Hahaha, te grappig jullie 😄😃😀😊☺️😉😆😋😎 (en zo kan ik nog wel ff doorgaan). Mamayo, doe mij wat van die koekies 😇
Annemarieke welkom! Mamayo wat leuk! Ik kom er nog steeds niet uit met de al die leuke figuurtjes... @voorgevoel die had ik niet echt, ik was nog aan het bijkomen van het idee dat ik zwanger was door de pil heen en was bij elk pijntje aan het afvragen of het slecht was of dat het er juist bij hoorde. Een goed of slecht gevoel had k niet, behalve dat ik droomde dat ik een goeie echo zou hebben. Wat dus niet zo was. Ik sta er nu wel een stuk rustiger in, zie wel wat er komt, al ben ik wel een beetje bang voor weer een slechte echo. En nu gaan de dromen over belachelijk overdreven bloederige miskramen, het krijgen van een kind zonder benen, dat het kind wel van mijn vriend was een niet van mij (gnagna ) en dat mijn vriend zelf zwanger was (gnagnagna! ) Vandaag wel weer genoeg tekenen gehad van mijn lichaam dat er behoorlijk wat aan het veranderen is. En dat is eigenlijk best prettig.
Dan heb je dit keer vast juist een goede echo Ik kan me voorstellen dat het prettig is dat je tekenen van je lichaam krijgt dat het aan het veranderen is. Het zal niet altijd fijn zijn, maar het is voor het goede doel. Als ik helemaal geen kwaaltjes zou hebben, zou dat me ook weer onzeker maken.
Butterfly plakbeebs voor iedereen! En Sun, je hoort er helemaal bij hoor! Sorry als ik soms ergens niet op antwoord of reageer, het blijft niet altijd allemaal even goed hangen
Haha hier ook rare dromen hoor Omdat butterflynova gister in de war was met de weken indicatie , heb ik hier vannacht over gedroomd 😂 Ik had bij zeven weken nog steeds 1-2 op de test staan 😕
Linky, gevalletje zwangerschapsdementie? Moonlight, haha gelukkig was het een droom. Enne inderdaad Sun, niet zo gek doen, je hoort er helemaal bij!
Rare dromen horen er volgens mij helemaal bij hoor Linky en Moonlight! Hoe gekker, hoe beter 😜. En ja voorgevoel, had na het eerste beetje bloed ook het gevoel dat alles even stil stond. Vanaf dat moment er eigenlijk niet meer in durven geloven, ook al was de vk nog niet heel negatief in eerste instantie. Maar weet aan de andere kant ook dat ik snel de neiging heb om negatief te denken, dus probeerde me daar weer wat aan op te trekken. Helaas klopte mijn negatieve gevoel deze keer wel 😔
Zo ik ben ook weer boven water, heb meerdere dagen last van hoofdpijn en vermoeidheid gehad en hier de boel niet bijgehouden. Gelukkig houd logan de lijst netjes bij en zie ik nu toch snel dat er twee nieuwe zwangeren bij zijn gekomen Super meiden! Moonlight, ik kon het zo 123 niet vinden maar de echo is goed gegaan toch?
Ziet er super uit moonlight Thanks Liana, dat is trouwens een uitstekend idee, ik kruip er ook vroeg in slaap lekker!
Zo even een avondje helemaal niks gedaan.. nu lekker slapen. Als ik een avondje veel hier ben geweest droom ik ook weleens over jullie en aangezien ik niet weet hoe jullie eruit zien klopt dat vast niet met de werkelijkheid of zie jij er in t echt ook uit als sneeuwwitje Linky Slaap lekker!!
Hahahahaha! Dus jij ziet Sneeuwwitje en allerlei rare afbeeldingen in je dromen!? Alleen liana is "normaal"? Hahahaa te goed 😂😂😂😂
Nou ja, ik normaal wil ik niet zeggen😝 Of is dat nou juist de reden dat normaal tussen aanhalingstekens staat? 😂