Nee nog niet helemaal posi! Maar wel een stuk donkerder als de andere dagen.... Wij klussen om de dag... En ik hoor veel dat dat ook het beste is, en rond ei, elke dag.....
Hallo allemaal, na een tijdje afwezig te zijn geweest, ben ik er weer. Heb zware 2 weken achter de rug met veel emotionele schommelingen en had besloten dat het beter was even afstand te nemen van alles om niet in een obsessie te belanden (oke, ik denk dat het al een obsessie was). Na curettage op 7 jan (na ong 12 weken) heb ik nog lang positieve zwanherschapstesten, zelfs afgelopen maandag. Echter, sinds afgelopen vrijdag is ongesteldheid op gang aant komen en sinds gister pas echt doorgezet volgens mij. Dus, ik ben blij dat het langzaam "gewoon" gaat worden. Ik vind het fijn hier op het forum te lezen dat de eerste positieve geluiden zich aandienen, dat geeft me hoop! En hoop kan ik wel gebruiken. Ben benieuwd naar Manoontjes testresultaten van morgen (ga je morgen testen?) en het vinden van ieders ei ! Ik ga vanaf volgende week ook beginnen met de ovulatietesten (dipsticks van zw&kids) en hoop snel mijn ei te vinden en dat het snel raak mag zijn! Groeten, GD
Goed, dat je even afstand hebt genomen... als je dit nodig hebt, is het goed als je daar naar luistert... Ik zou het niet kunnen.... Langzaam begint het wel een soort van verslaving te worden...... Lastig! Ik wens je veel succes als je met ovu's gaat beginnen. Het komt vast allemaal wel weer goed... Maar het is af en toe gewoon even k*t... vooral de onzekerheid die je hebt etc..... Dat hebben we allemaal wel hier....
@2011, ik werd net even erg nieuwsgierig en wilde bijna vanavond al testen. Maar ik heb me ingehouden en wil morgen een poging doen. Ben zelf ook erg benieuwd! Maar als er geen 2e streepje komt ben ik wel erg benieuwd waar die zere borsten dan vandaag komen. Dat heb ik echt nog nooit zomaar gehad.... @Ploon, probeer je inderdaad niet te druk te maken. Je hebt vast goed geklust, en mocht je ei iets later zijn geweest dan hopen dat er goede zwemmers tussen zaten. Maar je kan er inderdaad niks meer aan doen nu. En wat betreft het klussen. Wij doen het rond de eisprong ook elke dag. Heb toch het gevoel dat als ik een dag oversla ik een kans mis. Is misschien niet zo, maar zo voelt het wel. Maar merk wel dat het soms wel een beetje voelt als moeten, en dat is wel minder. @Sansky, hoop voor je dat je je ei snel vindt. Alvast maar aan de klus voor de zekerheid
@Manoontje, jaa ik hoop het ook! Vanavond zeker weten aan de klus... hihihi.... Ben wel een beetje moe... pfff.... maar we gaan er voor
@gd85, wat naar dat je zo een vervelende tijd hebt gehad. Wel fijn om te horen dat je lichaam weer mee gaat werken. Ik hoop voor je dat je snel een goeie ovu test hebt. Ik ga inderdaad morgen testen, ben zelf ook erg benieuwd!!! haha Maar ik moet eerst even naar de tandarts en dan langs mn moeder, dus kan het helaas niet snel melden, maar laat het jullie zeker wel weten.
meiden, mag ik hier ook mee komen kletsen? had 17 feb een posi test in mijn handen, maar helaas afgelopen dinsdag een vmk... vandaag zo ged als schoon.. iemand idee hoe snel je lichaam weer een normale cyclus heeft? heb nu nl echt geen idee wanneer ik mijn ei moet verwachten.. en heb geen zin om nu al met ovu testen in de weer te gaan... heb trouwens al 2 heerlijke mannetjes.. en verloop van de (tot nu toe nog korte) weg is onderaan te lezen
Och wat vervelend zeg voor je. En 12 weken is niet niks. Helaas kan ik je weinig vertellen, ondanks dat ik ook gecuretteerd ben (bij 9 weken). Bij mij heeft m'n ongesteldheid erg lang op zich laten wachten (meer dan 8 weken). Dus ik hoop echt voor je dat dit je ongesteldheid is en je dus over een week over 2 je eisprong hebt. Nu heb je houvast. Ik heb 2,5 week na de curettage er een aantal ovu-testjes tegenaan gegooid, maar dat sloeg achteraf dus nergens op. Maar ik wist ook niet waar ik vanuit kon gaan. Achteraf heb ik helemaal geen eisprong gehad voor m'n eerste menstruatie weer. Ik dacht al dat ik je een keer eerder op dit forum had gezien, kan dat kloppen? Of misschien een ander forum.... ??? Maar succes met alles en heb vertrouwen! @Jannie1980: zo'n vmk is ook best ingrijpend. Je bent toch een aantal dagen zo blij geweest met wat zou gaan komen. Wanneer je weer je ei kunt verwachten kan denk ik niemand je vertellen. Dat verschilt per lichaam. Bij sommigen is de mk 'gewoon' een ongesteldheid en hebben na 2 weken ongeveer hun ei. Misschien kun je je afscheiding in de gaten houden... om zo je ei te spotten. En ovu-testjes?? Tja... dat is net als wat ik had, 2,5 week na de curettage, je weet niet wanneer je moet beginnen. Je kunt dan best lang bezig zijn zonder iets te vinden. Dus misschien een maandje zonder die testen en bekijken wat je afscheiding doet... Tis maar een idee, ik ben ook niet de kenner, hoor @Manoontje: ik ben zelfs benieuwd wat je test zegt morgen.... Good luck!!! @Sansky: veel plezier vanavond En hopelijk morgen een echt positieve test!! Ik ga even voor de tv zitten... Maar eerst even onder de douche na het klussen in de stof
Haj allemaal, Heb indd eerder in dit topic geschreven. Herken wt je zegt over ovu testen na curettage ploon. Heb ik ook gedaan,Totaal zinloos. Ben gestopt voor een ei te hebben gevonden, echt al 3wk geleden Hoop echt dat alles nu langzaam op gang komt en dat we er echt weer voor kunnen gaan. Mijn vriend ziet op tegen de "verplichte" seks, dus dat gaan we nog maar niet doen. In ieder geval, niet dat hij het heel concreet weet Allemaal een hele fijne avond nog en succes!!
Manoontje; ik ben best nieuwsgierig eigenlijk Je schreef wel dat je vanochtend niet kon vertellen hoe het was gegaan met de test, maar toch...
Goedemorgen Allemaal lekker geslapen?? Hier heerlijk! Ben vandaag een dagje ''laat'' opgestaan, ik was helemaal totall loss hahahaha ... wel nog geklust uiteraard!!
Klussen kan ook in 5 minuten, hoor en om 10 uur 's avonds.... Een tip voor de volgende keer Ben je ook niet zo total loss de volgende dag, hihi. Ach, als het maar leuk (en raak!) was Ik ben nu op m'n werk. Niet druk hier, dus daarom even af en toe hier kijken of er nog nieuws is. Vind het ook leuk om op een andere topic te kijken (NOD t/m 28 feb) om te kijken hoeveel er zwanger geworden zijn. Daar krijg ik toch een heel goed gevoel bij als ik lees dat anderen zwanger geworden zijn. Doet me goed! Fijne dag allemaal. Bijna weekend! x
Ha allemaal, Ook in ben nieuwsgierig naar de test van Manoontje! Het klinkt veelbelovend ben nu ook op het werk, en niet echt druk èn niet veel zin! Dus rustig aan doen zolang het kan haha. Ploon, hoe lang was jij ongesteld de eerste keer na je curettage? Bij mij is het vorige week licht begonnen, volgens mij nog wat oud bloed, en nu sinds woensdag "echt" ongesteldheidsbloed. Heb het nu wel gehad.... Groetjes GD
Goedemorgen (bijna middag). Manoontje, ik ben zoooo nieuwsgierig en ik duim nog hartstikke voor je. Gisteravond ook weer geklust, maar bij is meer een poging om mijn ongi te wekken. En dat om 1 uur 's nachts. Daardoor ben ik ook nogal brak vandaag en straks krijg ik een nichtje en neefje om voor op te passen. Pfffff, ik wil slapen!!! Hahaha.
Sorry dat ik jullie even heb laten wachten dames, maar een drukke ochtend gehad en kleine ligt nu net te slapen, dus nu pas even tijd. Helaas, test was nog witter dan wit...:x Maar ik blijf hopen hoor. Bedacht me dat ik op zondag een positieve ovu test had dus dat mn NOD ook pas dinsdag kan zijn en dan is nu testen natuurlijk nog wel erg vroeg. En vorige keer teste ik ook pas op mn NOD positief, dus nog niet alle kansen zijn verkeken. Heb nog wel steeds zere borsten en last van slijmverlies (normaal voor NOD niet meer) dus wie weet. Heb nu wel de drang om snel weer een test te doen (het liefst vanmiddag al, maar ik zal me inhouden)
He jammer dat hij nog wit is. Goed dat je er zelf in ieder geval nog hoop in hebt, zelf voel je het beste en weet je het ook het beste! Duimen dus. Ik snap dat je al meteen weer wilt testen, maar ik zou nu even wachten. Misschien tot zondag? Anders is het ook zo zonde van de testen..
Dat is jammer!!! :x Maar zoals je al zegt... Als je NOD nog eventjes duurt dan is deze test misschien te vroeg geweest. Altijd blijven hopen, positief blijven! Ik moest steeds aan je denken Maar nu bij jouw bericht kreeg ik geen melding per e-mail dus ik wist niet dat je al gereageerd had. Ik dacht net: Och, laat ik eens kijken (gewoon voor de zekerheid) en ja, hoor, 3 nieuwe berichten.... Vreemd!