zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Jannie, heerlijk toch... shoppen & filmpje pakke ;)

2. lien123

lien123 Niet meer actief

Sansky: oh balen dat je moest spugen! Hopelijk blijft het hier bij. Ik was bij mijn zwangerschap ook heel misselijk, maar hoefde bijna niet te spugen, gelukkig. Vooral de geur van vlees...bleh!

Jannie: lekker even tijd voor jezelf!

Hier een nachtje weg geweest met hubbie. Vanmorgen weer lekker ons dochtertje opgehaald. Heerlijk.
    Nog steeds last van gevoelige borsten. Wel raar. Maar ja, ik ga me er maar niet op vast pinnen. NOD duurt nog zo lang.

Lekker he zo'n lang weekend vrij!

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    shanky wat vervelend zeg dat je moest spugen. Hopelijk blijft het hierbij. Verder last van kwaaltjes?

Ja nod duurt idd nog best lang. Bij mij ook op 30 april.
    probeer er zo min mogelijk aan te denken. Ben erg benieuwd hoe mijn cyclus zich op pakt.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Nou, dit had ik dus ook, fijn herkenning:) Ver voor NOD gevoelige borsten (veel afscheiding en steekjes in onderbuik), de klachtjes gingen bij mij weer weg, en niet meer terug gekomen, behalve mijn borsten want die zijn dus sinds gister weer wat gevoelig, merkte het met sporten ook goed vanmorgen.
    Ik hoop voor jou dat je de klacht(jes) houdt, want op zich is 8 dagen voor NOD niet te vroeg hoor, had ik toen ik zwanger was ook.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    y30 wanneer wil je gaan testen?

Misschien een gekke vraag. Vanaf welke dag na je ei kan het vruchtje zich innestelen?

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Sansky: Misselijk & Spugen is nooit leuk, maar je lichaam ligt goed op schema, spugen komt het meeste voor vanaf 9 weken:). Geruststelling: bij de meeste dames al met 16 weken weer over.
    Hopelijk duurt het bij jou korter!

Nou ga weer lekker het zonnetje in, kom vanavond nog wel ff kijken.

7. lien123

lien123 Niet meer actief

Y30: had je dat bij je zwangerschap ook? Ik voelde niks bij mijn zwangerschap (pas na 6 weken). Maar ja mijn hele lijf doet anders na mijn zwangerschap. Qua cyclus, eisprong, lengte menstruatie. Echt alles!

Jij hebt nog 2 dagen tot je NOD! Superspannend!! Heb je al een tijd voor jezelf afgesproken wanneer je gaat testen?

Dus die (.)(.) zouden een goed teken kunnen zijn? Mmmm....nou ja ik ben benieuwd. We zien wel. Ik ben in elk geval een stuk relaxter dan vorige maand. Toen moest en zou ik!!

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik lees overal vanaf 5 dagen na ei. Maar schijnt wel langer te kunnen duren, dan blijft je de ei + zaadcel zweven door je baarmoeder tot het een plekje vindt om in te nestellen. Hier gaat het ook regelmatig mis, dat het geen geschikt plekje vindt.
    Ben er vrij zeker van dat ik dit vorige maand heb gehad, en daarom paar dagen overtijd pas ongi werd.

Ik ga zondag testen op NOD. Blijft spannend al verwacht ik dat het negatief zal zijn.

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Bedankt voor de info.
    Ik kan nu dus al klachtjes hebben? niet dat ik veel heb.
    alleen witte afscheiding.

Dat word spannend zondag dan. Ik kan dan even hier spieken voor de uitslag

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Herkenbaar!! Ik sta er ook relaxter in deze maand, maar denk dat dat komt omdat ik denk dat het niet gelukt is. + vorige maand gingen er zoveel meiden op roze dat je toch meer hoop hebt dat je ook meteen na MK succes hebt, ook door de verhoogde kans na een mk.

Om je vraag te beantwoorden toen ik zwanger was wist ik het meteen. Het was de eerste maand dat we probeerde en we hebben de twee dagen voor eisprong geklust. Een dag of 2 a 3 later wist ik het al vrij zeker ik voelde me zo anders (zere borsten nog een paar dagen later).
    Die zekerheid heb ik sindsdien niet meer terug gehad, omdat ik toen nog zo goed wist hoe "gewone cyclus" voelde, en nu niet meer, bij mij sinds mk ook alles anders.

Zondag test ik als ik wakker word met ochtend urine. Zal niet zo laat zijn want we worden om 11 uur verwacht bij schoonouders voor paasbrunch.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Veel witte afscheiding is ook een goed teken:D

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

@innestelen: vanaf een paar dagen na je ei tot wel 2 weken daarna.

@iedereen met after-egg-klachtjes: ik duim mega voor jullie dat het raak is!

@sansky: ik was bij Thirza 7 maanden lang kots en kotsmisselijk, en hoopte altijd maar dat het een volgende zwangerschap niet zo zou zijn. Vorige zwangerschap idd helemaal geen klachten, enkel wat licht en draaierig als ik te laat at. Ik helemaal blij, totdat het een leeg vruchtzakje bleek te zijn.
    Nu heb ik zoiets van: doe mij die misselijkheid maar weer, als dat betekent dat het goed zit...
    Maar goed, ik zou liever bij die 25% horen die helemaal geen klachten heeft, de komende keer ;)

@cyclus na curettage: mijn eisprong kwam 3 weken na mijn miskraam, 2,5 week na mijn curettage. Een week later werd ik ongesteld weer, beetje te korte LF dus... :(

13. lien123

lien123 Niet meer actief

Y30: dus je had het meteen door! Dat hoor ik wel vaker. Nou ik niet hoor. Ik heb echt geen idee. Bij mijn dochter niet en bij de MK had ik wel al de hele week krampjes, en een week na ei bruine afscheiding, maar dat verbind ik dan niet met een zwangerschap :). Tenminste niet zo'n gevoel van zeker weten als jij hebt gehad.

Nu ook niet dus haha!

Volgens mij had ik mijn ei al best snel, 2 weken na mijn MK. Maar mijn zw testen bleven lang positief, dus ovu testen hadden nog niet zo'n zin. En ik vond het zo erg om een knalpositieve zw test te zien, terwijl je dus al een MK hebt gehad.

Daarom was ik er dus van overtuigd dat het de 2e ronde wel raak moest zijn! Niet dus....

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meissie! Hier bijna 33 ;) En zwanger worden gaat, nu nog blijven.....

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nog ff snel een berichtje...
    Net met omkleden (om zo lekker naar bed te gaan) merkte ik bij het uitdoen van mijn bh dat mijn borsten nog weer wat gevoeliger zijn dan gister avond. Geeft toch weer HOOP!;)
    Gelukkig morgen leuke dingen op de agenda staan, dus die dag zou voorbij moeten vliegen:), en dan overmorgen testen!
    Nu duimen dat het geen valse hoop blijkt te zijn. Als NOD dan echt dichtbij komt is het toch weer spannend, maar dit keer niet vóór NOD getest, dus dat is al een hele vooruitgang;).

Verder niemand die test van het weekend?
    Zal het lijstje eens op snorren:)

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    April 2011

7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma
    10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk
    +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma
    +/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vmk,3e kindje)-feb en mrt'11vmk
    24/27 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk
    30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11
    30 Lien123 (3e ronde, 2e kindje) mk feb '11

Mei 2011

+/- 2 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk
    +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma
    6 moi78 (1ste ronde, ?? kindje) mrt'11 mk
    9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma
    13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk

Zwanger

10-03 Moedervtomasz(1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26apr 2e echo +intake, 12nov uitgerekend
    21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 18/4 2e echo
    29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo - 10dec uitgerekend

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje

Nee, ik zie het al geen mede testers dit weekend. Zo te zien wel klussers;).

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    April 2011

7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma
    10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk
    +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma
    24/27 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk
    30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11
    30 Lien123 (3e ronde, 2e kindje) mk feb '11

Mei 2011

+/- 2 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk
    +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma
    6 moi78 (1ste ronde, ?? kindje) mrt'11 mk
    9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma
    13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk
    14 Jannie1980 (2e ronde na mk, 3e kindje) feb en mrt '11 mk

Zwanger

10-03 Moedervtomasz(1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26apr 2e echo +intake, 12nov uitgerekend
    21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 18/4 2e echo
    29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo - 10dec uitgerekend

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje

spannend Y30, op naar roze!

19. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hey meiden,
    Hier ff 2 dagen niet op zp geweest. Werd donderdag ineens misselijk en dit is tot nu toe zo gebleven. Heb gisteren ook overgegeven na het eten. Heb ook last van een zere buik en af en toe zere steken. Het zit gelukkig wel echt hoog bij mn maag, en niet bij mn baarmoeder. Heb er donderdagnacht zelfs niet van geslapen.
    Raar dat dat ineens zo is. Ik denk daarom eerder aan een buikgriep. Dus ik hoop dat het snel over is. Want als ik me zo nog een paar weken moet voelen ga ik dat niet trekken hoor....

Y30: succes morgen met testen!

All: heel veel plezier met het mooie weer. Geniet ervan!!!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Vervelend dat je je zo rot voelt. Het kan niet misselijkheid zijn die hoort bij zwangerschap? Wel ellendig is het zo mooi weer en dan ziek zijn:(. Hopelijk voel je je snel beter!

Deel Deze Pagina