Esther ik denk dat er niet zoveel mis is met je temperatuur hoor. Bij mij is mijn temp na eisprong de ene maand rond de 36.8 en dan weer 36,9 of zelfs 37. Ik heb ook wel eens een rond gehad met temps rond de 36.7. Sterker nog, dat is deze ronde zo, vooral 36.0-36.75 en maar 1 dag boven de 36.8. Je moet ook zeker meenemen dat de waardes altijd wat afwijken omdat je niet secuur meet (niet met een ovulatiethermometer), wellicht had je dan een duidelijker verloop gezien, omdat jouw thermometer waardes afrond. Ik denk wel dat de lijn die FF zet klopt! Toevallig heb ik ook vorige week vrijdag mijn ei gehad, dus nu ook 7 dpo. Maar heb al bij een echo gezien dat mijn baarmoederslijmvlies super dun is (5mm) en mijn follikel doorgegroeid is tot een cyste van 4.5 cm, wat blijkbaar ervoor zorgt dat je minder progesteron hebt, dus dat is ook niet zo best. Daardoor ga ik er niet vanuit dat het raak is en dat zou ook beter uitkomen, want ik krijg over twee weken een hysterscopie (gaan ze met cameraatje in mijn baarmoeder kijken). Merk je al wat aan je lijf? Hoop deze ronde?
@Frummels Dat is waar. Deze maand had ik eerder al een paar dagen 36.8 terwijl ik dat voorheen nooit tot zelden had. Maar ik had verwacht dat mijn temp. nog meer zou stijgen, dat doet hij meestal richting de 37 namelijk. Ik hoop maar dat ik gewoon een eisprong gehad heb. Wat spannend allemaal bij jou zeg. Kan dit dan aanleiding zijn van de miskramen? Ik voel nog niets, was bij mijn zwangerschappen ook zo. Kreeg toen pas later klachten. Als ik een eisprong gehad heb was dat denk ik afgelopen zaterdag of zondag dus zit nu op 6-7 dpo. Als het deze maand niet gelukt is ga ik een thermometer met 2 cijfers achter de komma kopen Even off topic maar ik ben zo trots. Een van de baby mobiles die ik maak is in het nieuwe anti rook reclame spotje gebruikt. Je ziet hem hangen boven het ledikantje
Aan je kaartje te zien weet ik bijna wel zeker dat je een eisprong hebt gehad. Ik zou daar wel gewoon vanuit gaan! Zo'n ovulatiethermometer is ook niet zo duur gelukkig, 4 of 5 euro online (sensitest.nl of zwangerenkids.nl) Nou de progesteron niet als aanleiding. Ik had bloedingen tijdens mijne eerste zwangerschappen en heb bij mijn laatste zwangerschappen utrogestan (progesteron) gebruikt. Ik kreeg geen bloedingen meer maar toch ging het mis, dus het is niet de volledige verklaring. Ik las het net in een ander topic en zag ook je site: super mooie site zeg. En wat maak je leuke dingen! Gefeliciteerd met je commerical. Van welke reclame is het, dan ga ik even opletten.
@Frummels Ok nou hopen maar dat er iets uit komt en ze je kunnen helpen mocht er iets gevonden kunnen worden. Dank je Het spotje is van helpeenstopper.nl wordt uitgezonden op Ned 1-2-3 Het is een beetje sluik reclame hier natuurlijk met de juiste doelgroep. Zo is het uiteraard niet bedoeld maar ben gewoon heel trots.
Dat snap ik en dat mag ook! En wat leuk dat je zo creatief bent (of maak je die dingen niet zelf maar koop je ze in?) Ik ben zelf ook veel aan het breien en haken, maar dan voor de lol. Ik maak vooral kraamcadeautjes voor vriendinnen.
@Frummels Ik maak alles zelf, het is ooit als hobby begonnen en nu verdien ik mijn brood ermee. Haken en breien doe ik ook af en toe als ontspanning s avonds op de bank
He bah Esther wat balen dat je ongesteld bent geworden. We lopen opnieuw gelijk op, ik zit vandaag ook op cd4! Hoe is het met je? Trek je het nog een beetje?
@Frummels Jij dus ook ongesteld geworden. Ik trek het nog wel maar baal wel dat het zo veel langer gaat duren. Ik dacht 'dat doen we wel even' omdat ik hiervoor snel zwanger raakte (6,1,4 mnd.). Op naar de volgende ronde weer. Hoe is het bij jou?
Ik wist al bijna zeker dat ik niet zwanger was doordat op de echo op 4dpo was te zien dat m'n bms super dun was (5mm) en m'n follikel een cyste van 4,5 cm was geworden, wat blijkbaar je progesteron drukt (waar ik al weinig van heb). En ik heb volgende week m'n hysterscopie dus vind het ook niet zo erg want anders had ik die moeten cancellen en die wil ik wel heel graag. Ik zou er wel graag deze maand voor gaan maar m'n man wil dat niet dus sta nog even op pauze denk ik. 10 maart het behandelplan van de gyn, daar leef ik naartoe!
@Frummels Wat jammer dat je man deze maand liever niet wil. Fijn dat je wel iets hebt om naar uit te kijken en hopelijk wijzer van te worden.
@Frummels @Livoli Hoe is het nu bij jullie? Bedacht mij dat ik helemaal vergeten ben om hier te melden dat ik weer zwanger ben
Esther wat een super nieuws, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Wat maakt dat je nog steeds tempt? Is dat onzekerheid? Hier is het restweefsel vorige week onder narcose weggehaald (weet niet of ik verteld had dat er bij een hysterscopie werd ontdekt dat ik restweefsel heb?). Nou nu is het in ieder geval weg, maar ik mag 2 maanden niet zwanger worden dus dat is wel een dikke domper. Heb het er erg zwaar mee. Gelukkig is het voordeel van tijd dat het vanzelf verstrijkt. Even deze kloteperiode door en dan gaat het vast weer beter.
@Frummels Dank je, ik voel mij prima. heb nergens last van, vorige week een paar dagen moe maar nu niet meer. Vind het gewoon leuk om het grafiekje bij te houden. Stel dat het mis gaat dan blijft mijn temp. toch hoog, kan daar niets aan af lezen. Was vorige keer ook zo. Jeetje wat flink kl*te Maar aan de andere kant goed dat ze het ontdekt hebben anders had het een eventuele zwangerschap in de weg kunnen staan of niet? Ik hoop dat de 2 maanden omvliegen en het daarna snel raak is voor je.