Mijn droom was altijd 3 kinderen Inmiddels 3 mk en 2 mooie zoons. Nu wil ik wel graag nog 1 3de. Maar ik ben heel erg dat ik teleurgesteld zal zijn als het weer 1 jongen is. (Al zou ik daar ook superblij mee zij natuurlijk ) en een 3de ks hoe meer ks hoe meer risico En wanneer dan 1 derde 😂🙈 keuzes maken lastig
Ik vind de derde zo leuk! Ze heeft ons leven echt heel veel mooier gemaakt en het is zo'n heerlijk meisje. Ik hoopte ook op een jongetje. Maar tevergeefs. Inmiddels zwanger van de vierde.... weer een meisje 😂
Oh wat leuk pff 4 meiden haha gefeliciteerd! Was je niet teleurgesteld? Kijk ik wil graag 1 derde ongeacht geslacht maar na 2 jongens is logisch day je een lichte voorkeur hebt 🙈
Ik heb er geen 3 vh zelfde geslacht maar ik denk dat die teleurstelling snel over is hoor Ik was bij de 3e teleurgesteld dat het geen meisje was. Bij de 2e ook wel maar veel minder. Toen wilde ik gewoon een kind. Dus toen de 3e geboren was werd ik echt overvallen door een immens gevoel van geluk. Hij was en is zo'n droppie 😍 maar die voorkeur en wens voor een dochter blijft. En dat mag, zolang een derde jongen net net zoveel liefde wordt ontvangen. Dat zou ik niet anders hebben met 4 dochters. Ik kom zelf uit een gezin met 4 meisjes en hoewel dat in de puberteit strontvervelend kon zijn vind ik het nu heel leuk.