Wie is er ook in augustus getopt en zou ook graag een lente/zomer kindje willen. Onze eerste is nu 8 maanden dus gaan nu voor de tweede. klets gezellig mee!
ik slik Maandag mn laatste pil. Dan wil mn vriend de eerste maand nog niet voor t echie omdat we nog een verre reis gaan maken in November. Ik ben sinds 2 dagen foliumzuur aan t slikken. En het maakt me niet jit of t een lente/zomerkindje word natuurlijk zou t leuk zijn omdat het dan snel raak mag zijn. Maar verder maakt het me echt niks uit. Vind het wel spannend allemaal. Ben 9 jaar aan de pil geweest. Hoelang duurde het bij jou de eerste keer? Heb je al een zoontjr of een dochtertje?
De eerste keer duurde het 3 maanden. We hebben een dochtertje. Zou leuk zijn als het nu een jongen wordt, van allebij 1. Maar goed als het maar gezond is.. dat is het belangrijkste.
Hallo dames! Wij zijn per 1 augustus gestart voor een 2e kleine.. Ik gebruikte geen pil, maar we gebruikten alleen condooms, inmiddels zijn we toe aan een 2e kindje.. erg spannend weer! Wij hebben een zoontje, zou dus erg leuk zijn als het een meisje is, hihi maar indd zoals marleen al zegt, als het maar gezond is! Ik heb deze week ergens mijn eisprong ( gebruiken geen ovutesten o.i.d.) dus deze week flink aan de klus! en hopen op een plakbeeb
joepie.. m'n vriend wil toch wel meteen voor t echie gaan vrijdag word ik als t goed is ongesteld nog van de pil. en dan gaan we er voor! @cayth hoelang duurde het bjj jullie de eerste keer?
@ lamee; aaah wat super dat je vriend toch direct voor het echt wil gaan! De spannende en zenuwslopende tijden breken aan hihi.. Bij ons was het bij de eerste in een keer raak.. dus érg benieuwd of het deze keer weer in een keer lukt zou wel erg fijn zijn natuurlijk! Ik heb er in ieder geval wel een goed gevoel bij! kan niet wachten tot dat ik weer zwanger ben, wat is dat toch een onwijs bijzonder gevoel..
nou inderdaad vind het echt spannend nu al hihi waren jullie erg misselijk of moe bij jullie vorige zwangerschap of hadden jullie veel last van andere kwaaltjes?
Pff wil je het weten? Haha tot week 17 kon ik wel minimaal10 x p.d. Naar de wc om te spugen, ben toen wel 10kilo afgevallen.. En vanaf week 14 tot week 19 aan de prednison gezeten omdat ik last had van galbulten, werd stapelgek van de jeuk over heel me lichaam.. Maaaar vanaf week 20 nergens last meer van en ondanks alles toch volop genoten van me zwangerschap!
Hey Ladies, Ik ben 10 augustus gestopt met de pil na 12 jaar. Ik ben 28 en we hebben eindelijk besloten om een stap verder te gaan. Ik zit nu natuurlijk in de 'ontpilfase' maar vindt het wel spannend. Bij mijn zus duurde het 1,5 jaar. Als ik een normale cycles zou hebben dan moet dit weekend mijn eisprong zijn. Eerst maar flink oefenen en dan zien we wel verder. Succes en ik blijf graag op de hoogte.
31 juli had ik de pil weer moeten slikken... Maar niet gedaan ... Afgelopen maandag weer mijn eerste menstruatie gekregen... Dus dit is de tweede ronde... Erg last van mijn hormonen (ontpillen) is geen pretje... Wel erg blij dat ik op dag 28 weer ongesteld ben geworden ... Succes allemaal dames!!!
@ Ingrid84; SUcces met oefenen!! en hopenlijk snel een plakbeeb! @ Lotje1986; Zo dat is wel netjes, op dag 28 weer ongesteld! Ik heb danwel zonder pil, maar ook altijd een cyclus van 28 dagen, ideaal! Nou wachten tot dat je ongi is gestopt, en dan lekker aan de klus! hihi
Hallo, Ik kom gezellig meekletsen! Wel niet gestopt in augustus met de pil, maar ik kan wel stellen dat we vandaag officieel de eerste ronde in gaan! Zooooo spannneend!!!! Ik ben enorm benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, was vanochtend al blij dat ik weer sinds hele lange tijd gewoon ongesteld mocht worden. Het is allemaal de eerste keer voor ons, dus alles is nieuw. Dus ben benieuwd wat me te wachte staat.
Ik ben niet in augustus gestopt met de pil, maar willen in deze maand graag voor een tweede kindje gaan ik ben nu ongesteld, eerste keer pas na de bevalling, daarna beginnen we met klussen We hebben dus een paar maandjes condooms gebruikt Ons frummeltje is bijna 4 maanden, maar we willen ze dicht op elkaar en bij de vorige hebben we er ook een jaar overgedaan en toen was ik 13 jaar aan de pil geweest vandaar Ps iedereen heel veel succes, vind het leuk om hier mee te lezen (heb ff mijn berichtje gekopieerd uit het topic gestopt augustus 2012)
Wat leuk dat jullie hier ook een clubbie gestart zijn voor meiden die vanaf nu snel zwanger willen worden. Ik zou me graag bij jullie aan willen sluiten. Wij beginnen volgende maand voor een tweede kindje. Onze zoon is, zoals je kan zien, nu 10 maanden! Hoop dat we allemaal veel geluk mogen hebben en dat we snel kunnen zeggen dat we zwanger zijn! Tot die tijd is het altijd fijn als je ergens je hart kan luchten. Zowel positief als negatief. Ik lees graag mee en probeer ook mee te schrijven! Gezellig!!
Ja heerlijk is dat he, even een 'uitlaatklep' waar je behalve bij je man je even lekker kunt uiten.. en vooral omdat je allemaal in het zelfde schuitje zit vind ik het erg fijn!
Ik sluit me bij jullie aan. Wij hopen volgende zomer een 2e kindje te krijgen. Ik heb een zoontje die net 1 jaar is geworden. We wilden eerst nog een half jaartje wachten aangezien het voorjaar van 2013 ons nieuwe huis opgeleverd word. Maar na een leuke zonnige verjaardag van onze zoon, zouden we het wel heel fijn vinden om weer een zomer kindje te krijgen. Ik ben 12 augustus gestopt met de minipil. De week daarvoor had ik nog een doorbraak bloeding gehad en na m'n laatste pil ben ik nog niet ongi geworden, al verwacht ik dat nu ook niet meer i.v.m. de doorbraak bloeding. Wij gaan nu ook voor de 1ste ronde. Het heeft 1,5 jaar geduurd voor ik zwanger was van mijn zoontje. Hopelijk gaat het nu wat sneller.
Wat ontzettend leuk dat er meerdere meiden zijn die ook een kindje hebben van rond 1 jaar!! Hebben jullie altijd de wens gehad dat er niet een te groot leeftijdsverschil tussen zat? Ik wilde vroeger al na een half jaar voor de tweede gaan, maar dat leek me nu toch een beetje snel. Zeker na alle medische dingen met mijn zoon. Gebruiken jullie ovulatietesten? Op de een of andere manier wil ik het gelijk goed doen en alles benutten om maar zo snel mogelijk zwanger te raken...haha!! Misschien herkenbaar?!?!?!
Haha, nee mijn man en ik hebben altijd gezegd; wij willen er minimaal 4 of 5 jaar tussen hebben.. maar het begon bij mij zoooo te kriebelen.. en bij mijn man kwam het op een gegeven moment ook wat meer, maar moest nog wel een beetje aan het idee wennen..dus uiteindelijk in de maand mei besloten om er in augustus voor te gaan! Wij gebruiken geen ovutesten, en ook temp ik niet.. Maar, ik had gister zo iets vreemds.. ik had tegen 19u even met mijn zoontje gedoucht, en daarna bleef het van onderen maar 'stromen'.. allemaal doorzchtig vocht verlies, echt waterdun! Ondanks dat manlief gistermiddag een lichte migraine aanval kreeg ( 2e in heel zijn leven, en uitgerekend deze week hmm) toch maar geklust hihi.. ondanks dat ik zei dat een dag niet ook niet erg is, wou hij echt geen kans missen Vond het wel heel schattig; nadat we hadden geklust liep hij naar de logeer kamer.. ik dacht waarom?? maar hij pakte een kussen, en die moest ik maar onder mijn billen leggen, zodat er maar niets uitkwam, en anders moest ik maar op de kop gaan slapen haha.. hij heeft de volle vertrouwen dat het in 1x raak is.. nouja we zullen zien! @ bloem85; gebruik jij ook ovutesten? of temp jij? voel je je eisprong wel elke maand?