Zwanger worden na miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopelovebelieving, 22 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopelovebelieving

Hopelovebelieving Nieuw lid

22 mrt 2024
    2
    3
    1
    Vrouw
    Hoi meiden,

ik ben nieuw hier, ik wil eigenlijk gewoon wat steun halen uit goede verhalen.
    Na 10 maanden ware wij helemaal op onze roze wolk toen ik een positieve test in handen kreeg.
    Week daarna ging het helaas mis en eindigde dit in een vroege miskraam 4+6 weken.
    Ik heb deze maand nadat het bloeden gestopt was een negatieve zwangerschapstest in handen gehad.
    Ongeveer uitgaand van mijn cyclus begonnen met ovulatie testen en gelukkig vond ik een mooie piek.
    ik ga er ook vanuit dat mijn cyclus dus niet teveel in de war is.

nu mijn vraag, hoelang duurde het bij jullie tot jullie weer zwanger ware? Wij wilde dit zooo graag en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik weer zwanger mag zijn.

Veel liefs,

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hoi hoi, heel veel sterkte dit verlies te verwerken.

Hier vorig jaar juni een missed abortion gehad met 7 weken. Tijdens de echo was er een leeg vruchtzakje te zien helaas. Inmiddels bijna een jaar verder en nog geen positieve test mogen hebben.
    Hopelijk is het jullie snel gegund weer zwanger te mogen worden en te blijven :)

Hopelovebelieving vindt dit leuk.
  3. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Hey ik heb op 10 januari een miskraam gehad. Ik was toen net 6 weken. Gelukkig zonder medicatie alles verloren. Op 17 januari ook t vruchtje gezien:( t bloeden is gestopt op 22 januari en mijn controle echo schoon. precies 5 weken daarna werd ik weer ongesteld (27 februari) en nu wachtend op mijn menstruatie alweer, uitgaande van een cyclus tussen de 26 en 29 dagen word ik dus normaalgezien vandaag/morgen/overmorgen ofzo ongesteld.. maar hopelijk niet natuurlijk want wil heel graag weer snel zwanger zijn:oops:

Hopelovebelieving vindt dit leuk.
  4. Hopelovebelieving

Hopelovebelieving Nieuw lid

22 mrt 2024
    2
    3
    1
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties, wij zijn van het weekend redelijk overdonderd.
    Na mijn miskraam begin deze maand hebben wij 25 dagen later weer een positieve test.
    Tot nu toe lopen ze netjes op, dus ik hoop op alles dat het deze keer beter gaat!

hopelijk hebben jullie ook snel een mooie test in handen✨

Petitefleur, Humbly89 en WardaRose vinden dit leuk.
  5. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    gefeliciteerd!!!

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

7. Nice88

Nice88 Lid

15 apr 2024
    10
    1
    1
    Vrouw
    Van harte ten eerste met je positieve test.
    Ik heb in feb een miskraam gehad met 10 weken medicatie gehad en alles kwam meteen los hele vrachtzakje verder weinig pijn gehad , was 3 weken later ongesteld geworden en heb 7 april mijn eisprong gehad en zit nu te wachten tot ik kan testen wil ook zo ontzettend graag weer zwanger zijn

Deel Deze Pagina