@Anna: nou, je zult de eerste niet zijn waarvan iemand uit de omgeving het eerder weet dan jijzelf @Jannie: ja, herkenbaar, hier ook alles veel gevoeliger, begint inmiddels iets af te nemen, maar 't is nog niet helemaal zoals het ooit was... @Y30: hoe is het inmiddels? @all: vanochtend hogere temp, dus idd gisteren dan toch echt m'n ei gehad Nu aftellen dus Ik ga er maar van uit dat ik zaterdag over twee weken het beste kan testen, aangezien ik toch altijd later positief test. En dan heb ik nog een paar dagen uitloop wat betreft alsnog ongesteld worden... benieuwd of ik dat ga halen, zo lang niet testen
y30, hoest bij jou? zet het door? rozemarijke, fijn dat je nu weet wanneer je ei is geweest.. s6 met niet testen meis... vind het zelf altijd erg moeilijk om niet te testen.. al heb ik het afgelopen cyclus niet gedaan... voelde me niet zwanger en wist ook niet wanneer ik kon testen, omdat ik mijn ei niet heb gevoeld... ben sinds 2 dagen begonnen met tempen.. eens kijken of ik daar iets van kan maken.. hopelijk deze maand een duidelijk ei... gelukkig een regelmatige cyclus dus dat scheelt...
Rozemarijke: ik zal die laatste visolie capsules eens opduikelen. Had ook extra vit B6 en B12, enorme pillen van de etos. En etos zwanger worden. Ja mijn lijf doet ook weer wat normaler. Ongi meteen goed doorgebroken gelukkig, ipv beetje bij beetje. Jannie: ja had ik deze maand ook rond mijn ei, bm-mond was pijnlijk tijdens vrijen. Stom he, toch niet zo handig van de natuur. Y30: oh, balen meis. Zet het al door? Kom maar bij mij op het baalbankje zitten. *knuffel* En mannen snappen zoiets ook echt niet. Mijn man is wel betrokken, maar natuurlijk niet zo als ik. Ik kom altijd enthousiast aanrennen met een posi ovutest, en kijkt hij me echt aan van: boeiuh! Anna: mijn schoonmoeder zei me vorige keer bij mijn mk, voor de test, "Volgens mij ben je zwanger". En dat was ook zo! Die heeft een 6e zintuig ofzo. Meiden, ik moet even zeggen: het is hier een gezellig clubje zo!
Hmmm, lukt niet. Dan probeer ik het vanavond nog eens (kan manlief me helpen....) @Anna: Klinkt goed. Dieren voelen wel vaak al dingen aan he! @Y30: hoe is het? Ik hoop voor je dat het niet doorgezet heeft..... En die mannen ook he. Grrr, snappen er ook niks van. @Rozemarijke: op de wachtbank nu dus. Spannend. Succes. @Lien: klinkt goed bij jou. Ik duim voor roze. Dames, succes de komende tijd. Ik hoop snel een paar mooie roze testen voorbij te zien komen.
Hoi dames, ben het helemaal met lien eens, het is hier een gezellig clubje. Even een vraagje, ik heb sinds 3 dagen steeds een jeukende borst, net bij mijn tepel. Noiot eerder gehad. herkennen jullie dat rond de eisprong? Manoontje, ben benieuwd naar je echo.
@mamavan2boys: Ik had dat alleen toen ik zwanger was! Ik heb ook een vraag. Ik heb sinds eergisteren krpam en vond vandaag op mijn wc-papiertje een paar druppetjes helder bloed (meer dan dat mag je het eigenlijk niet noemen). Is dit goed of niet????? Gezellig maar vooral ook relax!! XXX Marinka! (ik duim nog altijd!!)
@marinka, dat zou wel snel zijn dan voor mij, maar ik hoop het natuurlijk. Heb zelf het idee mijn ei vorige week al gehad te hebben en deze keer misschien een iets kortere cyclus, maar we wachten maar af. Hoop voor jou dat het geen slecht teken is en dat je over een paar dagen een posi test mag heben
Hoi meiden, allemaal bedankt voor jullie steun en interesse! Ongi is meteen vanacht al doorgezet, slecht geslapen van de kramp en ook vandaag hele dag kramp gehad (ken ik eigenlijk niet van mijn lijf, maar ja sinds mk alles anders). Heb mijn banner al aangepast en nu op de twee laatste (langere) cycli gezet. En dan maar hopen dat ik mij ei kan vinden met ovu testen deze maand. Gewoon maar weer op voor de volgende ronde. Eén voordeel lekker feesten met koninginne dag, en wij gaan van 5 t/m 9 mei naar Parijs met mijn moeder en stiefvader, ook wel fijn dat ik daar gewoon alles kan eten en drinken. Zal het lijstje ook aanpassen.
April 2011 7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma 10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma 27 Lien123 (3e ronde, 2e kindje) - feb. '11 mk 28 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk 30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11 Mei 2011 +/- 2 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma 6 moi78 (1ste ronde, ?? kindje) mrt'11 mk 9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma 13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk 14 Jannie1980 (2e ronde na mk, 3e kindje) feb en mrt '11 mk 24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk 29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Zwanger 10-03 Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo 12-11-2011 uitgerekend 21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 22-11-2011 uitgerekend 29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk 31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo 10-12-2011 uitgerekend Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje @deesjedees: alle hoop is op jou gevestigd voor april, we willen toch nog wat roze! En dan de rest in mei
Hallo allemaal, Hoe is het met jullie allemaal? Ik lees her en der van zwangeren (gefeliciteerd!!) maar ook van mensen die op de wachtbank zitten of een nieuwe ronde zijn ingegaan. Allemaal veel succes hoor! Een poos geleden heb ik hier ook eens geschreven ivm curretage (leeg vruchtzakje). Ik heb soms nog met jullie mee gelezen maar was zoveel bezig met zwanger worden; dat ik haast gek werd van mezelf. Ah goed; ik ben weer terug. Na een tip van Rozemarijke om eens te gaan tempen; heb ik dat gedaan. Ik kon heel duidelijk mijn eisprong zien en de kans was aanwezig dat ik zwanger zou zijn... Vandaag (13DPO) kon ik het niet laten om toch even te testen (ik heb al een week last van vlagen misselijkheid, wat moe, af en toe gevoel van flauwvallen; dit had ik bij de vorige zwangerschap ook). Daarnet dus met (hele lichte!) urine getest; en een dikke knaltest!! Man wat ben ik blij! En aan de andere kant vind ik het ook enorm spannend; stel dat het weer niet goed is... Gelukkig mag ik bij 6 weken al voor een eerste echo (vorige keer afgesproken met vk; ik mocht al bellen bij positieve test; dat ga ik dus nog doen). Dus nog 2 weken wachten.... Lieve allemaal; een dikke knuffel voor jullie allemaal en ik hoop en duim heeeeelll erg dat het bij jullie allemaal raak mag worden/zijn!! Liefs!
Sinaasappeltje: gefeliciteerd!!! Dus dat tempen was een goede tip! Wat een supernieuws! Y30: balen!!!! Echt jammer.. Join the club, zou ik zeggen. Mmarinka: kan heel goed innesteling zijn! Is een goed teken!
sinaasappeltje: gefeliciteerd meis! Y30: balen meis... maar idd elk nadeel heeft zo zijn voordeel hier zo lekker mijn bedje in.. nog 1 dagje vroeg voor school en dan een week vakantie... en wat kijkt deze mama daar naar uit.. heerlijk mijn 2 kindjes om me heen tot morgen allemaal!
@ sinaasappeltje, gefeliciteerd. Geniet er lekker van. @ y30, Balen zeg dat je ongi geworden bent. @ hier, Hier steeds meer het idee dat ik binnenkort ongi ga worden.
@sinaasappeltje: gefeliciteerd! Altijd goed om weer positieve geluiden te horen. @MMarinka: Het is nog wat vroeg voor je ongi, dus zou i.d.d goed innesteling kunnen zijn. @Jannie: Heerlijk vakantie! Lekker geniet van je jongens. @deesjedees: hoe is het daar, verwacht je nog roze? Iemand moet april toch redden, maar geen druk voelen hoor, hi hi. Hier nog steeds heftig kramp, dus zo lekker met kruik naar bed. Badje was net ook fijn, maar ja éénmaal uit bad, kramp terug.