Ik ook. Heb twee keer af moeten melden en dat voelde vreselijk maar er zijn wel medicijnen gemaakt waar anderen zwanger van kan worden. Plus dag de kans groot is dat we aan iui beginnen in december en ik ze zelf nodig heb misschien. Ik vind het eigenlijk wel vanzelfsprekend dat je mee doet
Ik snap het helemaal hoor, ik denk dat ik ook wel weer mee doe maar dan waarschijnlijk na de 1e echo Ze zijn trouwens wel creatief met ophalen, onder de carport, achter de kliko etc. Ik woon in een grote flat dus anoniem zat haha! Bij ons kan je niet wegbrengen want (dit is echt erg hoor): het punt was gesloten omdat er veel vandalisme was. De hanggroepjongeren hadden de bussen door de ruiten van een kinderdagverblijf gegooid !! Ik vind het een leuk gebaar die 5 euro maar heb nog nooit bloemen voor 5 euro gezien Wat houdt IUI ook alweer in?
Zijn er meiden hier die letten op slijm? Mij valt vandaag pas voor het eerst op waar iedereen het altijd over heeft. Transparant rekbaar slijm. Volgens ovulatietesten ongeveer gisteren eisprong gehad. Dit kan dus wel kloppen toch?
Volgens mij kan dat kloppen ja. Ik heb dat slijm nog nooit gehad voor zover ik weet. Of ik doe iets niet goed.
Iui is insemineren direct in de bm. Wat vreselijk dat ze zoiets verpesten dan. Hier kan het gewoon naar het huis van die vrouw die dat hier doet.
Wow ik kan het nog nauwelijks geloven maar had vanmiddag een heel mooie positieve test in handen. Had er deze maand juist niet op gerekend omdat ik toch niet topfit was (grieperig, blaasontsteking.) Maar deze test liegt er niet om. Ik wilde eigenlijk morgenochtend testen maar kon vanmiddag niet meer m'n geduld bewaren. Het voelt heel vreemd. Ben natuurlijk superblij maar het voelt ook dubbel, want het gaan spannende weken worden... En het moet ook echt nog even tot me doordringen. Ik vind de test al wel heel duidelijk, wat vinden jullie?
Da's een hele mooie Gerinda, gefeliciteerd!!!! Snap dat het de komende weken nog heel spannend wordt, maar voor nu proberen te genieten!
Gefeliciteerd Gerinda!!! Dat is inderdaad een goede test en extra mooi als je er niet op hebt gerekend Gaat goed hier zo @slijm: ja ik. Rekbaar en transparant is vruchtbaar. Je moet er echt wel een flinke draad van kunnen trekken tussen je vingers. Het blijft meestal nog wel een dag na je ovulatie dus kan helemaal kloppen (hier nog even de link: Cervixslijm - je vruchtbare dagen bepalen )
Ik las dat ze ook kunnen reageren op blaasontsteking maar daar vind ik hem toch net te duidelijk voor!! Als de echo morgen goed is ga ik me ook aanmelden voor MvM
Gerinda gefeliciteerd! Super test, heel duidelijk! Hoe ver ben je nu? Bij ons worden de flessen juist niet opgehaald, ik moet ze maar de huisartsenpraktijk brengen.
Gefeliciteerd Gerinda, mooie test! Het gaat goed hier, hopelijk is t besmettelijk @slijm: tja, ik dacht paar dagen terug ook v dat rekbare, doorzichtige slijm te hebben, maar ovu test was hartstikke wit. Misschien had ik wat 'restanten' vh geknutsel te pakken
Iedereen bedankt voor de lieve reacties!! Ik hoop op nog veel meer positieve testen de komende tijd, gun het jullie allemaal zo!! Moonlight, dat wist ik niet, maar gelukkig kan het dat niet zijn, want heb nog weer controle gehad na de kuur en de ontsteking was weg. Hoe is het met jouw zwangerschap? Wat spannend morgen de echo! Hopelijk een mooi kloppend hartje!! Linky ik ben nu vier weken zwanger. Vandaag was mijn NOD. Wat fijn zon mooie test! Kan me voorstellen dat dat weer even een geruststelling is. Mooi ook dat je meedoet voor Moeders voor Moeders. Fijne avond iedereen!
Ik wist het ook niet hoor, las het hier op het forum. Maar als het al over is lijkt me dit duidelijk, gefeliciteerd!!! Ja hier kots misselijk en zenuwachtig. Haha