Haha heerlijk om jullie berichten te lezen. Hier het eten alweer gedaan. Vanavond nog een kokosmakroon. Ik had ook geen zin om te koken, maar we hadden ook geen zin in de snackbar, dus heb ik toch zin gemaakt, hihi.. Blij toe, want het komt ten goede van mijn dieet. Hmm ik begin weer wat vochtig te worden, had eerder gedacht dat het pas aankomend weekend zou komen, maar zit er toch aan te denken om morgen alvast weer te beginnen met de ovulatietesten. Bij de vorige zwangerschap, had ik 28 en 29 juni een positieve test. We hebben toen alleen 28 juni gevreeën, aangezien we de keuken aan het verbouwen waren. Vond het wel bizar dat ik toen van 1 vrij partij zwanger was. Hopelijk lukt het deze keer weer op deze manier en heb ik niet mijn eisprong op a.s. dinsdag aangezien we dan de hele dag op de markt zijn.
Hihi hihi *rolt van de bank af* Ik heb ook nog een leuke anekdote Manlief ging bij mijn tweede zwangerschap de test wel voor mij aflezen terwijl ik lekker warm in bed ging liggen wachten. Na (voor mijn gevoel een eeuwigheid) zegt meneer: hij is negatief. Dus ik in bed denken, heb ik me nu zo vergist in de cyclus duur? Ik ben toch nooit over tijd? Loopt hij terug na het tandenpoetsen zegt hij: ehh er staan nu wel twee streepjes op Bleek dattie dacht dat een test binnen één minuut afgelezen moest worden ipv na één minuut de schattebol hihi
Voordeel van computerwerk: stieken forummen Hahaaha Cosy en Linky, ik moet ook weer hard lachen. En jij maar wachten in bad
Tja ik kan in de salon niet echt lezen. In de pauze wel hoor maar dat is vaak toch hectisch. Na het eten maar ff douchen en dan kom ik.
Whahahaha, zo typisch!! Die van mij weet volgend mij niet eens dat ik een cyclus heb (in theorie dan, want in praktijk heb ik die ook niet), hij heeft nog nooit iets gevraagd over een ei of zo. Toen ik zwanger was heb ik maar voorlichting gegeven over hoe t werkt bij een vrouw. Gelukkig wist ie nog wel hoe je kindjes moet maken