Hopelijk is het dan raak bij jou. Ik ga iig voor je duimen! Eind van de middag is mijn menstruatie toch doorgezet. Ik ben blij dat ik eindelijk weer een beetje inzicht heb in mijn cyclus. Ik had even teruggerekend en 31 juli had ik mijn eisprong en pas die nacht zijn we begonnen met klussen dus helaas net gemist. Maar we gaan het de volgende ronde gewoon weer proberen!
Fijn dat het toch op gang is gekomen! Hier nog steeds niks. Bij mn eerste zwangerschap had ik enorm pijnlijke borsten, en dat heb ik nu niet. Daarom denk ik ook steeds dat het toch niet raak zal zijn. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn. We gaan vanaf morgen een weekendje weg, en ik heb expres geen zwangerschapstest meegenomen, anders ga ik mezelf helemaal gek maken haha! Dus nu kan ik pas testen als we dinsdag avond thuis zijn, en dan wil ik het toch ook doen met ochtendurine, dus dan wordt het woensdagochtend. Ik hoop dat het positief is, zo niet dan snap ik helemaal niks van mijn cyclus even afwachten nog
Even een berichtje vanuit mn vakantie adresje. Mn man is toch even douchen. Net ongesteld geworden. Ben aan de ene kant heel opgelucht! Zit op 35 dgn na mn miskraam. Dus 1 weekje verschoven mn cyclus. Nu kunnen we mooi weer op nieuw beginnen!