Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ja! Maar m'n vraag is ook meer hoe t kan dat m'n ovulatietesten dan weer oplopen?

Bij mijn datum mag ook wel gynaecoloog staan:)

2. Logan

Logan Niet meer actief

Geen idee. Soms heb je wel eens nog een piek. Lh is ook altijd aanwezig, soms wat meer soms wat minder.

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    2 eitjes 😂😂😂

Nee hoor, thanks:) stress hem meteen weer dan he. Maar ja m'n temp liegt niet :)

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Volgens mij heeft Hommel een nieuwe NOD, die was ongesteld geworden (maar die moet ze dan maar doorgeven)!

Mamayo: yes! Ik heb daar 3 weken over gedaan en was blijblijblij! Net zoals mn 1e menstruatie haha raar idee dat t kan omdraaien tijdelijk :)

Liana, ben jij ook natgeregend? Hockey is tot december buiten dus ga me maar weer mentaal voorbereiden op kleumen in een rokje ;)

Even nog mijn hormoon-gerelateerde zeurmomentje: heb t idee dat er een soort reset aan de gang is. Heb na 6 maandem pil echt 1-2 maanden ontpilt en dat is nu weer zo voor mijn gevoel, alsof alles even opnieuw ingesteld moet en rare kwaaltjes (veel misselijk enzo). Hopelijk is t voor een goed doel :D meer mensen die dit herkennen of ben ik raar?

Mandy ik kan je niet helpen met testen en tempen :D maar wel fijn dat dit een normale cyclus lijkt te worden :)

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL

Heel herkenbaar.. Had ik vorige cyclus zo veel last van.. Niet raar dus😘tenzij ik ook raar ben haha!

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lianne, nee lekker droog gehad😊

Mijn NOD is een dag eerder: 17 oktober.
    Begin nu wel wat gestresst te worden. Heb een beetje last van krampjes. Dat wordt broekloeren de komende tijd. Hoop dat t en goed teken is en dat ik niet over een paar dagen ongesteld word.

7. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend hoor Liana!!! Nog iets meer dan een week, dan weet je meer!!

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Thanks :) en nee je bent niet raar! Hormonen zijn af en toe raar maar daar kunnen wij niks aan doen ;)

Liana, ohh spannend hoor. Van welke cycluslengte ben je uitgegaan voor je NOD? Of weet je wanneer je ei was?

9. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ben echt blij dat het al na 2 weken is! Heb ook wel heel andere verhalen gehoord. Ml zal ook wel blij zijn, ben nu "pas" ook weer toe aan enige klusactiviteit 😜.

10. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Zo vervelend.. Bloeden weer gestopt.. Nee ben niet bang voor innesteling bloeding of toch zwanger.. Want idd mijn hormonen zijn gewoon ook nog niet helemaal normaal.. Nogmaals.. Zo irri!! Zet door ver****me 😄

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Liana te spannend!! Hopelijk snel goed nieuws 🎉

Begrijp je hoor hommel.. Die onduidelijkheid :(:(

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ben uitgegaan van een LF van 14 dagen. Heb mijn ei ws vorige week donderdag of vrijdag gehad. Vorige ronde was mijn LF korter en die ronde daarvoor ook korter dan 14 dagen.

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ah Hommel, wat balen dat het alweer lijkt te zijn gestopt. Kan me voorstellen dat je dan liever gewoon een flinke menstruatie hebt!

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Goedesmorgens dames😊
    Ik ben weer lekker aan het knuffelen met mijn oppasmeisje. Ze zit heerlijk bij me op schoot, is niet helemaal in dr hum.

Hopelijk hebben jullie beter geslapen dan ik😒

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2375 sun123, 10 okt 2014
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
    Goedemorgen meiden,

Hier een morgengroet van het ei-loos-zijn-is-vreselijk-frustrerend-en-ik-vind-mezelf-even-heel-zielig-front..

@Liana: spaaannnend! Een week is dan echt eindeloos!

@Hommel: irritant die hormonen en lichamen! Hoe vaak moeten we het nog zeggen: wij willen duidelijkheid!!!

@Mandy: ik heb geen ervaring met eisprongen en ovu testjes (of althans alleen maar blanco -> oeps sorry, daar schoot ik even in mijn 'wat ben ik vandaag toch zielig'-modus), maar die dingen reageren ook positief op HCG. Of ben ik nu heel optimistisch??

Nou vooruit, ook nog iets heel anders maar wel leuk om de dag niet al te negatie te beginnen: we hebben gisteravond een bank en een vloer gescoord voor ons nieuwe huis :)

16. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej Carolien,
    Pfff...heftig hoor...en ook zoveel andere stressfactoren tegelijkertijd! Wij hebben ook een huis gekocht (wilden we voor het kindje) dus ook druk met regelen vd hypotheek en 'tussendoor' nog even ziekenhuis in en uit en bevallen. Geen goede combi idd!. Gelukkig was mijn vriend er wel, lijkt me erg moeilijk als hij weg moet met het werk juist in zo'n zware periode.
    Bevalling begon vreselijk heftig (ik reageerde extreem heftig op de medicatie en had na 10 min al volledige 'ontsluiting'). Na ruggenprik was t beter (wel 3x mis geprikt), maar ook raar: je ligt eigenlijk te wachten terwijl je lichaam hard aan t werk is maar je voelt er niks van. Wel goed afscheid kunnen nemen, dat is wel fijn.
    Ik kan me voorstellen dat je lichaam even aan de bel getrokken heeft, maar ja doorgaan is soms geen keuze. Ik ben trouwens psycholoog, dus mocht je snel van je PTSS af willen ;). Neem je tijd hoor, het is niet niks wat je hebt meegemaakt!

Hopen dat het bij jou geen valse hoop is! Vreselijk dat wachtbankje!
    Mijn cyclus komt dus in het geheel niet op gang, dus ik zit op een ander wachtbankje ;)

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Sun, dat wachtbankje waar jij je momenteel op bevindt is nog vervelender. Je weet niet hoe lang het duurt, vreselijk lijkt me dat! Daar mag je best over klagen!

18. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je Liana, ik heb soms t gevoel dat ik alleen maar aan t klagen ben en dat wil ik niet. Maar ik merk dat ik t steeds moeilijker vind worden en steeds gefrustreerder/obsessief raak. Ik ben ook ontzettend boos op mijn lichaam dat het niet werkt. En als het thuis dan een bende is en er een heel weekend klussen op het programma staat in het huis dat je wilde voor het kindje, is dat ook niet echt ontspannend. Heb ook beroerd geslapen, dus dat helpt niet mee wb relativeringsvermogen ;) En 7 cliënten vandaag, bleeehhh.

Ooh nee! Nou doe ik het toch, klagen :)
    Nou ja, ben ik weer even mijn ei kwijt (goh wat een woordspeling in mijn geval :D).
    Even diep ademhalen en we gaan vol goede bij elkaar geschraapte moed weer verder! Ha, ik geef niet zomaar op ;)

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    'Ei' kwijt blijft idd een leuke woordspeling, haha.
    Het is niet niks allemaal. Druk op je werk dat ook nog best wel confronterend is volgens mij, druk aan het klussen in huis, zeer recent je kindje kwijt geraakt en je cyclus die nog niet op gang is gekomen. Dat is ook hartstikke veel bij elkaar. Relativeren is goed, het houdt je op de been, maar 'klagen' hoort er ook absoluut bij. Al heeft dat woord in mijn ogen een beetje een negatieve lading. Ik vind het hartstikke logisch dat je hier je 'ei' kwijt wilt! En dat mag, daar zijn we ook voor!

Knuffel!

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Sun, schrijf het maar lekker van je af!! het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd is. Ik vind dat ook fijn dat ben je je ei inderdaad kwijt en verzand je niet in negatieve gedachtenspiralen. Er zijn goede en slechte dagen en gelukkig worden het (iig bij mij) steeds meer goede. Maar op de slechte kan ik ook denken van: oh wat oneerlijk waarom krijgen andere mensen in 1x een goed kind en zijn ze binnen 1 maand zwanger en waarom over komt mij dit. Het helpt echt niet maar je voelt het wel.
    Heb je eigenlijk binnenkort nog een keer een afspraak met een gyn oid?

Ik weet zeker dat we op een tijdje allemaal onder het kopje zwanger staan en 2015 ons jaar wordt :)

Deel Deze Pagina