degene met wie ik gelijk zou lopen is een moeder van een vriendje van de oudste.., zitten bij elkaar in de klas en zitten ook bij elkaar in de kerk.. komen elkaar dus 5 dagen per week tegen.. en je ziet iedereen die jij ook kent haar feliciteren.. hebben veel dezelfde kennissen doordat we ongeveer even oud zijn en in dezelfde kerk zitten.. ze was ook nog eens mijn beste vriendin dacht ik, maar ergens is het mis gegaan.. weet alleen niet waar... dus is erg dubbel.. mis mijn vriendin op het moment dat ik haar het meest nodig heb
Wat naar dat je je zo rot voelt, kan me indenken dat het niet meevalt om er bijna dagelijks zo mee geconfronteerd te worden. En in tussentijd een vriendin verliezen is natuurlijk helemaal verdrietig. Op de momenten dat je haar zo nodig hebt, kun je altijd een schouder vinden bij ons! En inderdaad afleiding helpt, misschien leuke dingen doen met je kids met dit mooie weer? Sterkte!
En erger nog... ik heb meestal helemaal geen zin rond ei, dat heeft de natuur pas raar geregeld. (weet dat sommige meiden juist wel een hoger libido hebben, hoor ik helaas niet bij). Hoop dat jij hier vanavond geen last van hebt .
och jannie dat is wel heel K*T ja, hopelijk helpt het zinnen verzetten nog en anders zijn wij je luisternd oor/oog wij snappen je helemaal... sansky zeer mooie foto's ik mag volgende week weer. ben opzich best wel zenuwachtig en angstig dat het nog fout zit... maar goed moet nog een weekje geduld hebben ik moet is ff inkt voor de printer halen dan kan ik mijn echo's er ook op zetten ( mijn printer scant niet als de inkt op is:S heel raar) iedereen die bijna kan testen heel veel suc6 ik duim voor jullie iedereen die een ei heeft veel plezier met jullie vroege paasei-training hoop dat jullie raak schieten ik snap jullie reacties heel erg goed.. daarom dat ik soms ook niet reageer omdat ik mezelf dan een beetje egoisties vind tegen over jullie dat ik dan vertel over mijn zwangerschap.. en jullie nog zitten te wachten of het gelukt is of niet.... vind ik dan niet aardig staan. dus zeg ik liever niks over mijn zwangerschap en duim ik hard mee voor jullie lieverds heel veel suc6 en ik duim heel hard voor jullie
meis, van mij mag je gewoon lekker over je zwanger schap kletsen hoor... juist omdat je weet hoe het voelt, zul je ook snappen als er soms niet op gereageerd word.. was erg blij met de echo's van sansky, maar kon er op dat moment niet op reageren... doe ik dan later wel, als ik me weer wat sterker voel.. als je leed deelt, mag je lief toch ook delen? spannend volgende week en idd... snel die inkt kopen... we willen ze wel zien @all, bedankt voor jullie lieve berichtjes... dat doet me echt goed..zit gewoon met een brok in me keel... meiden die je niet ent, en die je zo steunen... hart verwarmend! morgen lekker met de kids genieten van het zonnetje
@jannie: dat vind ik nou ook het fijne van een forum: je bent (redelijk) anoniem, en kunt dus 'alles' delen en je vindt er tenminste mensen die in hetzelfde schuitje zitten, en je daardoor het best kunnen steunen. Mensen die nog nooit een miskraam hebben meegemaakt, weten tóch niet hoe dat precies voelt, en wat een emotionele nasleep daar nog aan zit, omdat je er zo vaak mee geconfronteerd wordt.... Ik vind dit ook een fijn clubje meiden! (Heb meerdere keren op een forum geschreven waar regelmatig ruzie uitbrak...)
@jannie: dat is zo fijn van kletsen met meiden die weten wat het is he? Vind ik in ieder geval zelf ook erg fijn @moedervanthomasz: juist wel kletsen hier hoor! Van meiden die ook een MK gehad hebben, kan ik het wel hebben, 't is bij mij echt dat ik bij meiden/vrouwen die nooit iets van problemen rondom zwangerschap en de babytijd gehad hebben, dat ik denk: verdorie, waarom zij wel en wij niet? Maar gaat alles goed? Heb je binnenkort nog weer een echo? Geeft mij wel hoop hoor, als het bij andere meiden ook weer goed gaat... dan zou dat bij ons ook weer moeten kunnen komen!
Even een dikke knuffel voor alle meiden die zich even niet zo prettig voelen *knuffel* En las ook dat er een paar op de wachtbank zitten en bijna mogen testen. Spannend hoor. En dat je geen klachtjes hebt zegt niets hoor. Die had ik bij mijn vorige zwangerschap bijna niet en nu ook weer niet. Dus dat zegt niet zoveel. Alleen wel steekjes bij mn baarmoeder. Dus succes dames! Hopelijk snel een paar mooie positieve testen! En zo te lezen ook een paar paaseitjes in aantocht Dat wordt lekker klussen met de pasen. Hier heel hard aan het aftellen tot de 1e echo. Nog 6 nachtjes slapen! Spannend!!!!
spannend meis! hier word ik ge van mijn lijf... ben ongi, maar wel volle borsten, misselijk, maagzuur.. mijn lijf is echt compleet van slag lijkt het wel... nu wachten tot de ongi weg is.. duurt meestal maar een dag of 2/3 dus dat scheelt en dan lekker aan de klus.... ben maar weer uit gegaan van 26 dagen en kom dan rond koninginnedag uit voor mijn ei en gelukkig valt tie weer in het weekend, dus geen klusproblemen alleen duurt het nog zo lang... wou dat ik de tijd door kon draaien en alle meiden zwanger zijn dan hebben we het topic, zwanger na een miskraam zit al lekker in de tuin, moet gewoon uitkijken dat ik niet verbrand.. morgen lekker shoppen en ook maar zomer kleding aanschaffen... loop nu iig niet hoogzwanger in de zomer, dus kan nu wel wat nieuws kopen.. heb er nu al zin in.. ff shoppen en biosje en terrasje met een dinnetje... gewoon ff wat leuks doen
Ik hoop voor je dat alles toch goed zit! We verdienen allemaal een mooie zwangerschap hier.. Ik duim voor je!
dankje wel voor jullie lieve woorden, maakt me wel weer een stukje beter, maar vind het zo vervelend dan... hier gaat alles verder goed. voel me goed ben minder moe! ben alleen beetje angstig voor de echo maar dat overleven we wel weer:d. alles zit gewoon goed ik wil wel zeggen kijk naar ons wij zijn ook weer zwanger na een mk dus jullie kunnen dat ook maar dat is zo standaard en dat wil je miss helemaal niet horen, dat je denkt goh heb je weer zo eentje... ik duim en steun jullie heel erg op volle rake eitjes die zeker weten blijven plakken moet gewoon en gebruik anders geen glijmiddel maar 1seclijm weet je zeker dat je blijven plakken ik heb van het warme weer geen last, had ik gelukkig met de zwangerschap van mijn zoon ook niet, dus hoop het nu ook niet, heb al wel een buikje en dat had ik toen met mijn zoon nog niet dus zou nog kunnen, maar ik kan over het algemeen erg goed tegen het warme weer
Jaja, nog minder dan een weekje!!! Alleen heb ik hem wel pas om 20.15 uur, dus moet wel de hele dag nog wachten.... Maar het aftellen is begonnen.
hoi meiden, ff een berichtje zo aan het eind van deze super mooie dag! Ben het helemaal eens met wat er al gezegt is, we hebben het fijn samen op dit topic, zo lekker dat iedereen gewoon kan zeggen wat ze denkt of voelt. Altijd wel een luisterend oor/oog. En inderdaad dames die zwanger zijn, gewoon "lief" blijven delen hoor, persoonlijk ben ik alleen maar blij voor jullie, als ik berichten lees dat het goed gaat of mooie foto's. Het geeft ook hoop. Ik hoop dan ook op super mooie echo foto's van manoontje en MoedervT binnenkort hier: de hele dag niets gevoelt qua zwangerschapsklachtjes, en omdat ik dit een paar dagen geleden nog wel had, ga ik toch een beetje uit van wel bevruchting maar geen innesteling. Mocht ik nu zondag toch positief testen, dan zou mijn mond wel open vallen van verbazing.
Spannend hoor meiden, al die echo's. Phoeh, als ik weer zwanger zou zijn, zou ik het ook zooo spannend vinden. Wel echt zo'n prachtig gezicht, zo'n kleintje, trappelend en al. Vergeet ik nooit meer. Hier alles prima. Heb wel gevoelige (.)(.)... Dat heb ik dus normaal nooit na mijn ei. Misschien een goed teken . Verder alles goed hier meiden? Jannie: voel je je vandaag alweer wat beter? Ik heb ook een zwangere vriendin, die een week scheelt met mijn MK. Maar daar kunnen we gelukkig wel goed over praten. Het is haar eerste kindje, en we gingen echt samen zwanger worden (ik dan voor de 2e). Allebei in dezelfde maand zwanger. En bij mij ging het dan fout. Dat was wel zuur..
Hallo dames, Als het weer net zo goed is als onze eieren zitten we goed. Zijn er ook meiden die nog geen kinderen hebben?? Ik twijfel nammelijk of mijn lichaam het wel doet!! Slaap lekker voor zo!! XXX marinka!