zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Nr. 3

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Nr. 4

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    o, wauw, wat ziet dat er toch prachtig uit!!!
    Geniet ervan!

Ik hoop dat het hier ook snel zover is!

4. lien123

lien123 Niet meer actief

@Sansky: joehoeee, wat een prachtige foto's! Word er helemaal blij van!!

@Manoontje: wat fijn dat het bloedverlies is gestopt. Dat zal toch wel rust geven. Nog een weekje voor je echo.

@Y30: moeilijk he die analyses, kon je maar gewoon even een kijkje nemen, daarbinnen, wat er allemaal gebeurt! Ik weet in ieder geval dat toen ik zwanger van mijn dochter was, ik niks voelde. Geen krampjes, geen gevoelige borsten, niks! Begon pas met 6 weken.

@Anna27: ja zo'n trilspiertje voelde ik 2 dagen geleden ook! Vandaag echte steken ter hoogte van mijn eierstok. Klopt ook volgens de ovu test. we gaan vandaag nog 1 keer aan het werk en dan kom ik naast je zitten op het wachtbankje..:D

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zit er hier ff helemaal doorheen.. loop de hele ochtend al te janken..
    gister ongi geworden en precies die dag zet iemand met wie ik gelijk zou lopen op d'r hyves dat ze de 3de verwacht en 12 weken is...
    wist het al vanaf het hele begin, maar toch.. komt hard aan.. ik had nu ook 12 weken geweest.. en op school (waa onze oudsten bij elkaar in de klas zitten) feliciteren ze haar allemaal... ze hadden ook mij moeten feliciteren.. weet wel dat mijn tijd nog wel komt, dat ik geduld moet hebben, maar heb al zoveel gedult... wil al zo lang (sinds de jongste 3 maanden is en die is inmiddels 2)
    pffffff, wat een kut dag!

sorry voor het ego bericht.. maar moest het ff kwijt en wil m'n mannetje niet bellen op zijn werk..

6. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Sansky: wauw! Super mooi hoor. Ik hoop dat ik over een weekje ook zulke mooi foto's mag plaatsen
    @ Jannie: *Knuffel* Snap dat je je klote voelt nu. Ik gun het je zo erg. Ik hoop echt dat het voor jou ook snel raak mag zijn.

Hier verder geen nieuws te melden eigenlijk. Nog 7 lange nachtjes slapen tot de echo.......

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Y30: hier de tweede ronde ook dat kwaaltjes afzwakten en toen dus ongesteld. Afgelopen ronde geen kwaaltjes eigenlijk en toen verwachtte ik ook niks. Bij Thirza had ik echt van die menstruatiekramp dus, en toen dus ook echt zwanger. Bij de zwangerschap van de miskraam had ik geen echte klachten, alleen last van m'n bekken en heel intensief dromen.
    Hier lijken klachten dus wel echt zwangerschapsgerelateerd en denk ik dus ook dat het hier in ronde 2 toch heel vroeg mis is gegaan :(

@jannie: knuffel meis! Ken het gevoel helemaal. Een troost: het zakt ook wel weer weg, dat gevoel, en dan heb je wel weer even ruimte voor de leukere dingen. Maar voor nu: rustig aan, laat het verdriet er gewoon maar ff zijn...

@sansky: mooie echo zeg!

@manoontje: aftellen dus!

@all: hier weer last van m'n bekken, dus m;n ei zit eraan te komen. Nog niet gespot, vandaag ietsje hogere temp, dus als ik dan morgen juist lager zit, ga ik m;n ei overmorgen hebben. Zou mooi zijn :) Zou Pasen wel een mooie tijd vinden om zwanger te raken, (wij zijn christelijk, en GoedeVrijdag-Pasen draait natuurlijk om dood en opstanding/nieuw leven). Zou wel mooi symbolisch zijn :)

8. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @sansky, wat een super echo's!!!!

@janny, wat een rot gevoel is dat he? Mijn zusje is nu ws 9 weken zwanger (donderdag echo) van de 1e. Vind het heel leuk voor haar, maar voelt wel heel dubbel, want zelf had ik dat ook al kunnen zijn, verder zelfs.
    Onze ronde wordt hopelijk rond 13 mei!!!!

9. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    @ sansky wooooow meer kan ik eigenlijk niet zeggen haha.
    Geniet er lekker van meid.
    @ jannie ooh meid een heel dikke knuffel ik weet echt precies hoe je je voelt en heb het zelf dit weekend ook meegemaakt. ik zou zeggen laat je tranen lekker lopen heb ik ook gedaan. lucht wel eventje's op. alleen ik voelde me ook zo egoistisch.

@all, hier nog steeds kramp onderin mijn buik echt heel vervelend. aanstaande zaterdag is mijn nod. maar heb er geen goed gevoel over. denk dat ik gewoon ongi ga worden en dan op naar een 2012 kindje dat is ons toch hopelijk wel gegund.

Groetjes

10. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Jannie: *virtuele knuffel*
    ik ken gelukkig niemand met wie ik gelijk zou lopen, dat maakt het namelijk nóg moeilijker.

@Rozemarijke: nét geen paasei dus....

Ik denk dat ik nu snel mijn eisprong ga hebben. Heb wat gerommel in mijn buik, en er is net ook vruchtbaar slijm gesignaleerd!
    Mijn man al ge-sms't dat hij vanavond aan de bak moet, haha!
    En dan maar weer het bankje op!

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik wens ons trouwens allemaal (muv degenen die al zwanger zijn natuurlijk!) een 2012-kindje toe!! Moet toch lukken, denk ik?

12. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    All, bedankt voor alle leuke/lieve reacties op ons beebje :D

13. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Meid... wat vervelend voor je..
    Ik snap je situatie..
    Maar je zou toch nog niet 12 weken zijn?
    Je zou een dag verder zijn als mij toch???
    Gezien je banner de vorige keer..

Sterkte meid!

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ sansky, Wat een prachtige echo. Hoop dat ik er ook snel eentje mag laten maken met zo'n prachtig beebje.

@ jannie, Wat vervelend zeg. Lekker uit huilen dat lucht op.

Wat is het toch een heerlijk weer zeg. Hier zijn vanmorgen de hordeuren op gehangen. Nu kunnen de tuindeuren open. Heerlijk zeg.

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sansky, wat een mooi echofoto's meis.. kon vanochtend ff niet reageren.. sorry..
    zou nu, als het de eerste x goed was gegaan 12 weken en 1 dag zijn..
    helaas is het erna nog een keer fout gegaan.. dan zou ik idd rond de 8 weken zitten

16. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Wat een mooie foto's eerlijk gezegt stik jaloers!!

Hier: Mijn nicht ook zwanger en jahoor op de dag uitgerekend die van mij was! Janny heb net z'n dag als jij. Natiaonale kak-dag!

Vind het zo knap dat jullie allemaal kunnen aanvoewlen wanneer het eitje komt. Ben daar stiekem ook wel een beetje jaloers op (nou ja voornamelijk mijn man denk ik!)

Groetjes

:( Marinka!

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier voel ik altijd mijn ei, maar of je daar nu zo blij mee moet zijn? pijn trekt nl door naar mijn rug.
    wat ik wel fijn vind is dat ik mijn ei aan zie komen door de verandering van afscheiding(daardoor weet ik ook dat het eipijn is wat ik heb)

inmiddels wel weer redelijk rustig.. zinnen maar ff verzet en 7 fruitmanden gemaakt(zou ik vanavond doen)
    alleen als ik er over praat breek ik nog, maar komt wel goed.. heeft gewoon tijd nodig.. ben voor de uitenwereld zo nuchter, maar van binnen is het wel eens anders...

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Nou ja, het precieze moment van de eisprong weet ik niet, maar ik voel me lichamelijk net even anders rond de eisprong.
    Nu heb ik bijvoorbeeld een vage buikpijn, met wat steekjes ter hoogte van de eierstokken. Ook ben ik wat misselijk...
    Eigenlijk best stom, dat je je niet lekker voelt op het moment van je eisprong, dat heeft de natuur toch maar raar geregeld...

19. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Dat het zeer doet is denk ik k*t! Ik voel echt niets en heb bijna geen afscheiding. volgens collega's loop ik als een kip zonder kop over de afdeling alleen weten ze niet of het was omdat ik zwanger was of omdat ik een ei sprong had!

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

@jannie: ja, dat helpt idd, je zinnen verzetten. En af en toe gewoon flink blijven huilen!
    Ik heb twee mensen met wie ik gelijk op zou hebben gelopen, een vriendin van vroeger, die is 5 dagen na onze datum uitgerekend, en een kennisje uit de kerk, die een week later uitgerekend is. Die zie ik dus elke zondag, en dat is wel confronterend, elke keer die buik en werkelijk waar elke keer denk ik nog: zo'n buikje zou ik nu ook hebben gehad... :(

@ei voelen: hier normaal dus niet, sinds de MK dus wel. Nu heb ik voor het eerst eigenlijk geen voorklachtjes, dus benieuws of het een vroeg paaseitje wordt of toch een echte ;)
    Ik was ook nooit beroerd tijdens m'n eisprong, afgelopen rondes wel een beetje misselijk steeds geweest, maar normaal gesproken heb ik rond m'n ei enkel meer zin in seks, da's het enige waar ik het echt aan voelde altijd :D Wel ook zichtbaar qua afscheiding enzo, maar voelen dus enkel aan mijn libido :D

Deel Deze Pagina