Hoi meiden! Na een leuk lang weekend weer even kijken hoe het met iedereen gaat. Twee vriendinnen zijn afgelopen weekend getrouwd. Groot feest, erg leuk. Mij ingehouden met alcohol drinken, want in de wachtweken. Wel een paar rode wijntjes gedronken. Zie dat ik medewachtbankster Liana mag feliciteren! Positieve test. Top! Hoop dat het besmettelijk is en ik over een week ook mag roepen dat ik iets zie op de test Congrats. Geniet ervan.
Goedesmorgens!! Dankje Anne! Het is nog even spannend of ie op gaat lopen. Goed voorbeeld doet vaak volgen, dus wie weet jij over een weekje ook een positieve test 😊 Spannend Wensje! Ik duim voor je!
Goedemorgen dames, vanochtend duizelig en het opgeblazen gevoel blijft. Eten gaat er gelukkig wel in. Liana, ik duim voor een knaller binnenkort! Zal straks even uitgebreider reageren.
Kan je 2 weken na een miskraam al je ei voelen ik heb het idee dat me ei gisteren en of vandaag is gesprongen ? Ik ben gewoon Door gaan vrijen na de miskraam torn het bloeden gestopt was. Ben je nou minder vruchtbaar nu ik een miskraam heb gehad?
Dat is mogelijk. Bij de 1 hersteld de cyclus gelijk en bij een ander laat het op zich wachten.. Zoals bij mij, 5 maanden duurde het voor alles weer op gang was..
en nu zit ik op een pc en dan kan ik die leuke emoticons niet zien, zie alleen maar vierkantjes erg irritant voor iemand die graag alles wil weten..