Wat fijn Linky en mooi dat je hier aan mee gaat doen, ik denk niet dat ik mee ga doen. Ik ga me sowieso nog niet aanmelden.
Ik vind het ook heel goed van je! Heb het de vorige keer welgeteld 1 week gedaan. áls ik het weer doe, dan pas na een positieve echo. pff wat een gedoe met afbellen (kreeg wel een brief thuis met een bloemenbon ter waarde van 5 euro, jippie )
Wow Linky mooie test..! Ik wil als ik nu weer zwanger zou zijn ook graag meedoen, vorige keer door vakantie eigenlijk er niet aan toe gekomen, stond me op de een of andere manier ook een beetje tegen.. Maar goed nu achteraf was dat Miss weer zon niet verklaarbaar voorgevoel.. Lekker vrij dagje vandaag, ben erggggg moe Vandaag weer een knipperende smilie.. Dag drie ben benieuwd hoeveel knipperende smilie ik ga krijgen.. Wel veel vruchtbaar slijm, dus zal vast niet lang duren haha Wat een mooie lijst is het al met onze zwangere dames, wat zou Het toch mooi zijn al we allemaal in dat rijtje mochten he Geduld........... Hihi
Lekker hoor Linky, zo'n mooie test! En super dat je mee doet met MvM! Hoop dat we binnenkort allemaal veel flessen kunnen vullen☺️ ! Voor wie willen natuurlijk. Maar heb zelf na deze ervaring wel sterker het gevoel dat ik dat moet doen. Heb het bij mn vorige zwangerschap ook voor me uitgeschoven, inderdaad misschien ook wel door slecht voorgevoel.. En toen ik zwanger was van mn dochter kon je hier in de regio niet meedoen.
Mooie test Linky van MvM. De mijne was bij lange na niet zo donker. Ik heb ook maar heel kort meegedaan. Wil in de volgende zwangerschap sowieso wel weer meedoen, maar ook pas na de eerste echo. De kans dat het dan misgaat is weer een stukje kleiner.
Wensje ik hoop dat je snel een "vaste smiley" krijgt tot dan: gezellige nachten toegewenst MvM leek me wel een mooi initiatief. Vorige keer ben.ik er niet aan toe gekomen. De afspraak zou een dag na de echo zijn. (nu niet gewacht, het voelde goed om me meteen in te schrijven, dan kunnen ze.zoveel mogelijk hcg van me krijgen *sprenkelt hier ook nog wat hcg in het rond*) Nu een goeie indruk van wat mij de komende weken te wachten staat. Butterfly, de keuze om hier aan mee te doen sta je helemaal vrij in! Niks moet en ik ga je ook niet proberen over te halen om het wel te doen
Mooie streep. Had de vorige keer ook dat de teststreep eerder in beeld was dan de controlestreep, maar helaas maar 1 kleine week kunnen meedoen. Hier ook een bloemenbon gehad, maar die ligt nog ergens rond te slingeren. Was niet echt in de stemming om bloemen in huis te gaan halen.
Mooi hoor Linky, zowel de test als t meedoen aan MvM! Hoop dat we met zn allen liters kunnen doneren (voor wie wil), zou toch fijn zijn he als we allemaal een feestje kunnen vieren? Enne Hommel: had je trek of zo??
Mooi!! Goed bezig! Altijd blij te zien dat er mensen mee willen doen. Grote kans dat ik in december zelf medicijnen krijg helaas.
Ze moeten die flessen ook weer bij je ophalen en aangezien wij vrij weinig thuis zijn zal ik die flessen dan voor ze neer moeten zetten, dat ontgaat natuurlijk niemand in de buurt! Beetje privacy
Das wel een goed idee Logan. Hoop dat het bij 1 blijft bij mij en dat er bij jou niet nog eentje bij komt!
Ik ook pas als de eerste kritische 10 weken voorbij zijn. Vond het vorige x zo'n domper om het af te zeggen. je kan bv ook meedoen vanaf week 10 tm week 16
Je kunt ze toch wegbrengen? Ze hebben een tekort aan hormoon en die medicijnen kunnen zoveel betekenen...
Klopt, ik ga ook zeker weer meedoen! Off topic: het typt een beetje lastig met een kat half over je laptop heen