Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Luisteren naar je eigen lijf blijft natuurlijk het belangrijkste.
    Ik vind het alleen wel fijn om wat wetenschappelijke achtergrond info te hebben ;)

Succes Hommel, klinkt als een heel heftige grote schoonmaak. Wel fijn dat je positief naar de toekomst kijkt :)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nee mijn testen waren al op voor mijn ei ;)
    Dus ook om de dag aangehouden

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    @Sun: k snap je dilemma. Er zijn al hele goede reacties gegeven waar ik niks aan toe te voegen heb. Het allerbelangrijkste is dat je moet doen wat goed voelt voor jou.

@Elf: wat fijn dat je bijna weer een witte test hebt! Gek he, dat je daar zo blij van kunt worden. Dat had ik ook naar mijn MA. Kon dat tweede streepje er wel af kijken :p

@Moonlight: haha oeps, dan had Lianne dus toch gelijk :)

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Zo dames, weer back in Holland en tijd om wat uitgebreider via de pc te reageren.

@ittakespictures, nog even volhouden dame! Knap dat je nog niet getest hebt.

@Liana, hoe is het met jou meis ;)?

Ik zou je willen adviseren om in die verhuisstress niet ook nog stress te hebben van testen en temperaturen. Daarnaast, als het mogelijk is, ook eens in de ochtend te klussen. Hoe kun je je dag nu beter starten ;)

Heb de informatie even zo niet paraat maar zit er een logica in je LH piek / eisprong de afgelopen maanden?

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    @Butterfly: goed hoor. Vind het dodelijk spannend. Nu maar hopen dat de test straks donkerder is. Dan durf ik wat meer blij te zijn.

Hoe voel jij je nu?

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik duim voor jullie!

Voel me redelijk, voel vandaag mijn buik weer (kan het gevoel niet omschrijven). Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar dat is lastig ;)

Tijdens onze dagen weg veel gesproken met manlief, was erg fijn!
    Zo'n lieverd <3

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik vind het wel dapper hoor, om voor je NOD te testen. Ik durf het niet (meer).
    Ik hoop natuurlijk dat het goed blijft gaan, daar ga ik ook vanuit ;) maar als het niet zo is, is het wel klote :S

heb gisteren voor het slapen gaan met VL een datum vastgesteld waarop ik mag testen als ik niet ongesteld ben. Als ik uit ga van 28 is die datum NOD + 1 of 2 dagen. als ik nou het idee heb dat mn ei later komt schuiven we 'm op. Nu in ieder geval een zaterdagochtend dat we het samen kunnen doen :)

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Butterfly, wat fijn dat je veel met manlief hebt kunnen praten! :)
    Het blijft inderdaad ontzettend spannend. Zeker de eerste weken. Komt vast goed!

Lianne, nou is niet dapper hoor. Is meer omdat ik te ongeduldig ben om te wachten. Vind het juist dapper als je tot (na) je NOD kunt wachten.

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha :D ja ach het heeft allebei zijn voors- en tegens.

Het lijkt hier wel Pasen, een ei geen ei... ik voel steekjes links onderin, gevoelige borsten en wat misselijk (nou heeft dokter google mij geleerd dat dat kan rondom eisprong door Progesteron..). oh ik hoop zo op mijn ei :D in ieder geval maar gezellig maken deze week :D

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik hoop met je mee LianneE!

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik hoop het ook Lianne!

Ik kan er niks aan doen, maar elke keer als het hier gaat over eieren zie ik een kippenei voor me :D

12. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    +1. kan het niet helpen, levendige fantasie

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha ik ook hoor :) volgens mij ziet het er in het maar slijmerig en vies uit dus dan is een kippenei beter :)

Mooie banner Liana :D

14. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn geniaal! Was al een tijdje op zoek naar een andere avatar :D

Bijgevoegde bestanden:

• 1_ei3.jpg
      1_ei3.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,3 KB
      Weergaven:
      0
  15. LianneE

LianneE Niet meer actief

I like I like I like :) :)

TOP Avatar!!

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    :D:D:D:D:D:D:D:D hahahahahahahaha

GE-NI-AAL!!

17. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Over Avatars gesproken.. toen ik hier net was vroeg ik me echt af waarom zoveel mensen die giraf hadden, tot ik erachter kwam dat de standaard avatars zijn :D (maar dat was uiteraard toen ik junior member was, dat zou me nu noooooit meer overkomen :D)

19. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Oe.. geinspireerd en er EIndelijk achter hoe ik een avatar aanmaak.. Erg junior van me

20. Logan

Logan Niet meer actief

Hahahaha dat ei! Geweldig.

Deel Deze Pagina