Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wat een wendingen! Logan ik vind het heel jammer voor je dat je weer ongesteld geworden bent. :(

Butterfly ik snap je voorzichtigheid, maar hier kun je toch bijna niet omheen? ;)

Liana en hommel ik hoop dat jullie snel een gat in de lucht kunnen springen van het wachtbankje af. Dat wachten is om knettergek van te worden.
    En dan heb je een positieve test, kom je op een nieuw wachtbankje...

Want ik ben hier ook echt gek aan het worden. Er zijn dagen dat ik geen bh aan kan en er zijn dagen dat ik vergeet dat ik zwanger ben. De symptomen wisselen enorm en elke dag dat ik niks voel is een onzekere dag (gisteren bijvoorbeeld, werd er strontchagrijnig van. Wel weer geslapen middags). Vannacht korte, heftige buikkramp. Hopelijk darmen, want naar de wc kunnen (nr. 2 :)) is ook geen feest. Maar goed, geen bloed=goed.
    Morgen komt de informatrice van moeders voor moeders. Ik ben doodsbenauwd dat de test ineens negatief is. Maar dat zal er wel bij horen...

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha, nee het maakt niet zoveel uit hoor. Er zijn geloof ik wat ranges waarbij je net wel- net niet naar 2-3 of 3+ gaat. Jij zal denk ik toch wel in 1-2 zitten. Bij mij klopte het niet helemaal en had ik met mijn domme hoofd het na het sporten en een liter water gedaan en daardoor was ik gestresst. Omdat ie op 3+ zou moeten zitten en op 2-3 stond. In de bijsluiter staat dat de kans op een goede indicatie 's morgens beter is.

Linky, ik kan me helemaal je stress voorstellen! Het is zo irritant dat de symptomen wisselen (al kan je sommige dingen missen als kiespijn).

Mag ik ook nog even klagen? *klaagmodus aan*: eerst was ik chaggo dat ik niet ongesteld werd, toen blij dat het kwam en nu ben ik weer in de war omdat het zo weinig voorstelt... en ik nu weer terug ben bij enorm veel gewone afscheiding (sorry). Vriendin die een innestelingsbloeding had gehad raadde me aan nog te testen omdat het bij haar precies zo ging. Zucht het zal wel allemaal niks zijn maar dat lichaam van mij mag wel weer eens normaal doen... zo een test halen en mezelf morgen dan maar echt overtuigen dat mijn hormonen nog even hun weg moeten vinden. *klaagmodus uit*

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Goed idee!!

Je test ziet er trouwens veelbelovend uit:)

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Snap je gevoelens helemaal! Irritant die onduidelijkheid:(
    Een test geeft inderdaad meer zekerheid, ga je die doen?

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja. Zo een KV 2v5 halen.

Ik vind 1 van beiden prima maar deze schemerzone trek ik niet :(

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nee dat doe je goed hoor!

Dikke knuff

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Eigenlijk niet maar toch.. wat jij ook al zegt met dat je aan het gek worden bent en zoals we waarschijnlijk allemaal weten is het na een MK nooit meer zorgeloos zwanger zijn ;)

LianneE, voor jou is het ook spannend!!

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nee.. inderdaad, het klopt wel Linky, je zit daarna op de volgende wachtbank voor je 1e echo, en dan naar je volgende en dan naar je volgende etc.

Het is zeker spannend. Mijn mantra: *het is niks het is niks je verbeeldt het je je verbeeldt het je :p* mocht het dan wel zo zijn is het een meevaller. Ben me gisteren wel echt te buiten gegaan aan de verboden sushi ;) nou ja nu te laat.

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Linky, inderdaad met een positieve test is er weer een nieuw wachtbankje. Snap jouw angsten en onzekerheden ook heel goed. Kwaaltjes kunnen nogal wisselen en ik kan me goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Morgen bij MvM, heb je vast wel een mooie test! Daar gaan we gewoon vanuit.

Butterfly, dat zorgeloos zwanger zijn zal er inderdaad niet in zitten. Had ik bij de vorige zwangerschap ook niet en dat zal nu alleen maar erger zijn mocht ik weer opnieuw zwanger zijn. Maar goed, hoe we het ook wenden of keren, we zullen er doorheen moeten.

Lianne, snap dat het je onzeker maakt als je bijna geen bloed hebt verloren. Ik twijfelde bij mijn eerste menstruatie er ook aan of het wel echt een menstruatie was, al had ik wel meer dagen (bruin)bloedverlies dan jij. Duidelijkheid zou fijn zijn inderdaad. Of een knaltest of een omo witte, maar niet dat stomme getuur.

Ik ben btw een coole serie aan het kijken op Netflix: Warehouse 13.
    Staks nog even naar mijn vriendin om weer lekker met haar dochtertje te knuffelen.

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dames, het werd lunchpauze en mijn gevoel won het van mijn verstand. Liep bijna op de automatische piloot de Kruivat in en heb een 2 voor 5 test gekocht. Zie hier het resultaat:

Bekijk bijlage 421390

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik had in de club al gereageerd, maarre volgens mij ben je zwanger :p :D :)

denk inderdaad een lange(re) cyclus waarbij je mss nog voor je NOD zit officieel.

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Het lijkt zo onwerkelijk.. heb ook nog een CB ingeslagen die ik later deze week kan doen. Daarna de VK maar eens bellen! Oh lieve beeb blijf alsjeblieft plakken en gun al deze dames een plakbeeb!

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jeeej, hartstikke zwanger! Zo fijn voor je!😊 Hoop dat ik over anderhalve week ook zo'n test heb!

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

Wanneer ga je de CB doen :D (of beter gezegd hoelang kan je wachten..?)

15. Logan

Logan Niet meer actief

Lieve butterfly jij bent hartstikke zwanger!!:)

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik hoop heel hard met je mee Liana!!

Ik hoop dat ik tot woensdag het geduld kan bewaren..

Het is zo onwerkelijk Logan, hoop zo dat het nu wel goed is. En voor jou ga ik heel hard duimen!

17. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

OHHHH wij leven allemaal met je mee!!! En idd lieve babies.. blijf lekker bij jullie mama zitten..

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha niemand zal je hier raar aankijken als het je het niet lukt :)

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Jeee butterfly! Gefeliciteerd! :D:D:D

20. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658