Ik heb begin augustus een miskraam gehad en na 7 weken werd ik weer ongesteld. Ik ga deze ronde ovulatietesten gebruiken omdat ik meestal langere cyclussen heb van rond de 40 dagen.
Zelfde hier. In juli een miskraam gehad. Daarna kwam mn cyclus niet op gang. Met Provera eindelijk na 62 dagen ongesteld geworden. Zit nu op dag 11 en gebruik sinds 4 dagen ovulatietesten. Ben benieuwd hoe lang het allemaal nog gaat duren.
Ik ben na mijn vmk direct weer zwanger geworden en heb geen normale menstruatie meer gehad. Ik ben vanaf de mk direct tarwekiemolie gaan slikken en heb zelf het gevoel dat het een positieve bijdrage heeft geleverd voor de innesteling. heel veel succes voor allen die nog wachten op een mooie positieve yest. Ik duim voor jullie!!!
@ilyen ik wacht deze ronde af en ga dan mssn ook maar doen @xelles mijn 1ste menstruatie was pas 10 weken later net een dag voordat er een echo plaats zou vinden waarom het zo lang duurde @bbxx wat fijn zeg dat het zo snel is gegaan gefeliciteerd meid en je bent al over de helft zag ik
Ooooohw ladies.. Hier nog een... In mei miskraam gehad en nu telkens een teleurstelling... Ik hoop zo op deze maand, word er zo onzeker van
Hoi meiden, Hier ook in augustus een vmk gehad van een tweeling na 35 dagen werd ik weer ''netjes'' ongesteld (daar ben ik nu bijna vanaf) We hebben er ruim een jaar op moeten wachten voordat de eerste positieve zwangerschapstest zich aan diende..ik hoop me heel mijn hart dat het nu niet weer een jaar gaat duren maarja dat is afwachten..ik gebruik ook iedere maand ovulatie testen maar heb me voorgenomen dit nog één ronde te gebruiken en dan kap ik ermee wordt er soms helemaal gek van en dan zien we wel..
@elsa84 klote voor je meis en ik snap dat je er onzeker van wordt maar je moet hoop houden want ik zag dat je nog niet onwijs lang bezig bent, voor je gevoel denk ik wel, dus hou hoop doe ik ook hoe zwaar het soms ook is. Eens komt het goed en ben je dolgelukkig met je wondertje @starry wat rot zeg ben je al zo lang bezig krijg je dit. Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dar het snel lukt en wat jezelf ook zegt dat het niet weer zo lang gaat duren
Nou ja ik zou zeggen zie mijn onderschrift. Alles kan. Wat mij vooral heeft geholpen is positief blijven en erg genoeg ben ik erg nuchter van mezelf. En je doel voor ogen houden en dat is het krijgen van een kindje. Ik zelf was van de eerste mk het meeste in schok, daar had ik het even moeilijk mee als er weer iemand zwanger was enz en naderhand dacht ik het zal ook niet he, hoopte dan maar dat het snel klaar was en we weer doorkonden. Met dien verstanden dat je denkt van och we zien wel wanneer de derde komt en tot onze verbazing was het meteen een plakkerd. Hihi. Het gaat zoals het gaat. Tip ga lekker vaak op vakantie zodat je helemaal uit je omgeving weg bent en dan komen die zaadjes vaak goed samen met de eitjes is onze ervaring hihi. Omdat je dan toch allebei meer ontspannen bent. Xxx joyce succes dames