zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle

de vorige keer (maandje terug) leek het nog een stipje met een kloppend hartje.. nu is het een echt beebje met armpjes beentjes hoofdje.. je zag de kaaklijn al zitten en het neusje.. het heeft een heel schattig neusje:D:D

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    wat een prachtige echo zeg. En je kunt ook al echt een kindje zien. Wist niet dat dat zo snel ging.

3. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Wat een gave echo!!

XXX

Marinka!

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Hele mooie echofoto's zeg!
    Gefeliciteerd met het feit dat alles goed was!

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Oja, ik las dat het op dit moment 14 centimeter is, maar dan zou je al wel wat verder zijn... Bij 10 weken hoort een lengte van ongeveer 4 à 5 centimeter, haha! (Toch?)

6. lien123

lien123 Niet meer actief

Nou jongens, ik ben van het wachtbankje naar het baalbankje gestapt.

Vandaag bruin/rozeverlies.

Nou, dat kan bij mij weer van alles betekenen, ik ga me dus weer de
    komende 5 dagen inbeelden dat ik een innestelingsbloeding heb....wat waarschijnlijk niet zo is, waarschijnlijk word ik ongi met een veels te korte lf.

pfff :(

7. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier super goed bericht na de echo :D
    De kleine frummel was precies op maat en er was een goed kloppend hartje te zien. Dus ik blijf gewoon op 8 weken staan nu.
    Verder was er nog niet veel aan af te zien. Wel het hoofdje, maar verder kon ik nog niet veel ontdekken eerlijk gezegd. Maar wel super dat alles is zoals het moet zijn.
    Ik krijg over 4 weken weer een echo. Mocht ook over 3 weken al, maar wilde liever iets later zodat er meer te zien is. En dan krijg ik ook pas officieel de uitgerekende datum te horen, dat kon ze nu niet geven. Zou niet kunnen voor de 9 weken....
    Ik ben erg opgelucht nu. We weten nu zeker dat beebje er echt zit en dat het tot nu toe goed gaat.

@moedervant: supermooie foto's. Echt al goed te zien hoor. Gefeliciteerd. En al veel duidelijker dan de mijne. Hopelijk heb ik volgende keer ook zulke mooie foto's

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden met mooie echo's gefeli!

ff geen vut om verder te reageren.. druk weeend achter de rug, vandaag cursus en slaap al nachten slecht door een virus.. kortom..ben gebroken.. hoop op een betere nacht.. kruip ik morgen uitgebreid achter de laptop!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ manoontje: Wat super fijn dat alles goed is, heb veel aan je gedacht vandaag (vond het plaats vervangend spannend door dat bloeden van laatst). Komt de foto ook snel? Wil mee genieten:)

@MoedervT: Was me helemaal ontschoten dat jij vandaag ook echo had, meer van je laten horen hoor ;) dan kunnen we beter mee leven:). Mooie duidelijke foto, leuk die armpjes en beentjes. Heerlijk dat het zo goed gaat.

@Ploon: Weet niet of je nog mee leest, maar hoe is met jouw zwangerschap, alles goed?

@ Anna: Hoopgevend al die klachtjes, duim voor je voor roze!

@Deesjedees: we gaan leuk samen op, qua hoop en dan weer geen hoop. Ik las dat jij het ook weer wat meer ziet zitten, mooi. Klachtjes klinken ook best veel belovend.

@Lien: Hmmm...vloeien ruim voor NOD, dit hoeft toch niet persé wat negatiefs te zijn? Of voelt het ook als ongi?

Hier: nog geen ongi! t.o.v. vanmorgen weer iets meer hoop, namelijk vrij veel druk in onderbuik gehad vandaag en stinkende urine:$. Mannetje zegt dat mijn urine ook altijd stinkt als in ongi moet worden, dus kan nog alle kanten op. Maar hoe langer ongi uitblijft merk ik wel dat de hoop wat toeneemt. Nu maar duimen dat het geen valse hoop is.

10. lien123

lien123 Niet meer actief

Manootje: wat een geweldig nieuws!! Meid, wat zal je opgelucht zijn!

Y30: jeetje, wat spannend! Hoe voel je je verder?

Ik heb een onregelmatige cyclus variërend van 23 tot 32 dagen. Fijn he?
    Dus ik weet nooit wat een bloeding betekent bij mij, innesteling of ongi. Vaak duurt het ook een aantal dagen voordat ongi doorzet. Had bij zwangerschap van dochter 3 dagen lang innestelingsbloeding ongeveer 10 dagen na mijn ei. En bij MK begon het bruinverlies 7 dagen na mijn ei, en is nooit meer gestopt tot einde van de mk.

Nu is het 7 dagen na mijn ei, dus dikke kans dat het een ongi wordt.
    Voel niet veel, borsten zijn niet meer gevoelig. Dus ik ga er gewoon van uit dat het ongi is.

Ik baal wel, want mijn lf was echt langer aan het worden en nu is ie weer korter.

Laatste cycli waren 23-mk-23-26 en nu dus 25. Dus klopt wel met nod.. soort van.

Ik kan boeken volschrijven over mijn cyclus, geen pijl op te trekken..

Op naar de volgende ronde!:)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@lien: gebruik je al visolie? En een bezoekje aan de osteopaat zou ook goed kunnen doen he?

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Wat irritant lijkt me dat als je cyclus zo schommelt! Kan me goed voorstellen dat je dan helemaal twijfelt iedere maand, je weet nooit hoe je moet rekenen.

Terug komend op je vraag: ik voel me prima. De "druk" in mijn onderbuik doet geen zeer en verder zit ik ook wel goed in mijn vel. Nu nog ff een posi test en dan gaat het helemaal super:D.

13. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle

ja klopt ik had het gekopieerd van nov mama form en ik mijn blijheid had ik het verkeerd opgeschreven:D:D oepss 4,1 cm

14. totallyinlove

totallyinlove Niet meer actief

mijn cyclus is na mijn MK helemaal van het padje af , kan er geen peil op trekken.

15. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Hey dames, wil ook ff mijn verhaal kwijt..
    Ik ben sinds ''november'' gestopt met de pil en in maart was het dan zover.. Ik was zwanger.. Helaas met 5 weken kreeg ik een miskraam, op 25 maart! Ik had een regelmatige cyclus, misschien dat het veranderd kan zijn na de mk. Vroeg me af of er meer meiden zijn die nog steeds een negatieve test in handen hebben, na NOD??
    Ik heb al wel veel symptomen die verdomd veel lijken op een zwangerschap, maar ook op een ongi :(
    Vanaf gisteren had ik hele erg pijn aan mn borsten, zeg maar wanneer je adem haalt dat het dan heel erg pijn doet.. Ook een druk gevoel in mn buik en een opgezette buik.. Ik hoooooooooooop zo dat het weer raak is :(
    Sow wat een verhaal he?? Hoop dat jullie mij wat meer duidelijkheid kunnen geven.. Thnxx allemaal..

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    @BabyLiefde, na een mk kan je lichaam compleet van slag zijn en kan je zomaar een cyclus van 45 dagen hebben bvb..
    heb je zelf een beetje zicht op je cyclus door bvb spotten van verschillende soorten afscheiding, tempen of voel je je ei springen?
    aan de hand daarvan kan je beter inschatten waar je in je cyclus zit.
    @totallyinlove, hoop dat je cyclus snel weer op orde is... dit geeft alleen maar onzekerheid en das nu niet handig...
    @moedervantomasz, mooie echo meis. lekker van genieten... we hopen je snel te volgen!
    @y30, spannend meis... kom maar op met het roze
    @lien123, balen van je korte lf meis.. slik je er ook tabletten voor? lees daar namelijk veel over.. zelf een lf van 14, dus mezelf nooit in verdiept, maar moet je op google vast veel over kunnen vinden..
    @manoontje, fijn dat de echo goed was meis... op naar de echo met 12 weken, kan je weer ff binnenin spieken :D
    @sansky, wat gaat het snel :$
    @hier, lekker kunnen slapen, dus weer wat fitter, helaas de jongste ziek..
    zi nu vlak voor mijn ei wssl, dus manlief komende dagen maar ff verleiden.. moet geen probleem zijn :D de hint gisteravond al gegeven, dus hij kon zich er op voorbereiden :p

17. lien123

lien123 Niet meer actief

Rozemarijke: heb ik een maandje gebruikt, maar hielp niets. Welk merk gebruik jij en hoeveel mg? Ik had 200 mg. Wel Etos Zwanger worden, sinds 2 maanden. Vorige maand was mn lf 10 dagen, dus iets beter. Nu weer 8.

Ostheopaat, is dat zoiets als een homeopaat?

Y30: ga nog testen vandaag? Het ziet er wel goed uit he?!

Jannie: fijn dat je weer een beetje uitgerust bent

Babyliefde: spannend, die symptomen. Balen dat ze voor zowel ongi als zwangerschap kunnen gaan! Maar het schijnt dat je de 6 maanden na je mk vruchtbaarder bent. Hier zijn er ook meiden meteen weer zwanger geworden, dus het kan wel!

Hier is ongi doorgezet. Ook wel weer fijn, weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Goedemorgen,

Hier ook ff lekker uitgeslapen, wist dat het slecht weer was dus had geen haast om uit mijn mandje te komen:D.
    Was van plan morgen ochtend pas weer te testen i.v.m. dubbel HCG in 48 uur, maar kon het niet laten, dus laatste (goekope K2v5) testje er aan gewaagd, helaas weer WIT. Vorige maand was ik ook 3 dagen overtijd, maar dacht dat dat kwam door MK (langere cyclus), nu wel meer het gevoel van zwanger zijn. Hoop dus nog steeds op roze. Vanavond eens met man lief overleggen wanneer ik weer zal testen, bedacht me vanmorgen dat het misschien leuker is om te testen op ochtenden dat we samen vroeg op zijn, stel dat het vanmorgen posi was geweest, dan had ik het moment niet met hem kunnen delen.

Nieuwe meiden: Welkom (helaas). Na mk je cyclus in de war hebben komt heel veel voor. Heb het idee dat het eerder een uitzondering is als je meteen weer op je oude cyclus zit. M.b.t. de zwangerschaps klachtjes...de eerste cyclus na mk schijn je een verhoogde kans te hebben op zwangerschap, door de resterende hormonen in je lijf, het zou dus zomaar weer raak kunnen zijn. Op dit topic hebben vorige maand 4 dames dat gehad!

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Jannie, ja gaat snel he!!! :D
    Over 2 weekjes alweer een echo! :D 12w2d

Manoontje, joepieeeee! Wat super voor je, zie je wel.... langzaam komen er steeds meer goede echo's bij en plakbeebs! :D

Moedervtomasz, joepieee! Ook jij zo''n geweldige echo!!! :D:D

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zal ons lijstje weer eens opduikelen... dat roze moet er allemaal op :D

Deel Deze Pagina