Zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aroma34, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik en mijn man zijn sinds mei dit jaar bezig voor ons eerste kindje.
    Eerste ronde waren we direct zwanger.. helemaal blij natuurlijk.. maar helaas eindigde dit in een MA.
    Nu zitten we inmiddels in ronde 4.
    Voordat ik met de pil begon en ook toen ik met de pil stopte had ik altijd elke maand pijnlijke opgezette borsten enkele dagen voor mn menstruatie. Ik was ook altijd erg regelmatig ongesteld en ook door mn pijnlijke borsten wist ik altijd dat mn ongi eraan kwam.
    Alleen na mn miskraam is dat anders. Ik ben wel nog steeds erg regelmatig ongesteld, cylcus van 27 dagen. Dus dat is niet veranderd. Maar ik heb nu totaal geen pijnlijke borsten vlak voor mn ongi.. gewoon niets! Dat vind ik zo raar, en maak me toch wel beetje zorgen erom. Herkent iemand dit?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Om te beginnen vervelend om te moeten lezen dat het is fout gegaan.

Ik heb elke maand wel iets anders of juist helemaal niks. Maar het is nu een jaar geleden dat ik een bbz heb gehad en vanaf dat moment is mijn lijf echt wel veranderd ondanks dat ze in het ziekenhuis zeggen dat het niet kan. Het is toch echt zo. Mijn cylcus is ook regelmatig, maar toch merk ik gewoon veranderingen.
    Je lichaam krijgt toch iets te verwerken dus kan het er ook op reageren.

Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn en goed blijft gaan deze keer.

3. logo

logo Niet meer actief

Vervelend he dat je lichaam veranderd. Ik herken je klachten. Na iedere zwangerschap reageerde mijn lichaam ook anders. Zelfs maandelijks reageerde mijn lichaam anders. Had soms veel klachten en soms helemaal niets.
    Het kan dus allemaal.

4. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    @Esther; ja dat gevoel heb ik ook. Niks is veranderd behalve dat ik dus geen pijnlijke borsten meer heb. Ook nu moet ik dinsdag ongesteld worden, en normaal gesproken zou ik dus al 3 dagen pijnlijke borsten moeten hebben, en nu..totaal niet!!

@Logo; ja ik mn lichaam is echt totaal anders nu. Heb elke ronde ook allemaal klachten. Toevallig deze ronde niet. En telkens denk ik van nou mn borsten zijn toch niet gevoelig dus zal wel niet raak zijn. Is natuurlijk totale onzin. Maar het was voor mij wel een houvast.

5. logo

logo Niet meer actief

Frusterend he?!
    Het stomme is dat het bij iedere zwangerschap ook weer anders is.

Deel Deze Pagina