Vorige week zat ik nog op mijn roze wolk na een positieve zwangerschapstest zaterdag, helaas duurde die maar kort. Donderdag begon ik bloed de verliezen, en gister ook menstruatiepijn erbij. Vandaag is het gestopt, en vanmiddag was de zwangerschapstest negatief. Een miskraam dus. Volgende week krijg ik nog een echo ter controle. Nu vraag ik mij af hoe het zit met weer zwanger worden. Kunnen we het nu gelijk weer gaan proberen of beter eerst pauze inlassen? En hoe zit het nu met mijn cyclus?
aaahwww.. wat naar! sterkte! Wanneer je niet meer vloeit kun je er weer gewoon voor gaan. echter kan het ook wezen dat je lichaam van t padje af is.. Zelf hoorde ik veel verhalen van meiden die na mk binnen 1of 2 maand zwanger waren. Helaas hoor ik bij de overige , dat t langer duurd... iig heel veel sterkte en succes!
Zou kijken hoe je cyclus weer opgang komt en het dan weer gaan proberen. .geef het wel de tijd he want het is niet nix allemaal..sterkte meid!
Wat naar! Ik heb het vorige maand ook gehad, was 5,5 week zwanger... Ik heb geen contact opgenomen met de verloskundige, omdat ik 5 dagen heb gevloeid. Dus eigenlijk een gewone menstruatie. Wij zijn er gewoon weer gelijk voor gegaan. Mijn cyclus was deze maand 26 dagen. Was blij dat ik wel weer gewoon een eisprong heb blijkbaar... Hoop dat het heel snel weer raak is, en voor jou natuurlijk ook!! Sterkte! Een miskraam is echt niet niks! Ook niet als je het pas net weet...
Ik he vorige ronde een miskraam gehad en was gelijk daarna weer zwanger. Het kan dus. Maar je kan ook een cyclus afwachten zodat je precies weer weet hoe je cyclus loopt. Sterkte meis! Hopelijk is het heel snel weer raak!!
Ik had precies hetzelfde als jij. Toen ik voor controle kwam zag de gyn een eitje die op springen stond en zei letterlijk: meid, als je wil moet je er nu voor gaan en het was raak! Ik dacht ook dat het beter was om eerst een ronde te wachten maar dat was dus niet zo.
Oh wat naar, ik ken het heel goed. Weet je hoe ver je was? Wij kregen destijds in het ziekenhuis te horen dat we de volgende menstruatie af moesten wachten. Maar dat was omdat er anders geen zicht was op mijn cyclus en dat was onhandig ivm de IUI. In principe kun je er meteen weer voor gaan. Je baarmoeder heeft wel een heel reinigingsproces doorstaan na een miskraam en dat kan bevorderlijk zijn voor innesteling van een nieuwe zwangerschap. Vraag is alleen wanneer je eisprong zal zijn, dat kan snel zijn, maar voor velen duurt dat helaas soms lang. Ik hoop heel erg voor je dat je snel een goede en fijne zwangerschap zult hebben. Veel sterkte!!!
Hier hetzelfde. Wij hebben besloten deze maand niet bewust echt te proberen zwanger te worden om het een plekje te geven, maar we lassen ook niet echt een pauze in. Gewoon iets meer rust inbrengen in het zwanger worden. Sinds vandaag is het bloeden zo goed als gestopt, dus we zullen zien. Of je echt moet wachten is denk ik persoonlijk, hoe jullie er tegenover staan. Veel stekte en succes
Hè wat vervelend. Sterkte. Een miskraam is niet niks. Naar mijn weten kun je gewoon na je mk wel weer verder gaan. Misschien kun je wel beter eerst je cyclus afwachten. Ik hoop voor jou dat je lichaam niet erg van slag zal zijn. Ik heb in december een miskraam gehad en heb nog steeds mijn cyclus van de regel.
Veel sterkte! Ik heb een miskraam gehad in april van dit jaar. We zijn gelijk verder gegaan. De gynaecoloog zag geen reden om het niet te doen. Toen de tweede ronde weer zwanger geworden. Succes en ik duim voor je!
Bedankt allemaal voor de reacties. Miskraam was met 5 weken. We hebben besloten om geen pauze in te lassen maar om ook niet actief bezig te gaan. Ik weet niet wat mijn cyclus zal doen, dus we zien het wel gewoon even aan. Mocht dat dan toch te lang duren dan kan ik altijd nog met ovulatietesten beginnen. Maar eerst eens aankijken.
Bah wat naar zeg! Hier ook vorig weekend een miskraam gehad. Laten het ook deze maand op z'n beloop. Nog geen gedoe met ovulatie testen. Even gewoon genieten van elkaar en hopelijk snel weer zwanger!