bijwerkingen foliumzuur?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moontje, 29 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Misschien een hele stomme vraag, maar heeft foliumzuur ook bijwerkingen? Ik heb zo'n last van een abnormaal droge huid nu! ik haal de schilfers er zo van af! En jeuken! echt niet meer normaal. :rolleyes:

    Ik heb ook meer dorst dan anders. Normaal drink ik net wat nodig is, maar nu wel het dubbele.

    Wie weet hier meer van?

    Liefs,

    Moontje
     
  2. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    ik heb geen idee, heb zelf nergens last van, hoop niet dat het daar van komt, succes
     
  3. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik had zelf ook nergens last van.
     
  4. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik heb ook nergens last van, ik ben nog aan het ontpillen en daar heb ik wel last van.

    Gr.
     
  5. marittt

    marittt Fanatiek lid

    26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    ik merk er ook niks van, maar op die info zit je natuurlijk niet te wachten..
     
  6. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Moontje ;)

    Ik zou denken dat het daar niet van is,want er zitten alleen goede dingen in ;)

    Het kan ook wel het weer zijn , waar door je een droge huid heb.
    En ja dat drinken, dat weet ik niet ;)

    Misschien heb je wel iets gegeten wat tezout was hihi

    Ja, het kan natuurlijk altijd wel, dat je er niet tegen kan ;)

    gr.manon.
     
  7. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Nu ik weet dat eigenlijk niemand er een verband mee kan leggen, ga ik de oorzaak ergens anders zoeken, want ik word er echt gek van!

    Bedankt dames en succes allemaal! :D
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Foliumzuur is een natuurlijke voedingsstof en heeft geen bijwerkingen. U kunt het dus met een gerust hart gebruiken, eventueel jarenlang. Het kan geen kwaad om het naast eventueel foliumzuurrijk voedsel gebruiken.

    Alleen bij doseringen van meer dan 15 mg per dag kan dit middel soms wat bijwerkingen geven. De belangrijkste bijwerkingen zijn dan:

    maagdarmstoornissen, slaap- en concentratiestoornissen, bittere smaak, levendige dromen, depressie, opwinding, verwardheid, irritatie en hyperactiviteit.
    Raadpleeg uw arts als u te veel last heeft van één van de bovengenoemde bijwerkingen, of als u andere bijwerkingen ervaart waar u zich zorgen over maakt.


    Dit vond ik op een site!
    Liefs, misspuma
     
  9. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Misspuma, wat goed! Hartstikke bedankt! Ik slik maar netjes 1 tablet per dag, maar je weet nooit of er misschien overgevoeligheid kan zijn! Nou, ik heb inderdaad last van levendige dromen, opwinding en verwardheid, maar dat heeft een hele andere reden! De spanning stijgt weer, want mijn NOD komt langzamer dichterbij...ik heb nog geen symptomen hoor, dus verwacht er niet te veel van. Toevallig voelde ik me net even niet lekker. Ik had echt hartstikke honger en tijdens het eten wilde het niet meer naar binnen! Ik ben ongeveer een halfuurtje misselijk geweest. Toen zei mijn vriend: Zou je misschien zwanger kunnen zijn? En ja, dan gaan de kriebels toch even door je lichaam! Maar we wachten rustig af....

    Liefs,

    Moontje ;)
     
  10. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0

    Hoezo, wat voor last heb je daarvan gekregen dan?
     

Deel Deze Pagina