De kruitvat test is iets lichter, maar mijn pipetje was na drie druppels leeg haha , dus deed later de vierde erbij . Vandaag vier weken..
Wooow zoo mooi, gefeliciteerd meid en nu een heel mooi gezond plakbeebje wat je eind mei lekker in jullie armen mag sluiten!! ahh ben helemaal blij voor je hihi
♡ZWANGER♡ 2014 uit! (na een miskraam) NOD September Wensje88 - 19 september Daantjuh85 - 24 september LianneE - 26 september Oktober ButterflyNova - 3 oktober Logan - 7 oktober SanneS1987 - 12 oktober Onbekend Mandy3 ♡ZWANGER♡ XmoonlightX - mei 2015 - J/M/verassing. AFSPRAKEN XmoonlightX - gynaecoloog - 16 september Mandy3 - 13 november Logan - gynaecoloog - begin december SanneS1987 - gynaecoloog - januari Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen.
Ik had op maandag de miskraam en op vrijdag had ik een controle echo en toen was mijn bm slijmvlies weer aan het opbouwen & 36 dagen na de miskraam werd ik ongesteld
Moonlight wauw meis!! Gefeliciteerd!! Cyclus; hier nog steeds niet op gang gekomen na de miskraam M'n test van net had geen 1 streep, ook niet de controlestreep.. Zo raar, gister zo'n duidelijk lijntje en nu niets.. Hopelijk was t toch niet van m'n ei? Begin daar telkens aan te denken .. Maar goed m'n testjes liepen langzaam op, dus lijkt me raar als t daar op reageert.. Vanmiddag hopelijk geconcentreerde urine!
Iemand ervaren met cyclus na curretage? Mandy zonder controle streep is ongeldig, zonder controlestreep geen geldige test volgens mij..zou dus sowieso een nieuwe doen. Duim voor je!!
Mandy, al 134 dg niks?? Dan zou het misschien ook een eisprong zijn? Maar ik hoop gewoon op een streepje straks!!
Vrijdag 29/8. 2 weken dus. Heb het idee dat er weer wat 'gebeurt' dus nog geen reden tot stress maar word gewoon gek van alle tegenstrijdige info op internet (ook bijvoorbeeld of je wel of geen eisprong kan hebben met een beetje hcg enzo).
Ik had een eisprong met wat rest hcg. Je lichaam weet wel dat hij weer moet herpakken zeg maar. Komt wel goed. als je het niet vertrouwt bel je toch gewoon de gyn? Daar zijn ze voor.
Oh ja dat komt zeker goed ik ben meer zo'n ongeduldig type die meteen wil weten waar ik aan toe ben (gaat errug goed samen met zwanger worden enzo)
Herkenbaar hoor Lianne Hier had ik gister een klodder (sorry) bloedverlies.. 1x en erna niet meer nu nergens meer last van en men temp is mooi hoog 36.92