@mamav2: Heel begrijpelijk toch. Je wilt zelf ook zo graag en jouw vorige cyclus was natuurlijk ook wel heel naar, zolang (overtijd) hoop gehad en dan toch ongi worden. Sterkte!
ff gegoogled... lijkt me een mooi boek.. van welke kerk doe je dat.. geef zelf GO in de ger.vrijg. kerk.. aan jongeren van 17+ erg leuk om te doen, maar heb nu 2 jaar gedaan en wil nu idd een jaar zelf kring gaan doen.. ff op m'n eigen niveau kunnen praten met geloofsgenoten...
@ mamavan2boys als je het er hier niet uit kan gooien waar dan wel?? @Y30 ik duim nog steeds voor je heel erg hard!! Hier ik durf het aan mij zelf niet toe te geven maar ik heb zo nu en dan kramp. Weet niet wat voor kramp. Maar had met ong. nooit veel problemen. Maar ga er nu van dat het srat vn ong. ggaat worden anders word ik gek! XXX Marinka!
@Mamv2boys: ik snap je ego-berichtje wel hoor! Is op z'n zachtst gezegd behoorlijk rot als iedereen om je heen zwanger lijkt te zijn! Ik heb er weer een 'symptoom' bij...: de hond luistert voor geen meter meer!! Op de dag dat ik vorige keer positief testte vertelde ik ook net aan mijn schoonmoeder dat de hond zo ontzettend vervelend was.... Ik was net met hem gaan wandelen, en normaal loopt hij dan prima los. Nu ben ik hem 3 keer kwijt geweest, is hij bijna onder een auto gekomen, heeft hij naar een kindje gegromd en kreeg ik hem niet meer aangelijnd. Die gaat dus voorlopig niet meer los! Ik hoop maar dat zijn gedrag een goed teken is, anders kan ik opnieuw gaan opvoeden
@MMarinka: zou wel vroeg zijn voor eerste ongi klachten toch? Wie weet eindelijk weer wat roze, april heeft tot dusver niets gebracht. @Anna: Je klinkt zelf ook hoopvol klopt dat? De lijst met klachtjes die je gister in je berichtje had en nu de hond, klinkt goed!! Weet je al wanneer je gaat testen?
Wat jammer nou meid!! Ik hoop dat het idd oud innestelingsbloed is.. Bij mij nog steeds niks, hoop dat het ook zo blijft.. Ik blijf voor je duimen meid!! Anna27: wie weet is het weer zover!! Hoop dat jij ook binnenkort een positieve test in je handen hebt! De rest van de (niet-zwangere) meiden: allemaal succes met wachten en testen!! Voor de zwangeren: Geniet er lekker van!!!
vanuit de hervormde kerk (PKN) we zijn met een groep van 15 ongeveer. waarvan allemaal getrouwde stellen. Vaak is 1 van de 2 getrouwden aanwezig ivm de kinderen. Het boek is echt wel een aanrader. Wij doen het al meerdere jaren samen vandaar dat we nu ook iets meer diepgang willen in de gesprekken en daar is het boek echt geschikt voor Dank jullie wel voor jullie lieve reacties dat doet een mens toch weer goed. Voel me zo ego, maar ben echt wel blij voor degene die wel zwanger zijn. Vooral voor onze vriendin. Ze hebben er een jaar op moeten wachten vertelde ze. We gaan er gewoon op hopen om toch een paar maandjes zwanger te zijn.
Jeetje ben even een paar uur weg, meteen 2 pagina's volgeschreven! Y30: is vast innesteling! Ik duim voor je Mammavan2boys: ja moeilijk he, je gunt het iedereen echt wel, maar toch...meteen knoop in je maag. Anna: oh die hond toch! Nou ik weer vandaag, naar de huisarts, voor een zalfje. Zegt ze: "Oh ik zie hier iets van een zwangerschap?" Ik: "Nee, dat is misgegaan..." Daarna bij de apotheek: "Oh ik zie hier iets van een zwangerschap?" Ik: "euh, nee, dat is niet meer..." Met een hele zaal vol wachtende mensen achter me...in een kwartier tijd 2 keer aan een wildvreemde uit moeten leggen!!! auauauau heb wel aan de huisarts gevraagd of ze nog wat had voor een korte lf. Maar ze wou niets geven, doet de gyn zei ze. Mag over 4 maanden terug komen....
Ik vind het ook nergens op slaan, maar honden schijnen zwangerschapshormonen al heel snel op te kunnen pikken... Mijn hond is ook altijd extra waaks als ik zwanger ben, je wordt dan gezien als zwakkere, zeg maar... ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Zie in mijn banner dat dat al bijna kan idd. (Door de verhuizing ben ik de hele dag zó druk, dat ik geen dagen meer tel...) Ik denk dat ik op z'n vroegst op 4 mei test, omdat ik dan ongesteld zou moeten zijn/worden. (Zeg ik nu...)
Hé meiden, Even een ego bericht: IK SNAP HELEMAAL NIETS MEER VAN MIJN LIJF DEZE MAAND Vanmorgen/middag dus die licht bruine vloeiing ( paar keer kleine beetjes) dus ik toch wel wat down geweest want ik denk dat wordt vast ongi. Maar nu dus al uren geen bruin meer, en aangezien ik het ook niet ken van mijn lijf dat ik voor ongi licht buine afscheiding heb??? Maar durf ook niet zo goed weer te gaan hopen dat het toch goed zit... Morgen ochtend toch maar weer een testje (als ik dan nog niet ongi ben geworden) want anders denk ik morgen op het werk nergens anders aan. Is de test morgen dan weer wit dan wacht ik sowieso tot zaterdag met weer testen (of ik ben eer die tijd allang ongi). Ik hoop dat ik jullie niet begin te vervelen met mijn gedoe/ getwijfel, ben er inmiddels zelf al behoorlijk zat van. Maar ja...mocht ik wel zwanger zijn, dan is het het me natuurlijk allemaal wel waard.
Half uur geleden net heel verhaal gehouden over niets meer snappen van mijn lijf, nou het is me inmiddels een stuk duidelijker...bij naar wc gaan net vrij veel donkerbuin, korrelige (sorry voor details) afscheiding aan toiletpapier. En dat ken ik dus wel van mijn lijf, altijd voor ongi goed doorbreekt, dus nu een kwestie van er op wachten. Voel me onwijs voor de gek gehouden door mijn lijf, de zere borsten, stinkende urine, druk in de onderbuik:x. Het lullige is dat het natuurlijk ook allemaal wel past bij PMS. En K*tste is dat mijn vriend geïrriteerd zijn t.v. programma pauzeert om mee aan te horen, en dan tot 2 keer zegt, is toch niet zo erg. Nee het is geen vreselijke ramp, maar wel een behoorlijke teleurstelling:x. Nou, fijn om ff mijn hart te kunnen luchten! Hopelijk stoort niemand zich er aan. Slaap lekker allemaal.
@Y30: nou, hopen, hopen, hopen! En ik word er niet gek van hoor, lijkt me vooral erg frustrerend voor jezelf! @lien: ik gebruikte de visolie van mediq apotheek, maar zit nu even op tarwekiemolie van kruidvat, want het was me weer eens veel te druk bij de apotheek, toen de visolie een paar weken terug op was... Maar kan dus beiden Zeker nu de huisarts je zo weer teruggestuurd heeft, zou ik dat nog even proberen! @anna: hihi, klinkt hoopvol! @mamvan2boys: is toch ook heftig, even zo kort op elkaar allemaal van die superblije mensen hebben...? Dat boek klinkt goed trouwens, wij zijn hier met onze bijbelkring wat aan het zoeken geweest en hebben net vorige week besloten om 'eerste liefde' te gaan gebruiken, een boekje uit een bijbelstudieserie die o.a. door de EO wordt geproduceerd. @jannie: ha, de GKV, daar ben ik opgegroeid! Ben een jaar of 12 geleden eruit gestapt, maar zat in de woonplaats van mijn ouders ook wel in een zeeeeeer behoudende gemeente. Kerk nu in een evenwichtige evangelische gemeente @all: toch m'n ei nog niet geweest van de week en vanochtend m'n tmp echt goed laag, dus zal morgenochtend dan wel hoger zijn, dat ik vandaag m'n ei heb gehad. Had vandaag ook een wat gevoelige buik, dus dat klopt wel, toch nog wat kleine restjes klachten door de MK nog. Maar goed, wel fijn om te merken dat mijn lijf elke maand weer wat normaler doet. Staat dan toch echt wel de 3-4 maanden ontzwangeren voor die ze vaak roepen voor een miskraam...
ik denk een goed teken mijn hond luisterd ook voor geen meter bij mij.. precies het zelfde verhaal bij het uitlaten...
y30, balen meis.. dikke knuf voor jou! rozemarijke, op naar een mooi ei .. hopelijk ook een mooie hoge temp de komende weken met hooguit een dipje door de innestelling.. gkv is hier niet zo heel behoudend.. zeker na de afsplitsing die geweest is niet meer..maar idd.. bij mijn ouders is het ook veel behoudender.. betreft huisdieren... mijn katten zijn door mijn vmk'en behoorlijk door de war.. ze liggen altijd bij mijn man, maar sinds de vmk liggen ze ook bij mij en dan vooral bij mijn buik... al begint het inmiddels minder te worden... hadden jullie na de mk, rond de eisprong, ook meer last van de bm bij het vrijen? vond het niet echt prettig en heb er normaal echt geen last van... snapte er niets van...
Y30, grrr mannen! Wij snappen je gelukkig wel! Ik had het zo gehoopt voor je.... Is het inmiddels al doorgezet? :x
wel lachen: ik had gisteravond mijn schoonmoeder aan de telefoon terwijl ik op internet aan het zoeken was hoe dat nou zat met honden en zwangerschappen aanvoelen. Vertel ik dat de hond zo vervelend is, vraagt zij: "Je bent toch niet weer zwanger he?" @Y30: balen! Zet het al door?