En ik zat er aan te denken om de volgende ronde te gaan tempen. Word nu namelijk gek dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Maar 3 dagen voor je ei kan toch nog?
Hey meiden, Wat een twijfels en berekeningen allemaal, het is ook zo'n gedoe. Ben eerlijk gezegd blij dat ik even in de pauze weken zit. @Moi: GEFELICITEERD!! Wat super voor je en ik zal mee duimen dat hij of zij goed blijft plakken. Eindelijk weer wat roze, ga meteen het lijstje updaten. @Deesjedees, Anna en MMarinka: Meiden wat maken jullie het spannend! Test er morgen ochtend nog iemand van jullie? Kom morgen sowieso nog ff kijken en een laatste dagje mee kletsen voor Parijs.
April 2011 30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) vmk mrt '11 Mei 2011 +/- 2 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma 6 moi78 (1ste ronde, ?? kindje) mrt'11 mk 9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma 13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk 14 Jannie1980 (2e ronde na mk, 3e kindje) feb en mrt '11 mk 20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma 24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk 29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Zwanger 10-03 Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo 12-11-2011 uitgerekend 21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 22-11-2011 uitgerekend 29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk 31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo 10-12-2011 uitgerekend Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje Zo ff het nare rood gewist, maar april nog wel ff laten staan voor deesje, we mogen natuurlijk geen roze mislopen En het eerste roze voor de maand mei!! Dat we allemaal het voorbeeld van Moi78 mogen gaan volgen (deze maand).
@Lien: Geniet je lekker van je vakantie? Wel leuk hoor dat je ondanks de vakantie gewoon mee blijft kletsen. Dat gaat mij uit parijs niet lukken, maar kom dinsdag meteen weer kijken.
Ik zit te twijfelen als ik niet ongi word om morgen middag nog te testen. Zit ook zo te twijfelen. zou het nou wel of niet. Mijn man is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. Maar ik weet het niet. ach we zien het wel. De test zal wel weer omo wit zijn. en misschien word ik vanavond/ vanacht wel ongi.
April 2011 30 Deesjedees (ste ronde, 1ste kindje) mk apr '11 Mei 2011 +/- 2 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma 6 moi78 (1ste ronde, ?? kindje) mrt'11 mk 9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma 13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk 14 Jannie1980 (2e ronde na mk, 3e kindje) feb en mrt '11 mk 20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma 24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk 29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Zwanger 10-03 Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo 12-11-2011 uitgerekend 21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 22-11-2011 uitgerekend 29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk 31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo 10-12-2011 uitgerekend Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test Heb er nog een kleurtje bij gezet.
@deesjedees: Dat blauw is natuurlijk wel een tijdelijk kleurtje hé. Wordt vanzelf roze of rood. Maar snap je behoefte aan het extra kleurtje wel hoor, weet zelf ook van de vorige twee maanden dat het erg frustrerend is, overtijd met witte testen. Dus prima aanvulling dat (tijdelijke) blauw.
Zit ook wel enorm te balen. Ik was zo blij dat mijn cyclus netjes op de rils was meteen nadat ik stopte met de pil. Deze heb ik 7 jaar geslikt. Nu is door de miskraam mijn cyclus door de war. Heb er gisteren middag zelfs om zitten huilen. Is echt niks voor mij.
Ff kort moet naar werk!! @moi GEFELICITEERD!!! Ik heb nog niet getest ik durf niet!! Wacht nog een paar dagen af!! XXX Marinka!
Hallo allemaal, Wat een verhalen om bij te lezen! Ik ga proberen op iedereen te reageren; hoop maar dat ik niemand vergeet Moi: van harte!! Super zeg en ik hoop dat het beebje blijft plakken nu! Rozemarijke; dat zijn goede tekenen! Hoop echt heel erg voor je dat het raak is! Zou het je echt heel erg gunnen! Mmarianka; wat ontzettend knap dat je nog niet durft te testen. Ik neem mezelf dat ook altijd voor; maar kan het nooit volhouden. Heb je een datum dat je wel gaat testen? Alhoa: Herkenbaar wat je schrijft. Na mijn curretage (15-12) testte ik pas op oudjaar (31-12) voor het eerst negatief. Bij mij duurde het dus dik 2 weken voor het HCG uit m'n lichaam was. Daarna is mijn cyclus enorm gaan rommelen; 6 weken, 8 weken, 6.5 week, etc. Daarom (op advies van Rozemarijke) gaan tempen. Wat een goed advies; want hierdoor kreeg ik het idee dat ik er weer iets meer grip op mijn cyclus kreeg. (Nogmaals dank Rozemarijke, we zullen de baby naar jou vernoemen ) Deesjedees; wat vervelend die onzekerheid! Spannend hoor. Wanneer wil jij weer gaan testen? Zoals je hierboven leest was mijn cyclus ook compleet van slag. Was altijd stipt 35 dagen en daarna dus gruwelijk van slag. Baalde er ook enorm van. Doe jij al tempen? Anders zou ik dat adviseren want dan heb je het idee dat je er weer wat grip op kan krijgen. Daarnaast geeft je lichaam waarschijnlijk aan dat die nog wat op de rit moet komen. Zo'n miskraam en curretage is niet niets; het is een rouwproces en als je cyclus van slag is; vind ik dat ook wel een rouwproces; want hierdoor heb je het idee dat je HELEMAAL geen grip meer hebt. Hou je haaks en laat die tranen af en toe maar vloeien; dat lucht meestal wel op. Y30: Geniet van je vakantie he! En Lien ook! Anna; Wat spannend! HCG is per zwangerschap verschillend. Vorige keer testte ik pas 7 weken over tijd positief en nu dus 1 dag VOOR nod ! Jannie: Wie weet ook voor jou duim duim duim duim! Hier; gaat alles tot op nu wel goed. Ben moe, vlagen misselijk, af en toe wat buikpijn (steken), hoofdpijn maar gelukkig nog niet zo erg dat ik er echt last van heb. Het is meer vervelend maar ik ben blij; want zo geeft mijn lichaam elke keer een seintje dat ik echt zwanger ben (nu hoop&bid ik voor WEL een vruchtje!!) Af en toe heb ik neiging tot flauw vallen; dat is wel lastig;( en ik ben moe maar 's avonds stuiter ik dan weer van de energie, das ook wel weer leuk! Ik heb maandag de verloskundige gebeld, ik zou al met 6 weken mogen komen. Verteld ze doodleuk dat ik al met 5,4 mag komen! Dat is volgende week dinsdag. Op mijn vraag "Stel dat dan het hartje nog niet te zien is oid", zegt ze "We willen jou elke WEEK (!!) zien, zeker tot de 12e week". Ik kon ze wel zoenen en barstte spontaan in huilen uit Dat gebeurt nu regelmatig, die emotionele buien! Nou mensen; bij deze HCG jullie kant op. De Bizon houd ik nu zelf nog even , maar zodra ik bij vk ben geweest en het is goed; dan komt het ook jullie kant op! Fijne dag allemaal!
@Sinaasappeltje: super zeg, dei VK! Enneh, dat zou nummer 3 worden die naar mij vernoemd wordt, heb al een nichtje en het dochtertje van een vriendin die naar mij vernoemd zijn @Y30: fijne vakantie in Parijs! Geniet ervan! @all: ik ben hier misselijk!!!!!! Joehoe, begin een klein beetje hoop te krijgen dat ik maandag gewoon kan testen met een goede uitslag, wie weet dat ik een keer op NOD gewoon test zeg!
spannend rozemarijke... hier zegt misselijkheid op het moment niets, want ben het constant met vlagen... zit denk in het systeem.. ben er denk gewoon t veel mee bezig... denk ook dat het deze ronde niet raak is, maar we wachten maar gewoon af.. sinaasappeltje, wat een geweldige VK.. hier word je niet anders behandeld na een MK.. zelfs om een echo moet je smeken en mag pas vanaf 7 weken.. zo ff uurtje rijden om een mooi zwembad te halen voor de jongens.. maar eerst maar ff aankleden.. lopen allemaal nog in nachtgoed..
Hier nog steeds aan het wachten.... Wel balen dat ik dus niet zeker weet wanneer mijn eisprong is geweest.... (misschien was ie deze keer wel stiekem een weekje later, en was die buikpijn wat anders, dan zit ik nu mooi voor niks te wachten, haha!) Ik ben wel licht misselijk, en heb menstruatiepijn met vlagen. Dat kan nog 2 kanten op dus... Maar ja, als je niet positief test heb je natuurlijk nooit genoeg hcg om echte zwangerschapskwaaltjes te hebben...
Hier nog niks hoor. Ik heb net een testje gedaan. En zoals verwacht omo wit. Heb het er echt helemaal mee gehad. Dat dat stomme lichaam van mij het maar uit zoekt.
Herkenbaar, die gevoelens @Anna: op zich kun je ook zwangerschapskwaaltjes hebben als je nog te weinig HCG hebt om met een testje aan te tonen hoor! Ik had bij Thirza vanaf 2 dagen voor NOD klachten, en testte pas 3 weken daarna heeeeel licht positief! Ik heb besloten zondag maar eens te gaan testen, is wel een mooie dag om een positieve test te krijgen, bedacht ik me, en m'n kwaaltjes, (inclusief sinds vandaag de misselijkheid, had ik bij Thirza pas na de test last van), geven me wel moed dat ik misschien eindelijk een keer rond NOD kan testen (Driemaal is scheepsrecht toch? )
spannend rozemarijke.. op moederdag testen.. zal mooi zijn! ik zie hier ontzettend op tegen zondag. me moeder belde net wat ik deed as zondag want me zussen kwamen bij haar langs met hun kids. ik legde uit dat ik tegen zondag op zie en dat dat niet aan haar lag. ze vond het niet erg als ik niet kwam want heb al erg veel voor der gedaan laatste tijd en erg veel bij der geweest en ze vind het niet zo boeiende dag. toen ik zei dat ik me het liefst opsloot die dag snapte ze dat niet, ze maakte een opmerking die me erg veel pijn deed. namelijk: je bent pas moeder als je kindje geboren is dus je had sowieso nog geen moederdag gehad dit jaar. ik werd hierom boos op der en dit snapte ze dus niet we hebben uiteindelijk maar opgehangen. ze vind moederdag een commercieel iets, en ik vind dat normaal ook. maar ik vind dat als je zwanger bent je een kindje draagt en dus moeder bent en voor mijn gevoel was as zondag mijn allereerste moederdag ooit geweest. maar ik hoop dat die dag voor jouw mooi word hoor rozemarijke!!
Is logisch toch, dat je dat zo voelt? Maar mensen die nooit een MK hebben gehad, snappen dat vaak niet zo.... en soms is het ook een beetje een knullige manier om je te troosten, zo van: maak je daar nou niet zo druk om, daar word je niet vrolijker van. Ze zal zich wel zorgen om je maken gewoon, joh! (en dat gewoon ff niet op een handige manier over kunnen brengen).
@ deesjedees: Shit zeg weer zo'n witte test, zie dat je al 5 dagen overtijd bent inmiddels. @Mmarinka: jij was het toch die schreef dat je emo was geworden omdat je cyclus zo van slag is. Sowieso kunnen we dat hier natuurlijk best begrijpen, maar ik moest ook meteen denken; Emotioneler dan je van jezelf gewend bent...zou goed teken kunnen zijn. Wel knap dat je het testen nog een paar dagen uit kunt stellen. @sinaasappeltje: Wat fijn zo'n vk, dat gaat hier wel anders. @Rozemarijke: Klinkt allemaal erg hoopgevend, testen op moederdag inderdaad leuk plan. Nou meiden allemaal veel succes de komende dagen met testjes, klussen en wachtbankjes. Ik kom na parijs snel even bij lezen, en heb zo maar het gevoel dat er dan heel wat roze bij zal zijn