Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Jep stuur alle testen maar naar mij!! Weet je.. Ik ben ook veel te lui om te tempen ofzo.. Maare die goedkope testen vind ik wel een uitkomst hoor.. Ik kocht af en toev2v5 van kruidvat en dat kon ik het weer een keer niet laten.. Zo irri van mezelf.. Nu voelt het minder slecht omdat het wat goedkoper is.. Maar het geeft mij rust.. Liever eveb teleurstelling en back to earth dan heel de tijd in spanning..

2. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Whaa ik hou ook van goedkope testjes :) al heb ik nu ovulatie testen van clearblue :D was gewoon even opzoek naar echte duidelijkheid..

Zwangerschapstesten echt nog TE veel liggen.. Wil pas 12 dpo testen.. en ben er nu van overtuigd dat dat gaat lukken maar ben benieuwd hahaha :D

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    #2183 Liana84, 7 okt 2014
    Laatst bewerkt: 7 okt 2014
    Hahaha Hommel, moet wel lachen om je. Maar ik kan wel heel goed in je denkwijze komen. Heb uit zelfbescherming nu nog geen testen in huis. Maar denk dat ik ze eind deze week wel ga halen.;)

Moonlight, succes met je echo morgen! Ik duim voor een mooi kloppend hartje!

4. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Moonlight heel veel succes vandaag!!!

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Succes!!! Ik duim ook!

6. Logan

Logan Niet meer actief

Succes moonlight!

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Moonlight, heel veel succes vandaag! We duimen voor een mooie plakbeeb!!

8. Hommel82

Moonlight!! Heel veel succes!!

9. Hommel82

Dag 1 van de serie 'hagelwitte testen" .. Witter dan wit, Omo wit, Sneeuwwitje, poolwit.. Enfin.. Ik ben er ook achter, dat wanneer je eerst Naar de test streep kijkt je automatisch een streepje daarnaast ziet, knipper u ogen en de hagelwitte stranden zijn er weer 😄 tijd voor koffie!

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Thanks meiden!!
    Tot straks!

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes Moonlight!!! Hier nog een stel duimen dat overuren draait!

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou op jouw schrijftalenten is anders ook niks aan te merken hoor! :D
    Gelukkig was t een testje van minder dan een euro, voel je je misschien iets minder rot dat je m toch gepakt heb ;) (maar wel balen dat ie zo wit is...blehhh)

En waarom is iedereen hier zo achterlijk vroeg op het forum???

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

omdat we verslaafd zijn :DHaha
    omdat ik op een werkdag om 7.15 uur opsta :D
    Maar nu omdat ik zo naar het ziekenhuis moet

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog niet... Voordat ik zwanger werd wel bijna jaar in zh gelopen voor allerlei onderzoeken. We zouden in september een behandeling starten (OI), maar dat bleek niet nodig :) Eigenlijk een wonder dat ik uberhaupt zwanger was geraakt (2e eigen cyclus na 1,5 jaar en duurde 80 dagen dus tja wanneer is je ei??). Als t nu niet op gang komt of zeer onregelmatig blijft mag ik in december terugkomen en starten we waarschijnlijk alsnog.. Jullie waarschijnlijk IUI begreep ik? ook al lang moeten wachten gezien je handtekening..

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha, ja ik sta zelf ook rond 6.30 uur op hoor en aangezien ik niet dolblij word van mijn werk, maar wel van jullie is de keuze snel gemaakt :D

16. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    6 uur vandaag. Gelukkig is dat de enige dag in de week dat ik zo vroeg op moet. Ik ben geen ochtendmens. En ook geen avondmens eigenlijk. Bestaat er zoiets als een middagmens?

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hoewel het eigenlijk helemaal niet grappig is moet ik wel om je lachen. Het klopt inderdaad wat je zegt, het is een soort projectje. Ik schreef gisteren elders op het forum al.. ach die goede oude tijd zonder testen dat je gewoon 12 weken wachtte en zwanger was, of niet zwanger ;)

Hier ook geen ochtendmens.. De wekker van VL gaat om 6.20 en dan is het nu wel echt donker en koud, brrrr!

Fijne dag meiden, Moonlight ik hoop dat je inmiddels goed nieuws hebt :D

18. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Welterusten! Net thuis van werk :)
    Hoop op een mooie echt als ik straks wakker ben moonlight!

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Spannend Moonlight! Ik ben ook een beetje zenuwachtig voor jou!!

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha, nou omdat ik tijdens het ontbijt Moonlight even succes wilde wensen en ik toch vroeg op moest ;)

Deel Deze Pagina