#zit met spanning te wachten op nieuws van moonlight# 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Ahh zoo spannend moonlight, ook hier draaien mijn duimen! Ik ben net wakker kon vandaag heerlijk uitslapen zo fijn
ohhhhhhh gelukkig!!!!! Ik was serieus zenuwachtig.. alle meiden hier weten hoe het voelt! Fijn meid!!
super moonlight !! ik ben heel benieuwd wat er allemaal al juist te zien was op je echo ik heb namelijk ook op 7+4 of 5 een eerste echo dan weet ik al een beetje waaraan ik me kan verwachten en alle nieuwe zwangeren GEFELI !! xxx
Wat lijkt me dat zenuwslopend, frustrerend en mega irritant wanneer je zo zelden een cyclus hebt.. Ik snap nu dat ik een ontzettende bofkont ben geweest, altijd een regelmatige cyclus, snel zwanger.. dacht er niet eens bij na. Maar nu weet ik wel beter, het is killing wanneer je lijf niet doet wat jij wilt en je wens zo groot is. Ik weet het.. ik heb in ieder geval een kind, en ik zou dus ook nooit klagen tegenover jullie dames! Tuurlijk, mijn kinderwens is even groot, en een miskraam is net zo erg voor iedereen.. maar mocht het bij mijn dochter blijven.. dan nog ben ik extreem gezegend. Ik leef dan ook enorm mee met jullie en bid voor plakkers!!
Klopt, is ook heel frustrerend! Voor het zh traject ben ik eerst 2 jaar bezig geweest om op gewicht te komen (anders was er uberhaupt geen kans op een cyclus en wilden ze me ook niet helpen in het zh) en dan wachten en wachten en wachten....zucht... ik zou een moord doen voor een wachtbankje... Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik vind dat de meiden hier geen recht van klagen/spanning oid hebben hoor! Ik begrijp helemaal hoe zenuwslopend wachten is op wel/niet zwanger. Mijn zenuwen/angst/spanningen zitten alleen nog iets eerder in het bevruchtingsproces zeg maar. Ik vind het vooral zo lastig omdat ik heeelemaal niks kan doen. Met een ei kun je tenminste nog gericht klussen . Heb je nog steeds weinig controle over wel/geen zw schap maar is tenminste iets.... Uiteindelijk ben ik dus wel snel zwanger geraakt (toen er eenmaal cyclus wacht) dus ik hoop dat dit positief is voor een volgende keer. En wat je zegt, feit dat jij al een kind hebt maakt je verdriet om een miskraam niet minder erg en je kinderwens niet minder groot!
Moonlight! Goed nieuws! In mijn album staat een foto van mijn vorige echo met 7+3 ik heb deze keer een echo met 7+5 of 7+6
Dames.. Hoe lang kan een innesteling duren? Zojuist wat roze afscheiding? Hmm of ongi in zicht, ook prima, of late innesteling? Grrr wordt gek 😄
oh daar is toch al heel wat op te zien dan heerlijk ! en had je toen ook al een hartje gezien of gehoord?
hartje wel gezien.. Ik heb er ook nog een filmpje van. Heel bijzonder. Waarschijnlijk is het toen een dag later gestopt. bah
oh leuk dat zal zeker wel bijzonder geweest zijn !! wel jammer dat het toen niet goed is afgelopen deze keer hopen we gewoon op een plakkerd voor ons allebei !!! xxx
Hey dames, een kleine tip voor de zwangeren, mijn man heeft tijdens de eerste echo bij miskraam, het kloppend hartje gefilmd.. kort daarna is het wellicht gestopt.. maar af en toe bekijk ik het fimplje nog.. en dan ben ik zo blij dat hij dat heeft gefilmd.....