@eva82 gefeliciteerd en fijn dat hetzo snel is gegaan en bijna weer een echo. Dat vond ik zo leuk bij mijn eerste de echo's
Bedankt Lili79! Ik ben wel een stuk onzekerder geworden door die stomme miskraam, vooral de eerste weken tot aan de termijnecho was ik echt heel erg gespannen en bang voor weer een miskraam. Nu ben ik nog steeds snel van de wijs te brengen (bijvoorbeeld door mensen die vinden dat mijn buik nog klein is). Ik had trouwens in het begin ook het idee dat er maar weinig mensen dit meegemaakt hebben in mijn omgeving, toch hoor ik, doordat ik er zelf heel open over ben en mijn ervaring deel, gaandeweg in de maanden na de miskraam dat er toch meer mensen zijn, en ook dat zij het als een heftige gebeurtenis hebben ervaren net als ik. Voor mij een troost om hun ervaring te horen en gelijkenissen te vinden in mijn eigen situatie. Ik kan me altijd een beetje ergeren aan info die je dan op internet vindt: het verloopt als een zware menstruatie...echt niet, ik ken niemand die zo menstrueert. Er zal vast wel variatie in zijn (hoe eerder een miskraam hoe minder heftig?). Het is gewoon iets super heftigs om mee te maken en je wordt er onzeker door. Toch, ik ken dus van al die mensen niemand die uiteindelijk geen gezond kindje heeft gekregen (!!!!!!!), dus meiden, ondanks alle onzekere gevoelens, die er ook mogen zijn, blijf positief het gaat goedkomen!!!!!!!!!!
@ eva82 is het je eerste? Ik had namelijk bij mijn Zoontje ook heel lang een kleine buik, op mijn werk waar ik dan wel ruime kleding draag vroegwn ze zelfs waar ik zolang geweest was toen ik zwangerschapsverlof had gehad, dus maak je daar alstjeblieft niet druk om. Je moet proberen te genieten want de 40 weken zijn zo voorbij En dat heb ik ook dat het fijn is om te horen hoe andere het ervaren en om het er over te hebben
Ja, ik heb 3 kinderen, 1 van bijna 17, 1 van 3,5 en van 1,5 jaar. over die van 17 hebben we rum 3 jaar gedaan die van 3,5 ruim 5 jaar die van 1,5 was dus van de positieve test na 6 weken. Gekke is dus dat ik over kindje nr 1 en 2 jaren heb gedaan, en nu de afgelopen 4 jaar tijd 4x zwanger ben geweest (waarvan dus 1 vmk met 4,5 week en een ma met 13 weken)
@mamabri zo dan dad apart ja maar in ieder geval 3 fijnr kinderen en das fijn @eva82 bij je eerste maak je je al snel druk om maken dingen en dat snap ik herl goed als het ons lukt zal ikdat oom hrbben ondanks dat het dan mijn 2de wordt. Ik hoop in ieder geval dat je een mooie echo hebt met 20 weken
Denk dat je altijd wel onzeker bent na een miskraam. Maakt niet uit hoeveelste zwangerschap het is. Maar trek je vooral niets aan van wat anderen zeggen. Geniet ervan het wondertje is er zo!
@ dolfijn83 dat denk ik ook wel ja gelukkig pas mijn eerste mk en hoop er niet nog een te krijgen en ik zie dat je 12 dagen over tijd bent hopelijk dit keer wel goed nieuws. Laat het even weten als het zo is, ook als het niet zo is
Heb nog geen kans om een nieuwe banner te maken. Het was bij mij niet raak. Zit in een nieuwe ronde. Was 14september ongesteld geworden. Zit nu te wachten op de eisprong(27/28 sept)
Ik heb 9-9 een mk gehad en wacht nu ook op mijn cyclus. Ik zou eind deze week begin volgende week mijn ei moeten hebben. Ik hoop dat ik gauw weer zw ben, lijkt me wel extra spannend na een mk!!! Succes dames en sterkte
Wat naar meiden! Hopelijk komt het snel. Ik heb in juni een mk gehad met 7 weken. Niet mn cyclus afgewacht en weer geprobeerd. Gelukkig was het meteen raak. Hopelijk blijft het goed gaan. Maar het kan dus ineens snel gaan!
Hier ook gelijk weer zwanger na de mk. Het is idd heel spannend! Sterkte meiden en succes met opnieuw zwanger raken..!
@dolfijn dit is pas weer mijn eerste cyclus. Had pas tien weken later mijn eerste menstruatie. Daar baalde ik wel van want alles lag gewoon zolang stil. Nu zijn we dus weer voor de eerste keer bezig @ gaab27 dat zou fijn zijn hopelijk gaat het bij jou sneller dan bij mij @baily1987 wat fijn zeg ik kon eigenlijk niet anders dan afwachten want voor en mij mk had ik een erg onregelmatige cyclus en was maar goed ook want kwam pas na 10 weken. Ik duim voor je dat alles goed gaat. @baukje1985 ook fijn zeg en duim voor je dat nu alles goed gast want 1 mk is merr dan genoeg
hallo allemaal! ik heb begin aug een miskraam gehad met 6+3 weken.. ik moet zondag op maandag ongi worden..hoop het niet eigelij hihi. ik heb vanochtend nog getest was negatief.. nu twijfel ikdus of mijn laatste bloeding wel mijn ongi was..mijn vk zei van w el.. nou ik wacht gwn tot zondag en dan maar weer testen. voor de andere succes! xx
Ik snapdat je hoopt dat het niet zo is ik hoop het ook voor je. En naar de je ook een mk hebt gahad. Nooit leuk. En als je vk het zegt moet je er masr vanuit gaan en het goede hopen.
Hoi, Ik heb in april en mei dit jaar een miskraam gehad, Tot op heden nog niet zwanger helaas. Wachten duurd lang......
@junibloem ja erg he heb ik ook. En 2 maal linkt mij erg heftig vond ik van een keer al. Hopelijk wordt je snel zwanger
Ja laten we maar hopen dat we snel zwanger worden... En dat ze blijven plakken Moet maandag voor het eerst naar de gynocoloog, dus spannend.