Dat zou leuk zijn! Ik duim voor je Oeps, sorry Moonlight! Sun, je hoort er helemaal bij! Jou manier van communiceren hier wil ik niet missen. Cosy, wat vervelend. Hopelijk voel je jezelf snel fitter! Bedankt voor je felicitatie. Hier vanavond druk geweest met inpakken, we gaan er weer een paar dagen tussenuit! Dit keer zwanger @kwaaltjes Constant 'gerommel' in m'n buik.
Oh.. Ik ben ongesteld geworden.. Geeft niks hoor dames.. Is de eerste keer weer sinds de miskraam dus hoop vanaf nu weer een goede cyclus te hebben en dat mijn hormonen weer goed zijn
Jammer Hommel, op naar de volgende ronde! Hoeveel dagen duurde deze cyclus? Hier zojuist wakker geworden met kleine krampjes, moest ook gelijk naar het toilet. Laten het goede kwaaltjes zijn!
@Hommel: he, toch wel jammer...Hopen dat je cyclus goed op de rit komt en dan vol goede moed naar de volgende ronde! @butterfly: irritant he dat je niet weet of je klachtjes dan juist positief of negatief zijn? We gaan van het goede uit! En lekker weekendje (zwanger ) genieten!
veel plezier butterfly balen hommel gefeliciteerd gerindarupsje beterschap cosy Hier nog steeds beroerd van de kuur en nu ook nog eens zwaar verkouden erbij. Volgens mij zit ik ook echt als een zombie achter mijn laptop
He Hommel toch balen. Maar goed, ook wel fijn dat je niet eindeloos in spanning hoeft te zitten. En hopelijk is dit inderdaad de grote 'hormonale' schoonmaak. Butterfly dat doe je goed 2 weekenden achter elkaar lekker genieten na het goede nieuws (wat betreft krampjes en toilet: dat had ik heel erg bij mijn vorige zwangerschap, zal je de details besparen ). Bakegirl, balen zeg, ben je al bijna klaar? Jep, heb echt een keer gedroomd over sneeuwwitje en andere afbeeldingen. Maar al vaker gezegd: heb een vrij rijke fantasie en denk in plaatjes
O, jammer Hommel.... 😕 Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar! Wat goed Bakegirl dat je door hebt gezet! Je bent er nu toch wel bijna? Hopen dat het afzien z'n vruchten af gaat werpen 🍀. Cosy, veel beterschap. Het is er anders wel weer voor ook, blehhhhh. Spannend hoor Butterfly. Ik denk dat je na een ervaring als de onze extra gefocust bent op elk pijntje of niet-pijntje, megavermoeiend lijkt me! Maar het kan inderdaad van alles betekenen, echt irritant en je hebt er geen enkele invloed op. Zo relaxed mogelijk blijven is de beste optie denk ik, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan 😣. In ieder geval veel plezier van 't weekend. Ik ga vandaag in de herkansing wat betreft weer gaan werken. Deze keer maar eens met halve ipv hele dagen beginnen. Heb nog steeds geen zin, maar had het sowieso al niet meer zo naar mn zin de laatste tijd. Zat stiekem ook al uit te kijken naar mn verlof om er lekker even vanaf te zijn. Dus kost nu wel extra veel moeite om me er weer toe te zetten 😕. Maar ok, de banen liggen hier ook niet bepaald voor het oprapen, dus knop maar weer omzetten en er weer voor gaan 😁.
Nou he het heerst.. mijn collega is ook ziek en een ander op vakantie, lekker druk dus hier Beterschap iig Cosy. Haha Mamayo ik herken wat je zegt.. ik dacht ook zo: oh na de kerst nog 3 maandjes werken en dan verlof.. hm nee helaas nog minimaal de helft van 2015 werken. Succes vandaag in ieder geval!!!
@bakegirl: heftig kuurtje hoor! Maar het einde is in zicht denk ik??/ beterschap voor alle snotteraars hier! @Mamayo: heel herkenbaar...heb ook echt zo geen zin. En dat het aftellen tot je verlof er ook niet meer in zit, is toch niet echt motivatie bevorderend inderdaad Ik ben eigenlijk super pissed op mijn leidinggevende.. Ik had 2 weken geleden vakantie aangevraagd voor de laatste week v okt en de 1e wek v nov. Toen was mn agenda nog redelijk leeg. Geen reactie terug. Vorige week maar reminder gestuurd, maar nog steeds geen reactie. Nog een keer gemaild en nu gisteren bericht terug: ik heb uitgebreid overlegd hier (ze zijn met 3 vennoten) en we vinden t toch niet clientvriendelijk als we op zo'n korte termijn iedereen af moeten bellen. En nu mag ik dus maar 1 week vrij!!! :x Als zij nou gewoon op tijd had gereageerd hadden er niet zo veel mensen afgebeld hoeven te worden! :x En ik ben zooooo moe (sinds jan geen vakantie meer gehad en ziekenhuistraject heeft me behoorlijk gesloopt)! Verhuisstress zal ook niet echt helpen... Oke dat ben ik weer kwijt... nu knop om en weer 'vrolijk' aan het werk..zucht...
Dat denk ik ook.. probeer (voor zover het kan) zo relaxed mogelijk te blijven. Daarom nu ook even lekker er tussen uit. Kwam toevallig zo uit, wel luxe twee weekenden achter elkaar. Jij vandaag veel succes! Hopelijk gaat het goed.
Zo, lekker dan.. Kun je niet nogmaals in een persoonlijk gesprek aangeven waarom het voor jou zo belangrijk is?
Dat zou ik ook doen en zeg er op een vriendelijke manier ook bij dat je het toch echt op tijd had aangevraagd.
Nou t lastige is dat ik haar nooit zie (meerdere locaties) en dat ze de afgelopen periode al alles is geweest behalve invoelend. haar reactie op feit dat we kindje verloren hadden was: 'wat fijn dat je zwanger kunt raken' en 'haha, das niet meer genieten v je zw schap' En dit ijskonijn is niet alleen moeder maar ook psycholoog. Snap je dat nou? Heeft dus weinig zin... Heb wel laten weten hoor dat toen ik de aanvraag deed mn agenda nog niet vol zat. Haar reactie: kun je niet later vrij nemen om lekker van je huisje te kunnen genieten? Ja duuuhhh, daarom vroeg ik toch vrij!! :x hahaha, nou hopelijk ben ik het nu ECHT kwijt
Ahh wat naar sun.. Ik zou inderdaad kom proberen om nog een persoonlijk gesprek te hebben en daarin toe te lichten waarom die vakantie voor jou zo belangrijk is.. Hier vandaag een stilstaande Smilde, dus men ei binnen 24-48 uur
Jemig.. wat een stomme ****. Zeker zo'n type die probleemloze zwangerschappen heeft gehad. En bij de loodgieter thuis lekt het dus psychologen zijn niet perse invoelend Je zou je toch bijna ziekmelden :x Haha wensje, we zullen jou vanavond dus niet op het forum zien
hahahaah, mooi verwoord! Ik dacht idd ook meteen 'bij jou ging t zeker allemaal vanzelf ...' Acht, het heeft ook voordelen dat we op verschillende locaties werken Veel plezier wensje...hihi... Hier gisteren een dramatische klusavond, zie club
Whaha, die vergelijking Lianne! Hilarisch! Echt, wat een gevoelloze kip. Ben blij dat dat mijn psycholoog of baas niet is. Zulke dingen kun je toch niet zeggen, word er plaatsvervangend woest van :x O en iets over klussen in de club. Nou ben ik benieuwd aan welke van de twee vormen van klussen ik moet denken bij jou Hommel, naar dat je ongesteld bent geworden. Maar wel fijn dat je het zo goed kunt relativeren. Wensje, oeh spannund! Veel plezier Hier een beetje met het verkeerde been uit bed gestapt, bah. Is de volgende keer simpel op te lossen: gewoon eerst mijn andere been naast het bed zetten