zwanger worden na miskraam

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by manoontje, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoop nog niet opgeven hoor, veel meiden testen voor NOD niet positief. Je hebt zoveel zwangerschapsklachtjes...

2. MMarinka

MMarinka Actief lid

Feb 17, 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    @Y30 Hoe meer je mee kan nemen de beter!! Al je sarmes in de strijd gooien!! Tuurlijk ga je daarvan uit ik ook als het het einde van het jaar nog niet is hou ik hoop.

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ook omdat ik niet weet of mijn siclus (Sorry weet niet hoe je het schrijft dyslectje) van slag is of niet. Ik heb ook begrepen dat je na de curratage pos. kan testen dus weet ik niet!!!

XXXX

Marinka!

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hoi lieverds!

Fijne dag gehad vandaag?
    Wij zijn naar de Oranjemarkt geweest, hartstikke leuk...

Ik ga weer verder met strijken! :(

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wij zijn lekker aan de shop geweest... moest een computermeubel komen.. daarna eters gehad en nu aan het wachten op mijn schoonzusje die komt logeren..

vandaag mijn ei gevoelt, dus kan op de wachtbank plaatsnemen...
    gaan de spannende dagen weer komen...

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Heerlijke koninginnedag gehad, wat een super weer hadden we toch weer:). Vanmorgen eerst ff met mijn vent de standjes langs geweest en een terrasje gepakt. Daarna een vriendin van de trein gehaald, manlief naar huis en met die vriendin verder rond geweest, bandje geluisterd, lekker met drankje in de openlucht, hmmmm.
    En vanavond bij thuis komst lekker de BBQ aan, of te wel prima dagje:).

Eén minpuntje overal zwangere buiken en lieve kleine kindjes op de koninginnemarkt. En toen kwamen we goede bekenden tegen bleek zij ook weer zwanger, maandag 1e echo! Voor hen de 2e keer dat ze in ronde 1 zwanger zijn... Was erg blij voor ze, maar voelde wel een beetje dubbel. Maar zoals je hier boven wel kan lezen heeft het de dag niet verpest of zo.

@ deesjedees: Hoe is het! NOD vandaag, al ongi, of toch maar testen maandag;)

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0

Oh gezellig :D

Jaa, wordt weer spannend nu he!
    Het is jullie allemaal gegunt, als het aan mij ligt... :)

Wij hebben gister muurverf gehaald voor het kamertje...
    1 Speciale lak moeten pakken, wel een hele mooie kleur! We moesten die speciale pakken omdat ik 1 kant van het kamertje hout heb, dus moet ook eerst grondverf op...
    En 1 kleur laten mengen, die is echt gaaf geworden! :)

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    Oh jaa, heb gister een angelsound besteld, met 2 hoofdtelefoons!!! :D Kunnen we binnekort hartje luisteren thuis!! :D

Y30, zwangeren, dikke buiken......... die hebben wij ook erg veel gezien vanmiddag!!!!
    En ook heeeeeeeeel veel kleine beebjes in maxi-cosi's.....

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Nou...dan lag het dus niet aan mij, en de recente teleurstelling;)

Wat klinkt dat leuk, zo'n angelsound, had ik nog niet eerder van gehoord.

9. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0

Ja schijnt echt een super-apparaatje te zijn.
    Je kunt het hartje, hikjes, beweginkjes horen.... :D
    En op de ene site staat vanaf 12 weken... en op de andere heeeeeeeeel af en toe al vanaf 10!
    Toen ik dat las, ik denk bestellen!!! :D

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook een goeie koninginnedag gehad :) Mijn ouders hebben voor Thirza een stepje gescoord op de vrijmarkt, (1,50!!!!), dus die kan nu hier in de tuin naar hartelust steppen. Die ze gekocht hadden was ietwat groot, maar we zaten gistermiddag bij mijn broer omdat mijn nichtje jarig was, en die hadden ook een kleintje staan waar mijn nichtje te groot voor is inmiddels, dus we hebben geruild :D Ruilen we tzt weer terug ;)

@Anna: hoop nog niet opgeven hoor, voor NOD testen geeft regelmatig nog geen resultaat vanwege nog te laag HCG... Ik hoef dat hier iig ook niet te proberen: heb beide keren pas na NOD positief getest, (bij Thirza 19 dagen overtijd, bij de vorige zwangerschap 4 dagen overtijd).

@zwangere buiken: ja, ik zie er ook veel rondlopen... allemaal voortgekomen uit zomervakantiepassies of het bij elkaar kruipen in het koude najaar, afgelopen jaar waarschijnlijk....
    Maar 't valt mij ook enorm op, niet altijd even fijn :(

@all: hier wat menstruatie-achtige zeurende pijn, dus zit mezelf gelijk alweer helemaal gek te maken: innesteling? Nouja, misschien kan ik dan toch op NOD testen deze keer.... :D (Bij Thirza had ik die pijn pas 2 dagen voor NOD).

Nou, ga dochterlief eens even uit bed trekken, ik heb de leiding over het muzikale gedeelte van onze kerkdienst vandaag, dus moet om kwart voor 9 al van huis. Wel even handig als ze rustig wakker kan worden voor ik van huis vertrek ;)

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    super ding meis... heb hem bij de jongste ook gebruikt...MAAR, als je het gevoel hebt dat het niet goed moet je niet zelf gaan luisteren maar de VK bellen!! mijn vk was nl niet zo blij met die uitvinding, omdat je zelf nog wel eens iets kan horen wat niet het hartje is..

hier vanacht staan dweilen.. manlief had de krat waar ook de wijn en sterke drank in staat verplaatst, maar de flessen niet gecontroleerd... zijn er vanacht 2 kapot gevallen... mhennnn wat een stank vanochtend in de trapkast..
    verder allerlei pijnklachten rond mijn eistokken.. nog steeds mijn lijf dus niet terug en twijfel nu ook of ik idd mijn ei wel gevoelt heb.. afwachten dus maar weer;)
    ga nu ff lekker met de kids spelen.. denk tot vanmiddag!

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    Ff geen tijd om te lezen. Vanavond denk ik maar.

heb vanmorgen getest. die was negatief. nog geen ongi hier.

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    zo weer even bij gelezen.

Ik heb dat ook hier allemaal zwangeren vrouwen en kinderen in maxi cosys. Denk dat wanneer mag het bij ons dan eens zo ver zijn.
    Zit nu helemaal te balen. Dacht dat mijn cyclus weer netjes 29 dagen was. Dus niet. Moet nu maar afwachten wanneer het komt. Heb nog niet echt het gevoel dat het komt op een raar gevoel in mijn schaamlippen na. maar dat heb ik al een aantal dagen.

14. raspberry

Hier begin ik steeds meer hoop te krijgen, de hele dag al van die menstruatiepijn, dus hopelijk ligt er hier een klein eitje zich knus in te nestelen :D

15. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

Feb 1, 2011
    770
    0
    0
    @deesjedees, Dat gevoel had ik ook steeds naar de mk en steeds geen ongi. Uiteindelijk na 70 dagen toch ongi helaas, hopelijk is het voor jou anders en test je binnenkort wel posi.

@ all hier 2 drukke gezellige dagen gehad gister koninginnedag en vandaag manlief 30 geworden. En wat een super weer!! Weinig tijd gehad voor nadenken. Ook wel eens lekker.

@Janny, hopelijk over 2 weken beide een posi test

16. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    pfff 70 dagen dat is lang.
    ik verwacht binnenkort mijn ongi wel.
    Ik had 15,16,17 en 18 april vruchtbaarslijm.
    Denk dus dat toen ergens mijn ei is geweest.
    Nu duurt dat wachten helemaal lang.
    Weet niet waar ik aan toe ben.
    sorry voor het geklaag

17. raspberry

Maar dan zit je dus nog maar een dag of 12-14 na je eisprong? Dus nog niet overtijd?

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    Meestal is mijn cyclus 29 dagen.
    Ben er vanuit gegaan dat ik 16 april mijn ei had. Dan zou gisteren mijn nod zijn. Ach ik moet me niet zo druk maken. Komt van zelf vast wel.

19. raspberry

Joh, je zit dus nog maar 12-14 dagen na je eisprong, en als de innesteling lang heeft geduurd, ga je dus ook later positief testen, mocht je dus zwanger zijn.
    En anders kan het ook zijn dat je door het focussen op een zwangerschap niet ongesteld wordt.
    Ik weet hoe frustrerend dat wachten kan zijn, en dat was bij mij dan nog de eerste zwangerschap, zonder de stress dat het mis zou kunnen zijn enzo, als je eenmaal een MK hebt gehad.
    Ik zou gewoon even met je huisarts overleggen en kijken of, als je straks met een kleine week nog niet positief hebt getest, je bloed mag prikken...

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    Bedankt voor de tip.
    Wacht deze week dan netjes af.
    Ik ben nog maar zo kort bezig. en de eerste 3 cyclussen waren 29 dagen, waarvan de 3de zwanger. Als ik dus zo na mijn ei sprong kijk zou ik dan vandaag of morgen ongi moeten worden?

Share This Page