😝😝😝😝😝 Het is schoolvakantie, dus heerlijk rustig op de fiets 😁
Helaas, vanmorgen getest maar negatief, balen! K2v5 zou nu op mn NOD een zwangerschap toch wel oppikken lijkt me?
He balen weet je zeker dat je ei geweest is? Tenminste uitgaande van je cyclus, dus zon 14 dagen geleden? En niet perongeluk wat later ?
He wat balen zeg Lijkt mij ook dat ie anders zwangerschap wel had opgepikt. Maar blijkbaar ook nog geen ongi in zicht? he bah!
Mandy de eerste dag van m'n laatste menstruatie was 14 september, dus een maand geleden. Ik gebruik geen onvulatietesten, maar omdat m'n cyclus vrij regelmatig was tot nu toe ben ik er vanuit gegaan dat m'n ei ergens rond de 30e/31e is geweest, toen had ik ook wat last van ovulatiepijn. Als m'n ei een paar dagen later was weet ik iig zeker dat ik niet zwanger kan zijn, want toen was manlief in het buitenland voor z'n werk en is er niet geklust En als mn ei eerder was en het raak was zou ik nu wel een positieve test gehad moeten hebben En nee heb niet het gevoel dat ik vandaag ongesteld ga worden. Ik krijg vlak daarvoor ook een slechte huid en vreetbuien en dat heb ik nog helemaal niet. Misschien zo nog een andere test voor de zekerheid? Of houd ik mezelf dan alleen maar voor de gek...
hmm....maar als er nog geen ongi in zicht is, is er toch nog hoop? Misschien over 2 dagen nog eens een test doen??? Tja, ik probeer mee te denken maar ben niet bepaald ervaringsdeskundige dus misschien zeg ik wel iets stoms
Wat balen meid! Het kan idd zijn dat je ei toch later is geweest, waardoor je NOD opschuift. Ook lees ik wel eens dat er pas een paar dagen na NOD positief getest wordt door sommigen. Als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent, zou ik nog eens gaan testen.
Was ik gisteren nog vergeten te zeggen: wees niet te hard voor jezelf, het was niet mijn bedoeling je een rot/schuldgevoel te geven maar ik wil alleen maar zeggen: het is normaal dat het wel 3 maanden kan duren. Je lichaam heeft een klap gehad en sommige mensen hebben inderdaad na 2 weken weer een eisprong en sommige testen meteen weer positief maar ja sommige mensen zijn in 1x zwanger en krijgen nooit een MK. Geef je lichaam de tijd, ik herken/snap je 'haast' gevoel helemaal maar ontspanning is echt wel belangrijk. Het is niet zo dat als je ontspant je automatisch zwanger bent maar het helpt vaak wel dikke knuffel nogmaals!
En hoop doet leven Ik was het gewoon wel af. En als het niet gelukt is gewoon weer verder. Manlief vind het klussen ook niet echt heel vervelend
oh bah wat balen meis het kan zijn dat je een later ei hebt, of dat de bevruchting of innesteling later is (jij schrijft dat over ML in het buitenland, een vriendin van mij is technisch gezien bevrucht toen haar man 100 km verderop zat ) maar heel eerlijk, als het je NOD is zou 's morgens of 's middags niet uit moeten maken. Word je meestal 's morgens of 's avonds ongesteld? Anders inderdaad nog even wachten en morgen of overmorgen opnieuw proberen. wbt klussen: haha! ja goed argument, ik ken iemand die snel zwanger was en het toen wel jammer vond dat ze niet meer zo vaak klusten
ik weet dat je me geen rotgevoel probeert te geven hoor! Ik weet dat stress niet meehelpt.. maar als ontspanning zou betekenen dat je automatisch zwanger was dan zouden we met z'n allen nu op een bounty eiland zitten . Ik probeer t te relativeren en de tijd te geven. Mijn lichaam is wel 14 weken zwanger geweest en het was al niet zoveel hormonen gewend, dus misschien extra overhoopt gegooid? Er staat 3 maanden voor, daarom mag ik dan ook pas terug naar het zh, maar omdat ik me verder goed voel vergeet ik dat wel eens. En de positieve tests hier (waar ik overigens oprecht blij om ben) maakt dat ik meer denk 'ik ook! ik ook!'. Vandaag weer meer ontspannen. Ergens ook rustig idee 'tot december hoef ik niet zoveel'. Of ik daar morgen (of over een uur) nog zo over denk valt alleen nog te bezien
14 weken is wel echt lang en je bent ook bevallen toch? Dat geeft volgens mij nog een extra duw (al weet ik niet zeker of dit zo is ik ben geen arts). Ik was 9 weken, het vruchtje 6 en het kostte mij al 3 volle weken HCG weg te krijgen. En natuurlijk drukken die testen je met de neus op te feiten. Ik ben ook superblij voor iedereen en word er oprecht vrolijk van maar denk ook: wanneer mag ik me aansluiten. En als je even de handtekeningen bekijkt.. Liana, Linky en Gerindarupsje zij relatief snel weer zwanger maar Butterfly, Moonlight, Babylove en Daantjuh hebben volgens mij ook wel een half jaar moeten wachten. Het lijkt nu alsof het snel gaat maar stiekem moet iedereen wachten Even ego tussendoor: ik had gisteren echt flinke pijn ter hoogte van mijn eierstok maar nog geen vruchtbaar slijm. Ik had even teruggekeken (en gezocht op groeipijn) en ik las dat meerder hier dat hadden 4-5 dagen voor ei. Zijn er nog meer ervaringen hiermee?Dat zou betekenen dat mijn ei ongeveer vrijdag-zaterdag komt en dat zou weer 28 dagen zijn. Ben maar vast begonnen met om de dag klussen dit weekend (althans zaterdag op zondag) zij we een weekendje weg, lijkt me een mooie gelegenheid om
Ik had op maandag groeipijn en op woensdag ook. Waarschijnlijk is eilief die donderdag of vrijdag gesprongen.
Het kan, maar kleine kans denk ik. Ik ga gewoon afwachten en idd morgen (ik denk niet dat ik 2 dagen kan wachten) weer een testje doen als ik nog niet ongesteld ben. Maar ik ga er maar vanuit dat het niets is deze ronde Ik heb ook altijd die pijn rond mn eisprong, maar geen idee wanneer mn ei dan precies is. maar weekendje weg is idd een mooie gelegenheid
Eilief? HAHAHAHAHA ik lig wel dubbel (een beetje discreet want zit op werk). Hoe voelde groeipijn bij jou? Hm nou ja dan denk ik dat mevrouw het ei deze week springt
Ah wat goed dat je er zo in staat.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Dat wachten is vervelend Ik weet ook nooit precies wanneer mn ei is (gebruik ook geen hulpmiddelen) maar goed we gaan het zien, merk het meestal wel aan het slijm.
Haha, ja sorry. Met mee eens bedoelde ik idd mee eens om niet tegen een dokter te liegen Vind ik zelf ook prettiger!