Dat snap ik wel ja, pffff 3 weken is echt laaaaaaaaaaang Aan de andere kant is het ook wel fijn dat als je gaat, ze er ook iets zinnigs over kan zeggen . Dat eeuwige wachten steeds ook
Gefeliciteerd Liana!! Ik hoop dat het goed zit woensdag!! Hoop het van harte voor je!! Jullie posten echt veel!! Vergeleken met de site van wij.. Daar komt er een keer 1 berichtje in de 4 dagen......... Ik ben ondertussen nog niet ongie.. En weet niet zo goed wat ik voelen moet, aangezien mijn lichaam me al eens voor de gek heeft gehouden.. Ik vind het heel erg leuk om hier mee te lezen!! En zal waar ik kan reageren.. Maar zo vaak ben ik nou ook weer niet online.. Hihi! Heb wel smakelijk gelachen om de afritsbroeken en sandalen! Haha!!
Het is ook ontzettend spannend toch? Snap het heel goed hoor . Heel veel succes en ik duim met de rest mee voor toch goed nieuws!!
Ja vl heeft een lease auto maar die was nog on de file en tis op zich prima te fietsen (en hier droog) dus tja ik dacht ik doe ff sportief
ik dacht al: waar komen al die eitjes avatars vandaan?! Leuk meiden! Hier ook weer wat beginnend vruchtbaar slijm gespot en het libido is ook omhoog gegaan dus mijn ei is onderweg Itakepictures: spannend!! *duim duim* Lianne, snap m helemaal. Ik moet een van onze twee fietsen ook wegbrengen naar de fietsenmaker want die heeft ook een platte band heeeeeel irritant Maar nog irritanter als je nog naar huis moet Right, de rest ben ik nu al weer kwijt via PC is het toch gemakkelijker om de boel te lezen en te reageren hihi
Bedankt meiden, tuurlijk laat ik weten hoe het was! Ik voel me de hele avond al erg beroerd, het begon met fikse krampen en ben nu erg misselijk met fikse krampen en steken rechts op mijn borst. Weet van gekheid niet hoe ik moet liggen! Ik ga zo douchen en dan neem ik twee pcm in en hoop ik dat ik goed kan slapen... Even een gekke vraag, ik zit natuurlijk pas in mijn tweede ronde maar vanwege de inwendige echo is er vermoedelijk pcos gezien. Daar ga ik morgen ook voor naar de gyn, alleen nou vinden mijn moeder en mijn vriend dat ik dus tegen de gyn moet zeggen dat we langer bezig zijn. Met de achterliggende reden medicatie...dus dat als ik idd pcos heb dat ik gelijk met medicatie mag beginnen. Ik wil zelf als ik pcos heb gelijk met medicatie beginnen, ik wil niet langer wachten dus geef mij maar pillen. Alleen ik ben niet zo van het liegen, wat vinden jullie? Ik denk dat ik met twee maanden zonder AC niet serieus genomen word, maar ik wil ook niet liegen tegen iemand die mij moet helpen...
Als je pcos hebt laten ze je echt niet lopen hoor. Je hebt een reden km geholpen te worden dan. Ze zullen het wel gaan onderzoeken. Liegen om behandeld te worden vind ik echt een no go. Daarbij zie gynaecologen dagelijks vrouwen met vruchtbaarheids problemen, aan jouw manier van praten merken ze dat je niet lang genoeg bezig bent.
Jaaa zeker Itakepictures: spannend ik kom morgen ook spieken hier Juulles, zou ook niet liegen, weet niet zoveel van pcos maar dat lijkt me dat je wel wordt geholpen. Het is nl wel "iets". en als ze doorvragen kom je toch klem te zitten.. Zal dus eerlijk zijn denk ik..