Gelukkig wel, anders zou ik toch wel even getwijfeld hebben Dankjewel! Dat geloof ik, ben je ook erg misselijk van je zwangerschap of komt het echt van de zenuwen?
Zien jullie t voor je hoe ik daar sta met die draden tussen mn vingers en dan besef wat t is??? Maar goed dat ik er niet aan gesnuffeld heb
Whahaha ja Sun, ik denk in plaatjes, dus zie het zeker voor me Ik ga naar mijn training dames. Fijne avond!
Ik heb me er totaal nog niet goed over ingelezen, wellicht maar eens doen. Dan veranderd mijn mening wellicht. Ik begrijp dat ik we jou daar dan mee zouden kunnen helpen? Wauw! Ik vond je al zo stil vandaag op je NOD Gefeliciteerd! Onwerkelijk hè? Hopelijk is het inderdaad een zwangerschap en geen reactie op je blaasontsteking? Wanneer heb je voor het laatst antibiotica genomen of had je dat niet voor je blaas ontsteking? Als het echt zo is dan lopen we mooi gelijk op
Waarschijnlijk wel. Als ik voor december niet zwanger ben moeten we weer terug naar de gynaecoloog. We komen dan in aanmerking voor iui. Wat ik heb gelezen kan dat in eigen cyclus maar ook in gestimuleerde cyclus. Als je een cyclus stimuleert gebruik je medicijnen die (als ik het goed heb) via Mvm verkregen worden. Ook meiden die van zichzelf geen eisprong hebben krijgen dit.
Gefeliciteerd Gerinda!!!Super!!! Sun - OMG ik wou dat ik kon schrijven zoals jou.. hilarisch! Zo ik ben bekaf.. nou ja zeg maar gewoon lui.. Even een opbiechting die ik niet aan ml ga vertellen.. ik heb de action leeg gekocht voor die goedkope testen.. wist niet eens dat ze bestonden, scheelt een hoop geld, en ga iedere ochtend lekker testen.. heb ik dat weer gehad voor de dag Ik ken mezelf.. ik denk niet dat er een ongeduldiger mens bestaat dan ik.. en zo bespaar ik mijzelf een hoop gemaal durende de dag.. in de ochtend even slikken denk ik, dan een bak koffie, muziek aan in de auto en focus op andere dingen!
Morgen even terug naar de Action Hommel Ik heb hier nog wat ovulatietesten liggen. Als de eerste echo's goed zijn dan gooi ik die ook in de uitverkoop de nk ik.
♡Zwanger♡ 2014 uit! (na een miskraam) Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In Oktober > Hommel82 - 14 oktober > Liana84 - 18 oktober > Anne020 - 20 oktober > Wensje88 - 23 oktober > Mandy3 - 28 oktober NOD In November > LianneE - 1 november > Logan - 2 november > Cosy - 4 november NOD Onbekend > Bakegirl > Turkssnoepje > Mamayo > Sun123 ♡ ZWANGER ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? > Linky - 5 juni 2015 - ♂♀? > ButterflyNova - 11 juni 2015 - ♂♀? > Gerindarupsje1 - juni 2015 - ♂♀? > Babylove 85 - ??? 2015 - ♂♀? AFSPRAKEN > XmoonlightX - echo - 8 oktober > Daantjuh85 - echo - 20 oktober > Linky - intake verloskundige - 24 oktober > Linky - echo - 28 oktober > ButterflyNova - echo - 31 oktober > Mandy3 - 13 november > Mamayo - gynaecoloog (controle na curettage) - 17 november > Logan - gynaecoloog - begin december Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Je moet het zelf weten hoor. ben er zelf altijd wel enorm voor maar dat komt ook omdat wij al best een lange weg hebben gemaakt denk ik.
@butterfly: ik denk dat je op dit forum je ovu testjes snel kwijt bent hommel, iets voor jou?? ik zal de action vast informeren dat ze komende periode wat extra vrachtladingen moeten inslaan
Oh en ik denk dat ik in de december ook gebruik mag maken van MvM (aangezien ik waarschijnlijk nog geen cyclus heb), dus ik zou deze moeders zeeeer dankbaar zijn. Overigens niet bedoeld om je over te halen hoor butterfly, maar om aan te geven hoeveel mensen je blij maakt..
Whaha! Ik zweer bij de sensitest dipsticks, 12 voor 12.99 oid arriveren in discrete bruine envelop die vl gedachteloos bij mijn post legt Al heb ik mezelf beloofd niet te testen voor 2/11