Wordt woensdag dus spannend voor jullie Lov en Charisma. Duim voor jullie. En Charis kan wel zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Maar ik zou ook zo angstig zijn denk ik. Hier weer aftellen. Vandaag hopelijk dag 1 van geen bloedverlies danwel bruinverlies. Bijna weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. Neem nu tarwekiemolie. Schijnt te helpen om het baarmoederslijmvlies dikker te maken en bij de innesteling beter te laten gaan... Ben benieuwd.
@chanan ik hoop dat het nu wegblijft en dat je eindelijk verder kan ja! Ik hoop dat dat tarwekiemolie werkt het is het proberen waart toch Hier heb ik krampjes heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden! Nou we zullen wel zien!
Vorige week...........maar dat de streep lichter is betekent demk ik dat het hcg afneemt en daar ben ik zo blij om.
Ja dat bedoel ik ook inderdaad. De eerste test is zeker veel duidelijker hoor, denk ook dat he hcg nu afneemt
Ziet er goed uit Lov!!! Duim voor je! Hier sinds gisteren weer rood en bruinverlies. Gebeld met de gynaecoloog. Ze vroeg of ik actiever geweest was. Komt er dus op neer dat sporten nog niet mag. En nog steeds veel rusten. Baal er behoorlijk van. Als het donderdag nog zo is mag ik weer bellen en kan ik waarschijnlijk langs komen. Wel een fijn idee want volgende week donderdag ga ik voor een week naar Hongarije.
Kennelijk niet. Ik had twee weken rust begrepen. Maar helaas. Wordt dus langer. Ben ook zo geduldig. .... Maar goed nog twee nachtjes slapen en goed nieuws voor twee! Toch lov. Hier komt het ook wel goed.
Dat is raar lov. Toch wel heel apart. Ben benieuwd. Dan zou er toch wat moeten zijn. He bah. Alweer besproken met de gynaecoloog? ?
Hoi hoi Ik heb getest zou eigenlijk pas morgen testen maar kon niet wachten voelde me beetje duizelig en misselijk! En de test is licht positief whaaaahhhh pffff ben blij maar ook heel angstig nu! Hierbij ook een foto van m'n test!! Hij is nog wel licht he? @chanan vervelend dat je weer bloedverlies hebt nou meid even rustig aan doen. Echt balen dat je niet gewoon verder kan Lov ben blij dat je morgen een bloedtest krijgt en je dan weet hoe hoog je hcg is want van die testen word je ook niet veel wijzer!!!!!! Hoe laat mag je? Nou Pfff hier ben ik nog in schock en best angstig nog :-s