Haha gewoon even een vreugde kreetje hier hoor! Afgelopen maanden met ovulatietesten en een app gewerkt aangezien er bij mij officieel pco is vastgesteld. Ik heb eerder de mazzel gehad om in de eerste ronde zwanger te raken van ons meisje...maar tjsa de gyn gooide dat toch echt op geluk aangezien er op de echo's echt erg goed pco te zien is Nu we voor onze tweede spruit aan het proberen zijn vond ik het dus wel heel spannend en toen na het ontpillen ik een eerste cyclus van 54 dagen had hield ik mijn hart al vast! Maarrrr....nu twee rondes verder (bezig in ronde 3) heb ik dmv ovulatietesten uitgevogeld dat ik dus na mijn zwangerschap opnieuw heel veel geluk lijk te hebben en dus gewoon een cyclus en dus ook een ei heb! Welliswaar een ietwat korte LF van 11 dagen, maar dat is volgens mij net op het randje van acceptabel toch? Ik ben hier zo ontzettend blij mee! Moest ik even kwijt
Heel herkenbaar! Ik heb ook PCO en een cyclus waar je heel verdrietig van wordt. Ons eerste kindje is na een Mmm geboren en nu spontaan en ongepland zwanger van ons 2de kindje.. Deze eisprong kwam ook onverwachts en meteen zwanger! Nu nog een week of 6 geduld dan mogen we ons 2de kindje verwelkomen Snap dat je ontzettend blij bent met je ei! Hopelijk snel een positieve test!