zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Manoontje: nouja, ik heb me die 7 kotsmisselijke maanden getroost met de gedachte dat hoe misselijker je bent, hoe kleiner de kans dat je zwangerschap misgaat... Maar hopelijk is het gewoon een buikgriep, die maagkrampen zijn ook niet helemaal passend bij een normale zwangerschapsmisselijkheid.

@Y30: spannend, ik kom maandag zo snel mogelijk even spieken hoor!

Wij zijn dit weekend weg, morgen eten bij m'n zusje, met mijn familie, daarna verder mee naar huis met mijn ouders, dan zijn we weer halverwege de rit naar een vriendin van mij, waar we maandag op verjaardag gaan en dan komen we maandagmiddag weer naar huis, rit van 3 uur. Hopelijk gaat Thirza lekker liggen slapen in een warme auto ;)

Hier nog geen tempdaling tot nog toe, dus benieuwd wanneer mijn ei komt...

2. lien123

lien123 Niet meer actief

Manoontje: Beterschap. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Rozemarijke: veel plezier met je familie, je krijgt het lekker druk meid!

Y30: oooohhh spannend!!! Benieuwd! Ga je meteen 's morgens testen?

Hier geen nieuws, nog steeds hetzelfde, borsten nog steeds gevoelig. Maar had woensdag mijn ei, en heb het vanaf donderdag al, best snel, 1 dag na ei..maar probeer niet de hele dag in mijn borsten te knijpen om te checken of ze nog zeer doen haha!

Lekker dagje naar strand geweest en bij schoonouders. Dochter heeft voor het eerst bij hun de hele middag geslapen! Dat is heel wat, we hebben lang slaapproblemen gehad hier. Dus weer een mijlpaal! :)

Fijn weekend en geniet van de zon!

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    manoontje beterschap meis... hopelijk voel je je snel weer wat beter..

ben vanavond naar een vesper geweest.. weer heerlijk genoten..
    morgen eerst naar de kerk en daarna naar mijn schoonouders
    maandag lekker dagje met man en kids... weten nog niet wat we gaan doen....

4. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Bedankt voor jullie aanmoediging, en het heeft geholpen!:)
    Voel me al weer stukken beter en heb weer trek in eten.
    Dus ik gok (gelukkig) op een buikgriepje.
    Nog maar 2 nachtjes slapen tot de echo nu!

Y30: vandaag testen toch? Spannend!!!!:D

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Goedemorgen & Vrolijk Pasen:)

Vanmorgen inderdaad testje gedaan: WIT.
    Misschien had ik toch beter op mijn gevoel van begin deze week af kunnen blijven gaan:). Tja...
    Hoe dan ook nu wachten op ongi, mijn borsten zijn nog steeds behoorlijk gevoelig. Ik merk dat ik stiekem toch wel hoop dat ik niet ongi word en dinsdag ochtend alsnog posi test. Met mijn zwangerschap teste ik pas 4 dagen na NOD posi.
    Hoop los laten is toch iedere maand weer lastig:)

Nou ga snel douchen we moeten zo weg, naar paasbruch bij schoonouders.

6. lien123

lien123 Niet meer actief

Y30: balen van je witte test! Maar geen bloed is goed he, en als je bij je vorige zwangerschap pas 4 dagen na NOD posi testte, geeft dat toch goede hoop! Ik duim voor je!

En van dat hoop vasthouden, ik zelf denk vaak pas aan het einde van mijn ongi dat het toch echt niets is geworden. Dan hou ik het op een innestelingsbloeding! :$ Vorige ongi zette pas na 5 dagen door, heb 5 dagen gedacht dat het een innestelingsbloeding was.... pffff...Daarna gewoon 5 dagen gevloeid. Dus alles bij elkaar 10 dagen, raar he?

Manoontje: fijn dat je je weer beter voelt, gelukkig dan toch een buikgriepje.

Hier lekker naar de dierentuin geweest. Lekker veel uitjes in het paasweekend!

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ manoontje; Fijn dat je je beter voelt! En super fijn dat je al bijna je echo krijgt. Wel spannend zeker? Tenminste kan me er wat bij voorstellen na dat vloeien (niet om je onzeker te maken natuurlijk hé). Kom dinsdag avond zeker ff kijken voor de foto:).

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    hé da's grappig, zie nu net mijn banner pas. Het is vandaag niet NOD, ben al 1 dag overtijd:$:D. Dacht laatst al dat ik verkeerd geteld had, maar ging er vanuit "de site zal het vast wel goed hebben". Heb gewoon iedere keer gekeken naar wat er onder de banner stond "bijvoorbeeld over 2 dagen testen". Maar zij vinden je testdag blijkbaar niet NOD maar 1 dag overtijd.

Weer wat geleerd:).

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nou hier ben ik dan ALWEER!:)
    Mijn vorige berichtje kan genegeerd worden, ik ben helemaal geen dag overtijd, maar blijk mijn banner verkeerd te hebben ingevuld:):). Vandaar dat ik in verwarring was.
    Nu alles nog eens nagelopen, vanaf mijn eerste natuurlijke cyclus in oktober (zie onderschrift bij banner), en mijn banner op nieuw ingevuld, waarbij ik 29 dagen heb aangehouden. Vandaag dus gewoon zoals ik zelf al dacht NOD.

Iedereen fijne paas zondag gehad?

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hallo allemaal :)

Ik ben er even niet geweest, het was ook zooooo'n mooi weer!
    Ik heb echt genoten, lekker gebbqt! En natuurlijk opgelet dat alles goed gaar was! :D Morgen weer, dan met mijn ouders, gezellie!

Spugen, ik heb niet meer gespuugd, tot nu toe is het dan bij 1 keer gebleven, hopelijk blijft dat ook zo!
    Misselijk ook niet meer echt eigenlijk, voel me kip-lekker!
    Alleen wel extreem moe... dat wel, of het ene moment heel energiek en dan weer doodop.... raar he! Hihi :p

En 's nachts moet ik er nu altijd 1x uit voor te plassen, drukt op de blaas....
    En ik slaap minder vast!
    En iedere keer als ik me omdraai, heb ik m'n ogen open.....
    Ik wil vaker op mijn buik draaien, maar dan doen mijn (.)(.) zo'n pijn!!!! :(

Moedersvoormoeders, heb deze week voor het eerst 2 kratten, dus 8 flessen.
    Ik had dat gevraagd, aangezien ik aan 4 niet genoeg heb, hahaha...
    Die mevrouw moest wel lachen!!!
    Maar ze was er heel erg blij mee, natuurlijk..

Nou, ik zal het je zeggen, ik ben aan de laatste bezig.. de 8e fles dus!
    Hahaha, niet normaal.. en ik ben niet eens altijd thuis geweest!

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Y30, balen van de witte test meis.. hoop dat je over een paar dagen een mooie test in handen hebt.

sansky, lekker hoor meis... en wat goed dat je zoveel flessen kunt vullen... dat redde ik nooit hoor...

hier lekker dagje bij schoonouders geweest, nadat we eerst een mooie paasviering hebben gehad.
    morgen dagje naar friesland, lekker aan het water zitten en weer genieten van mijn schoonfamilie.. heerlijk! maar eerst een lekker paasontbijt met de kids morgen..

dinsdag de hele dag cursus, dus zal er woensdag pas weer zijn ben ik bang... voordeel... is de klusperiode ook echt aangebroken :D en na de klusperiode is het vakantie, dus de tijd vliegt :D

ga lekker mijn mandje in... welteruste

13. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Ja, goed he!
    Ik sta er zelf van te kijken, die flessen zijn best groot! :$

Paasontbijt/brunch whatever.. :p Wij hebben vanmiddag lekker geluncht, heerlijk hele tafel buiten gedekt, daar gezellig gegeten met z'n drietjes....

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Klinkt alsof we allemaal goed hebben genoten van het mooie 'paas' weer, hier ook lekker gebrucht en BBQ buiten, en afgelopen vrijdag avond ook al lekker BBQ, dus wel optimaal van het mooie weer genoten. Morgen niet vergeten nog flink te genieten, want vanaf dinsdag gaat het wat minder worden.

@ sansky: knap hoor 8 flessen. Ik heb toen maar 1 week (1 kratje) gedaan (i.v.m. MK), en vond dat al best een gedoe. Maar wel belangrijk natuurlijk, voor een goed doel!

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier ook heerlijk weekend gehad.
    Vanmorgen bij mijn schoonouders gebruncht.
    En nu aan het werk. Over 45 minuten lekker het bedje in.

Ik ben nu de dagen aan het vooruit kijken. Wat duurt die laatste week voor nod altijd lang. Heb er een twijfel gevoel bij. Ik heb geen klachtjes behalve veel witte afscheiding en geen rugpijn. Heb normaal altijd rugpijn. Heb chronische rugklachten.

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik moest helemaal zoeken naar ons topic, de hele dag niemand geschreven:$:).

@ deesjedees: nog 4 daagjes dan kun je testen, witte vloeiing is in ieder geval positief.
    @Manoontje: Heel veel succes en plezier morgen avond met je 1e echo!! Ik zal morgen voor je duimen voor een mooi kloppend hartje.

Hier: Nog geen ongi :), hoop zo op een posi test morgen ochtend!

17. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Hallo dames,

Hier ook pasen gevierd (begint meer op kerst te lijken in de zon schoonmoeder, oma enz enz).

@Y30: voorlopig ben je nog gewoon overtijd!!
    @deesjedees: Duimen!!!!
    @ Manoontje: Zeg maar dat hij/zij moet lachen voor de foto ;)!

Hier: geklust, manlief vind het wel erg warm om te klussen maar de aanhouder wint. Begin wel weer last van puistjes te krijgen maar die had ik alleen erg toen ik zwanger was!! Stiekem hoop maar verder niets!

XXX

Marinka!

18. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Y30, spannend voor jou!!!!!!!!! Ik duimmmmmmmmmmm :)

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    10 Weken, vandaag ben ik 10 weken!!! Jeeeeeeeeeeejjj :D

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sansky: wat gaat dat snel joh! Lekker zeg, 10 weken alweer!

@Y30: en/ en? en? ;)

@manoontje: veel plezier bij de echo, ik duim ook voor een kloppend hartje!

@all: hier m'n ei gehad gisteren, echt een paasei dus, en vanochtend draaierig en misselijk een beetje. Verder geen ei-klachten, ook weinig bekkenpijn, dus m'n lijf lijkt weer wat op orde te zijn. Nu dus aftellen :)

Deel Deze Pagina