Acupunctuur voor irregulaire cyclus WERKT ECHT!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Teentje, 16 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teentje

Teentje Lid

14 aug 2014
    59
    1
    8
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    Ik deel dit even omdat ik zeer tevreden ben :))
    Ik heb een irreguliere cyclus van meestal 16, a 17 dagen en dan soms rond de 41 dagen waar door ik vaak ook geen eisprong heb. Nou 3 weken geleden begon ik met acupunctuur en mijn menstruatie begon deze keer op dag 26! + een positieve ovulatietest :)) dus al heel snel richting een normale cyclus!

Omdat ik dus zelf heel positief ben over deze behandelen dacht ik het even te delen misschien dat andere dames met een irreguliere cyclus er iets aan hebben.

Deze zelfde acupuncturist heeft ook mijn eerdere bevalling ingeleid met 38 weken (hoge bloeddruk dus het moest op medisch gebied, maar een inleiding met oxytocine vond ik niet prettig wegens een verschrikkelijke ervaring met oxytocine en een weeën storm die ik niet kon handelen bij mijn 1e bevalling) dus gingen wij het eerst met acupunctuur proberen) nou 4 uur later werd onze dochter geboren.
    Zonder maar ook 1 wee te voelen t/m 8 cm ontsluiting.

het werkt echt!

Dus twijfel je over acupunctuur dan echt probeer het! ;)

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Wat fijn zeg!
    Nu snel hopen op een positieve test!
    Succes!

3. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow bijzonder!
    Is dan 1 behandeling voor je voldoende om je menstruatie regelmatig te houden?

4. Teentje

Teentje Lid

14 aug 2014
    59
    1
    8
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    Ik heb tot nu toe 2 behandelingen gehad maar de acupuncturist zegt dat het gemiddeld 6 behandelingen duurt voor dat je menstruatie weer regulier is, dus ik ga zeker nog 4 keer heen en hopen op de best :)

Gelukkig valt acupunctuur ook onder een heleboel zieken kosten verzekeringen :)

5. Teentje

Teentje Lid

14 aug 2014
    59
    1
    8
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    even een update!!

Mijn eisprong was nu ook op dag 14! Gaat de goede kant op

Acupunctuur i love uu! :p

Deel Deze Pagina