zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ninajoy, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninajoy

ninajoy Lid

30 nov 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamalove2014, Hcg blijft maar 2 weken na het verliezen van je kindje in je lichaam. Teminste dat zei de vk tegen mij Dit lijkt me dus gewoon een positieve test! Gefeliciteerd!!!
    @steffiekeVO hoop ook voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen zijn! Succes!

Merk wel dat ik weinig meer snap van mijn eige lichaam.
    Vandaag 3x met vlagen heel erg misselijk geweest en pijnlijke borsten. Zou dit bij een miskraam horen?

2. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Ik heb ook een vroege miskraam gehad na 5 weken zwangerschap en we zijn gewoon weer meteen verder gegaan! Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

3. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Na mijn curettage 1 maand overgeslagen en daarna weer bewust voor gegaan. 11 weken daarna had ik weer een positieve test in handen (die maand door omstandigheden 1x sex gehad, dus echt puur geluk )
    Inmiddels trotse moeder :D

voor nu sterkte.... als jullie er weer voor willen gaan, dan gewoon doen! En ja het klinkt suf, maar het is echt zo.... probeer het een beetje los te laten

succes

4. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik heb in augustus een miskraam gehad. Maand erna direct weer zwanger (dus geen ronde ertussen). Inmiddels 15 weken zwanger. Het kan dus wel!

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Die 2 weken is geen standaard hoor... Dat hangt toch echt af van hoe lang je zwanger was voor het misging.

Deel Deze Pagina