5 weken na miskraam, zwanger? Of gewoon nog geen nieuwe cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ikke151187, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke151187

12 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

In augustus bleek helaas dat ons 3de wondertje nog even op zich wilde laten wachten. De miskraam is nu bijna 6 weken geleden begonnen en was voor mijn gevoel niet meer dan een flinke menstruatie.

Nu ben ik in afwachting op mijn volgende menstruatie maar die is er nog niet. Wat denken jullie gewoon even afwachten want dat kan even duren na een MK of zal ik toch een test doen? (Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus 28 dagen precies).

Als vast bedankt voor de gene die de moeite nemen om even met mij mee te willen denken :)

Groetjes Ikke

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou gewoon een test doen. Je cyclus kan idd langer zijn door de miskraam maar je kunt ook best weer zwanger zijn.

3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid een test doen, dan weet je waar je aan toe ben! Maar kan ook altijd zijn dat je cyclus wat langer is! Hoop voor je dat je test positief is!

4. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Zou voor de zekerheid ook testen.

Ik had gewoon weer netjes na 28 dahem mijn menstruatie, maar bij mij ging het met ruim 5 weken al mis.
    Het kan ook afhankelijk zijn van hoe ver je in je zwangerschap zat dat het mis ging, want vaak is het nog gehalte dan hoger.

5. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Heb je tussendoor nog getest of de zw testen weer wit waren?

Bij mij duurde het wel even voordat het weer op gang kwam na de mk. Dat was in feb sindsdien geen "normale" cyclus meer gehad. Het lijkt erop dat het zich nu eindelijk gestabiliseerd heeft.

Mijn gevoel bij jou zegt dat het ook nog op gang moet komen. Hoelang was je zwanger? Daar kan het ook aan liggen.
    Iig succes en ik hoop natuurlijk dat je heel snel zwanger bent. X

6. Ikke151187

12 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik was 8 weken zwanger en heb tussendoor niet getest. Heb ik helemaal niet aan gedacht. Daarom vind ik het nu idd wel lastig als ik ga testen kan het natuurlijk ook nog van de vorige zwangerschap positief zijn.

Ik ga donderdag testen dan is het 6 weken na de MK ik ben benieuwd.

Tnx voor jullie reacties :)

Deel Deze Pagina