frituurpan zijn ondertussen ook schoon, dus m'n boosheid ook even lekker gebotvierd @Manoontje; jeetje joh, da's wel schrikken dan! Mag je niet even langs de spoedpoli van de gyn hiervoor? Nu nog zo lang wachten, dat is toch helemaal niet te doen zo? @Jannie: veel plezier! Fijn, die afleiding idd, dan is de tijd tot testen lekker snel voorbij!
@ rozemarijke, Rusig aan meid. Het is niet niks. Hopelijk snel op roze. dikke knuffel. @ manoontje, Wat schrikken zeg. nu te hopen dat het snel de datum van de echo is. Dat het gestopt is is wel een goed teken. Ik ga heel hard voor je duimen meid. Hier net vruchtbaarslijm op het wc papiertje. Ow wat ben ik daar blij mee. Voel me net een klein kind. Vanavond en het weekend mijn mannetje maar verleiden. Heb er nu al zin in. Hi hi. Klussen voor een beebje gesponserd door bison.
Deesjedees, lekker aan de klus dus jij! Jannie, een heel fijn weekend gewenst! En idd een spannende week wat eraan zit te komen, ik blijf voor je duimen hoor!
@Rozemarijke: ik herken je gevoel (toevallig vandaag) heel sterk! Ik zag vanochtend hier het meisje lopen dat gelijk met mij haar moeders-voor-moeders-flessen buiten zette, en toen werd ik ineens heel boos en verdrietig dat zij nog wél zwanger is, en ik niet... (Zij liep een paar weken voor, dus het is nu ook duidelijk te zien...) Ik merk dat het weer moeilijker wordt, naarmate ik verder geweest zou zijn. (Mijn zoontje voelde ik bijvoorbeeld rond deze tijd al: zou nu 15 weken ver geweest zijn) Ergens in de komende 5 dagen hoop ik mijn eisprong te krijgen. We zijn maar vast aan de klus gegaan, haha! Mijn man begon er zelf over! Maar inderdaad: het idee dat het nog zeker 9 maanden duurt, en dat ik nu dus sowieso al 3 maanden 'vertraging' heb opgelopen, dat knaagt! @Manoontje: ojee, dat is schrikken zeg! Ik hoop voor je dat alles goed is! Ik zou je graag een hart onder de riem willen steken, maar ik had hetzelfde, en in mijn geval is het dus niet goed afgelopen.... Maar ja, in 50% van de gevallen gaat het bij een bloeding natuurlijk wel gewoon goed! Hou je daar voorlopig maar aan vast!
Manoontje: dat zal wel schrikken zijn, heel veel sterkte! Wel fijn dat het bloeden op is gehouden. Knuffel Rozemarijke: ook knuffel voor jou. Je hebt echt wel wat heftigs meegemaakt met al dat bloedverlies en ambulance. Maar sowieso is het gewoon shit. Ik denk ook wel eens, oh ik had nu zo en zo lang zwanger kunnen zijn. Gisteren ook traantje om weggepinkt. Hopelijk staan we hier binnenkort allemaal op roze! Hier toch ook vruchtbaar slijm gespot, maar ovu test is nog steeds nega. Ga toch maar 'aan het werk' vanavond.........
Hoi meiden, Wij willen het toch ook weer gaan proberen, vandaag een positieve ovu test gehad, dus vanavond hebben we wat te doen Ik ben alleen nu al zo bang om nog een keer een ma te krijgen, hebben jullie dat ook?
Manoontje: misschien is het wel een goed idee van Rozemarijke om toch langs een spoedpoli van een gyn te gaan. Misschien kunnen ze je progesteron meten in je bloed en daar wat aan doen. Je zou ook advies aan Suus35 kunnen vragen hier op het forum, zij weet er heel veel van af. Sterkte hoor!
April 2011 7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma 10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma +/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vmk,3e kindje)-feb en mrt'11vmk 24/27 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk 30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11 30 Lien123 (3e ronde, 2e kindje) mk feb '11 Mei 2011 +/- 2 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma 6 moi78 (1ste ronde, ?? kindje) mrt'11 mk 9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma Zwanger 10-03 Moedervtomasz(1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26apr 2e echo +intake, 12nov uitgerekend 21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 18/4 2e echo 29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk 31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo - 10dec uitgerekend Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje Nou 3 keer is scheepsrecht?? Volgens mij heb ik het eindelijk goed gedaan. @ manoontje & Rosemarijke: Alles is al gezegt denk ik dus rest me te zeggen: een dikke knuffel!!!! @ de klussers: ons slogan op werk is: Je bent je eigen gereedschap! Dat lijkt me multi invulbaar dus vrouwen versier uwe mannen!! XXXX Marinka!
@Manoontje: wat een ellende, schrok er van. Ik hoop zo voor je dat je bij de goede 50% zit, waarbij de bloeding niets betekend. @Rozemarijke: Vervelend hé meid van die golven van emotie die dan af en toe de kop op steken. Ik herken het wel, heb ze gelukkig niet vaak meer. Goed te horen dat je je al weer wat beter voelt. @klussers; het wordt mooi weer dus lekker "opwarmen" in het zonnetje, en dan vent verleiden . Hier; vandaag minder het gevoel dat het misschien raak is. Wel veel witte vloeiing (was toch ook een symptoom??). En mijn vent kwam net vragen of ik misschien ongesteld moest worden (hij snapt er niets van hoor, van die cyclus) want hij vond mijn urine zo sterk ruiken (ging na mij naar wc)....
@Y30: sterk ruikende urine is voor mij persoonlijk ook een duidelijk zwangerschapssymptoom hoor, net als de afscheiding! Heb je concrete redenen om te denken dat het niet raak zou zijn? Spannend hoor!
Nee, op zich niet, maar het drukkende gevoel in mijn onderbuik wat ik eergister zo duidelijk had, had ik gister en vandaag niet zo. Het is ook wel spannend, maar op één of andere manier ben ik relaxter dan vorige maand, waardoor ik steeds denk dan zal het wel niet zo zijn. Als ik er over na denk hoop ik natuurlijk heel erg van wel!
Hoi Gisteren weer groen licht gekregen dus, en meteen een ovutestje geprobeerd... Heeeeeeeeeel licht, en vanmorgen ook... Maarre, moet je nu meer per dag testen? Of is een keer per dag goed??? Gisteren heeft de gyn meteen een uitstrijkje gemaakt en nu heb ik toch een brandend gevoel van binnen bah! Ben blij dat lief gisteren moe was *Schaam*
@Moi78: ik heb weinig tot geen verstand van ovulatie testen maar wat ik wel weet is dat zaad ong. 3 dagen in je blijft leven. Dus ik zou zeggen bij een licht klein strepje verleiden en ik zou 3 dagen later mijn man weer verleiden! Groetjes Marinka! P.s Je haar was als je gisteren je hoofd hebt gestoten tegen het puntje van een keukenkastje is echt naar!
Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden dames. Dat doet me goed! Gelukkig geen rood meer gespot. Dus ik begin weer iets vertrouwen te krijgen... Maar zie mezelf nog niet langs een gynacoloog gaan hoor. Dat kan toch ook niet zomaar? Moet je toch een verwijzing voor hebben? @Lien: wat kunnen ze dan aan je progestron zien en doen? Ik weet even niet meer wie dat zei, maar ik had ook erg ruikende urine en dat is inderdaad wel een teken van zwanger zijn. Dus wie weet....? @Jannie: spannend meid. Gelukkig een weekendje weg als afleiding. Snap dat je pas later wil testen, als je die grens voorbij bent. Hier verder lekker naar de kapper geweest en vanmiddag een verjaardag, dus lekker veel afleiding. En morgen gaan we het toch maar wel aan de ouders vertellen. Voor zover wij weten ben ik gewoon nog zwanger. Wel fijn om het dan ook met hen te kunnen delen, ook voor als het toch mis mocht gaan... Fijn weekend nog voor iedereen!
@Manoontje: ik weet het ook niet precies, ik heb zoiets gelezen bij miskramen. Dat iemand bij bloedverlies aan het begin vd zwangerschap een bloedtest deed bij de gyn en dat ze daar het progesterongehalte hebben gemeten. En dat die toen veel te laag was, ze kreeg progesteronbolletjes. Daarna een goede zwangerschap gehad. Heb dat altijd onthouden....maar het fijne weet ik er ook niet van. Wel heel fijn dat het bloeden is gestopt! Dat is een goed teken! Hier nog steeds vruchtbaar slijm, ovu testen worden iets duidelijker, maar nog niet positief. Waarschijnlijk morgen of overmorgen..we wachten af.
@manoontje: Fijn dat je niet meer gebloed hebt! Kan me voorstellen dat je het wel gaat vertellen, toch iets wat je wilt delen. Inderdaad ook voor het geval het wel misgaat. @Jannie: Ook ik kan me goed voorstellen dat je wacht met testen tot je voorbij dat rot moment bent. Was bij jou 4 weken en 3 dagen, toch? Heb je al een dag in je hoofd waarop je wilt testen? Misschien samen testen. Hier: Beetje verwarring. Ik ruik zelf niet zo veel aan mijn urine, het is dat mijn vent er mee kwam. Witte vloeiing wisselt per keer naar wc gaan, ene keer veel andere keer niet. Gister avond bij het uitkleden, merkte ik wel dat ik een beetje gevoelige borsten had. Het is van alles een beetje maar niets echt overtuigend, hou mezelf dan ook maar voor dat ik het me verbeeld. Wel fijn is dat ik er ook best veel NIET aan denk, zoals ik eerder al zei; sta er relaxter in dan vorige maand. Ben ook nog niet echt dagen aan het aftellen tot ik kan testen ofzo, al heb ik natuurlijk al wel een eerste test dag in mijn hoofd.
He manoontje, hier is geen verloskundige, en ga je al vanaf je eerste menstruatie direct naar de gyn (frauenarzt) Gisteren mijn nacontrole en jaarlijkse controle gehad, je krijgt hier ook elk jaar een uitstrijkje!