Weet iemand vanaf wanneer je überhaupt weer mag vrijen na een spontane miskraam? Ik heb inmiddels begrepen dat de dag van miskraam de start van nieuwe cyclus is. Weet iemand of dat klopt?
volgens mij mag je meteen weer beginnen...dit hebben wij ook gedaan....er wordt wel vaak aangeraden er een maand tussen te laten zitten om je cyclus goed te kunnen bepalen....na een miskraam ben je vaak erg vruchtbaar.... Heel veel stekte trouwens(het komt veel voor maar het is niet niks!!!) ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!!
JE mag gelijk weer van start gaan, hebben ze mij toen verteld. MIjn baarmoeder was al wel schoon , zodra dat is kun je gewoon weer beginnen! succes en sterkte meid
Oke bedankt, de echo wees uit dat mijn miskraam volledig was dus schoon lijkt mij. Ik heb nu ook geen bloedverlies meer.
als je geen bloedverlies meer hebt kun je gewoon weer aan de slag. de dag van de mk is dan zeg maar de 1e dag van je cyclus. heb dit ook meegemaakt en ze zeggen idd dat je het beste een maand kunt wachten maar als je lichaam er nog niet klaar voor zou zijn gebeurd het toch niet. Ik was gelijk weer zwanger (geen menstruatie meer gehad tussen mk en nieuwe zwangerschap 5 weken na mk getest omdat ik nog niet ongi was terwijl dit tot weken kon duren werd mij verteld) en nu hebben we een heerlijke zoon van 5 en een halve maand en heb eergisteren weer positief getest.... dus gewoon lekker verder gaan als jullie dat willen. !!!
Inderdaad als je niet meer vloeit mag je alles weer. Een cyclus afwachten heeft misschien helemaal geen zin, ik was ontzettend onregelmatig na mijn mk. Gewoon weer proberen als je er aantoe bent...
De gyn zei tegen mij dat ik beter een maand kon wachten zodat ik bij een eventuele zwangerschap langer de termijn kon bepalen maar ik dacht zoek het maar uit Jullie maken maar een extra echo om te kijken hoe ver ik ben
De dag van de miskraam wordt inderdaad gezien als de 1e dag van je cyclus.. Hou er wel rekening mee dat deze cyclus wat kan afwijken van je normale cyclus.. Ik was de maand na mijn vmk gelijk weer zwanger, maar mijn eisprons was ongeveer 6 dagen later dan normaal..